Stvari koje me naučila osnovna škola

02:07:00


Hej! Pomalo dugačak naslov, no stvarno sam ostala inspirirana da napišem ovaj post jer sam završila osnovnu školu i stvarno ima stvari za koje žalim da nisam prije učinila ili shvatila, a ne da mi mozak proradi tek na kraju. Također vjerojatno ima još puno stvari kojihse trenutno nisam sjetila ili ne smatram toliko važnima da ih ovdje ubacim. Ovo su na neki način i savjeti koje bih vam dala ukoliko tek krećete peti razred (ima li takvih?) ili u kojem ste god fazi osnovne škole. Stvarno se nadam da ćete razmisliti o ovome (ako pročitate cijeli post) i hajde da počnemo :)





1.

Normalno, današnji svijet je pun predrasuda i osuđivanja, posebno u školama tako da logično, postoji i mnogo stereotipa. Tako da sam se ja tek praktički početkom osmog razreda počela družiti s nekima iz svog vlastitog razreda. Doslovce se niti nisam družila s nekim ljudima jer mi se na prvu možda nisu svidjeli i nsiam im pružala priliku, tj. nisam ni sebi pružala priliku da ih u poznam, pogotovo što se tiče muškog društva najviše. Mislim da smo to zapravo svi nekako shvatili jer smo isto tako shvatili da nam je to bila zadnja godina zajedno IKAD. Također sam tako tek krajem osmog razreda upoznala puno dobrih prijatelja iz ostalih razreda moje generacije jer sam možda po glasinama i tračevima dobila potpuno drugu sliku o njima koji su se zapravo pokazali ako super društvo i super osobe. Tako da vam predlažem da se potrudite upoznati, istinski, upoznati što više ljudi. Naravno bit će tu i onih loših, no ne možete očekivati da će svi biti savršeni i po vašem ukusu.




2.

Dajte sve od sebe - zaista nije teško! Prilično sam svijesna da vam je ovo mnogo mnogo ljudi reklo koji su stariji od vas, ali to je stvarno živa istina. Kužim - peti razred, sve je novo i još se upoznajemo s učiteljima i gradivom, jedva sam ga prošla s peticom dok evo me na kraju osmog razreda kojeg sam prošla gotovo s 5,00. Ja se inače nikada nisam baš puno učila određene predmete, npr. povijest i geografiju. Geografija mi je uvijek bila najteža i jedva sam ju prolazila s 4. U osmom razredu sam imala 5 bez problema. Stvarno nije da sam bila ičija miljenica (jer svi znamo da ima takvih) nego sam stvarno shvatila da ja to zapravo mogu samo ako se i najmanju mrvicu poguram. Povijest mi se nije dala učiti opće, ali sam znala da to znam za 3 bez učenja (razmišljala sam: bitno da je pozitivno) te sam tako na kraju i završila, no da sam barem samo malo se primila knjige vrlo lako bih imala 5. Tako da, nemojte to shvatiti kasno, kao i ja tek u osmom razredu, nego work hard od početka.




3.

Vezano za prethodnu stvar, ja sam tek na kraju osnovne zapravo pronašla srednju školu u koju zaista  želim upisati, no pošto ranije nikada nisam razmišljala o njoj, nisam imala dovoljno bodova da ju upišem. Savjeujem vam zato da od sada počnete učiti i imajte što bolje ocjene. Nekome je to 3, nekome 5. Ja sam od petog razreda mislila da ću upisati neku umjetničku školu za koju mi i ne treba toliko bodova pa se nisam niti trudila baš previše oko ocjena da mi baš bude sve 5. Tek u osmom razredu sam potpuno promijenila mišljenje no već je bilo kasno. Jest da mi je prosjek na kraju bio najbolji od preostalih razreda, ali i dalje nisam imala dovoljno bodova za tu srednju. I ono što vam zapravo želim naglasiti jest da vam se mišljenje može promijeniti i 100 puta do upisa u srednju. Smatram da definitivno ne možeš već u petom razredu znati čime se sigurno želiš baviti u budućnosti, no zatp daj sve od sebe da postigneš što bolje rezultate kako bi na kraju mogao/la upisati bilo koju srednju. Taj utjecaj na vas također moraju imati i roditelji, no vi ste ti koji se trebate primiti posla.




4.

 Ovo će sada zvučati potpuno suprotno od prošla dva "odlomka", no - zabavite se koliko možete! Bilo to za vrijeme škole ili vikendom, molim vas, zabavite se koliko god možete i iskoristite osnovnu za to jer vjerujte mi u srednjoj, a pogotovo još kasnije nećete imati vremena  za to, a od umora ni volje. Usprkos učenju naravno, pronađite vrijeme za zabavu i prijatelje, naravno postoje granice i u tome no postoje granice i u učenju, vjerujte mi. Upoznala sam ljude koji doslovno uče valjda sve dok više ne mogu imati oči otvorene no takvi ljudi to najčešće rade ne zato jer misle da nisu dobro shvatili neko radivo ili im nekoliko sati nije dovoljno (naravno postoje i takvi trenutci) nego zato da budu bolji od ostalih u smislu hvaljenja i uopće si ne daju priliku da se malo zabave i iskreno, žao mi je takvih ljudi, ako ste jedan od ovakvih ne pišem ovo s namjerom da vas vrijeđam. Žao mi je tih ljudi koji si jednostano ne daju malo oduška i prilike da se zabave. Stvarno je okej dobiti lošiju ocjenu, pa i negativnu. Ponekad je ćak od pomoći malo odmoriti mozak, tako da npr. ne provedete cijele odmore samo učeći dok drugi učenici pričaju i druže se (što zvuči puno zabavnije od štrebanja). Iksreno znam kako ovaj "odlomak" zvuči, na neki način se čak i doimam lošom osobom, no ne znam kako drugačije da to objasnim. Nadam se da su me neki od vas shvatili.




5.

Ne uzimajte vrijeme zdravo za gotovo što se tiče stvari za koje nemate hrabrosti kao što je npr. priznanje simpatiji da ti se sviđa i sl. Iskoristite priliku dok još možete. Tu osobu najvjerojatnije nikada više nećete vidjeti ili vrlo rijetko (osim ako nećete ići u istu srednju..), upišite se u zbor/plesni klub i sl. ako se bojite napraviti taj neki potez ja vam predlažem da ga napravite. Napravite prvi korak. Kladim se da u srednjoj posebno u prvom razredu nećete imati takvih prilika i bit će vam jako drago što ste se ipak odvažili i učinili to nešto u osnovnoj. Znam da je to u ovo doba prilično teško jer je eto, društvo takvo danas, puno predrasuda i sl. Zato vam predlažem da, ma i ne vezano za školu, kada dobijete priliku za koju ste sigurni da ju više nećete dobiti - iskoristite ju - odmah.




To su sve stvari za koje bih voljela da je mene netko "upozorio" još tijekom osnovne, a kojih sam se mogla sjetiti, ali ja se nadam da će netko od vas ovo kao prvo stvarno pročitati (tko još danas čita postove?) i da će mu možda pomoći. Iskreno stvarno sam ponosna na ovaj post i mislim da bih ga mogla nazvati i svojim najdražim postom uopće i nikada ne bih niti mogla pomisliti da ću jednoga dana zaista biti tužna što je osnovna škola za mene završila i da ću pisati ovaj post kao i zadnje sjećanje na nju. U kojem god razredu da ste, sretno ♥

You Might Also Like

7 komentara

  1. Good pictures, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Slažem se sa tobom! Ja sam ove godine 8. razred, a potpuno je tačno to za bodove za srednju školu. Uvek sam se trudila da prođem 5.00, kako bih uspela da upišem željenu školu i nadam se da hoću.. :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post i moram reći da si me očarala ovim fotografijama koje podsjećaju na tumblrske :D Što se tiče osnovne škole ne volim je nikako, draža mi je srednja. Moram se složiti s tobom oko navedenih činjenica i reći da sam i ja, kao i ti odlučila koju ću srednju ''u zadnji tren''

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana draga, veoma lepa tema, odavno nisam citala nista slicno. Jako interesantne stvari si navela, i totalno drugacije od onoga sto sam ja ocekivala, sto mi se zapravo jako dopalo! Medjutim moram se sloziti sa svim sto si i sama rekla.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post draga! Verujem da ćeš ovim postom pomoći nekom osnovcu jer njima dosta znači mišljenje nekog srednjoškolca. Meni su uvek pričali, Milice daj sve od sebe, ali ja to nisam slušala. Ali hvala Bogu, upala sam u željenu školu. :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lep post, draga. Sada ću biti sedmi razred i mislim da je još uvek rano da ja pišem ovakve postove na blogu, ali da, slažem se sa tobom. Nadam se da ću upisati željenu školu, jer stalno prolazim sa 5,00.

    laAdda | Top 5 Wattpad Stories - Action & Adventure

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post! Slažem se sa svime što si napisala! <3
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥