ROSEGAL OFF SHOULDER BLACK DRESS

02:08:00


Heej ♥

Kao što vidite po naslovu posta, danas ću vam predstavii još jednu kompaniju Rosegal te izdvojiti nekoliko svojih favorita u ponudi njihovih "off shoulder black dress" (crne haljine golih ramena) artikala. Pa, krenumo :)





Ova haljina odmah je privukla moju pažnju jer je baš moj stil. Jednostavnog kroja, no ono što ju čini posebnom jesu dva velika, trenutno vrlo popularna veza ruža koji se i meni jako sviđaju. Konkretno ova haljina je velvet no iskreno nisam sigurna koliko mi se taj trend sviđa. Istina da su stvari od velveta jako mekane i nježne na dodir, no nisam sigurna koliko mi se sam izgled takvih stvari sviđa.





Druga haljina je malo drugačija od prve. Ponovno je u pitanju cvjetni uzorak, no na drugačiji način. Materijal ove haljine čini se baš nježan i gladak na dodir, pomalo kao svilenkast. Uska je što je čini malo elegantnijeg stila, a volani na gornjem dijelu su jednostavno prelijepi i mislim da odlično izgledaju na cijelokupnu haljinu.





I na kraju ću vam pokazati ovu preslatku haljinicu koja mi izgleda tako savršena za ljeto. Čini se jako lagana, rastezljiva i poletna, a detalji su mi baš nekako boho (ponavljam, kao stvorena haljina za ljeto!). Ukoliko imate sličnu haljinu ili planirate kupiti sličnu mislim da definitivno nećete pogriješiti. Ne treba baš biti crne boje, svaka će izgledati prelijepo!




I to bi bilo sve za moj današnji post, nadam se da vam se dopao ♥

You Might Also Like

10 komentara

  1. Woow! Super post! Jako mi se sviđaju haljine^^
    Ako imaš vremena postavi mi pitanja za Q&A ->This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne haljinice!
    Prva mi je savršena ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW, draga. Haljine su jako lepe. Najviše mi se dopada prva ali i sve ostale su jako divne.

    laAdda | Pregled juna

    OdgovoriIzbriši
  4. Haljine su predivne. Najviše mi se sviđa poslednja :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga, prelepe haljinice si izabrala! Druga mi je prelepa!

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post,slike su odlicne!
    Nadam se da ces ostaviti komentar --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/plitvice-lakes.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Preslatke haljine 💞

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan post kao i haljine, ali u drugu haljinu sam se zaljubila ^_^

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post!Haljine su prelijepee!♥

    Zapratite moj blog,uzvraćam-funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥