DENIM - GAMISS REVIEW ☀️

00:34:00


Heej drage moje!

Donosim vam još jedan review post. Iskreno ću vam sada reći - znam da vam se vjerojatno ne sviđa što stalno objavljujem suradnje i sponzorirane postove, ali ako vam netko ponudi besplatne stvari, a zauzvrat samo trebate napisati review ili haul post, biste li to i napravili? 
Pokušat ću objavljivati i o ostalim temama, ali stvano nemam ideje i to je najveća muka od svih zato molim vas ako imate neke ideje da slobodno ostavite u komentare ♥





RIPPED CUT OFF SHORTS
DENIM JACKET

Što se tiče stvari koje sam naručila, ovaj puta su to samo dvije i to sa stranice Gamiss. Obje su traper odjeća. Kao što vidite naručila sam jednu traper jaknu i kratke hlače. Hlače su poderane na nogavicama i stvarno su slatke. Sa njima sam malo riskirala pošto mi je i inače teško pronaći hlače (a pogotovo kratke) koje mi dobro pristaju. No iako sam se nadala da ću dobiti hlače koje će mi pristajati, mrvicu sam se prevarila. Oko struka su mi okej, ali nogavice su mi preširoke i ne stoje mi baš najbolje, no to nije kriv Gamiss jer ipak sam ja sama birala veličinu za sebe.
Traper jaknu bih inače naručila u veličini S no ona više nije bila dostupna pa sam ipak uzela M da mi bude kao malo oversized. I moram priznati dosta je široka i oversized no sviđa mi se i definitivno ću ju nositi. Jedina zamjerka koju imam na ove dvije stvari je što nema rupa za gumbe! Na hlačama ili na rukavima kod jakne je samo "oznaka" koncem gdje bi rupa trebala biti no nema je što je pomalo čudno. Nisam baš sigurna rade li tako sve ostale stvari koje trebaju imati rupe za gumbe. Unatoč tome sve mi se sviđa no u svakom slučaju bi bilo bolje da nisam sama morala rezati rupe. Sada sam provjerila i zapravo u opisu proizvoda je napomenuto da su na nekoj odjeću rupe zatvorene te da ih kupci samo trebaju probušiti ukoliko naruče takav proizvod.


CHECK OUT NEW VINTAGE DRESSES 


I to bi bilo sve za ovaj post! ♥

You Might Also Like

9 komentara

  1. Odličan post! Teksas jaknica je predivna :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne su stvari,međutim šorc mi je preedivan i može se uz doslovno sve kombinovati!♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan haul! Šorc mi se mnoooogo dopada! ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne stvarčice, ali šorc otkida :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj sorc mi se mnogooo dopada, zelim ga! :D

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
  6. Odusevljena sam tvojim odabirom. Jaknica je mnogo obicna i bas mi se zbog toga i svida, a i sorc bi mislim bio odlican uz ovu jaknicu

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Nikad dosta 'denima' super post a i odabir.
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤
    Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti ❤

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam teksas i ovaj šorc mi je savršen! Odličan post! ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello, love your blog and this post!
    I'm new follower from Italy, do you want to follow back on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥