ZAFUL - PURPLE BATHING SUITS + GIVEAWAY

14:34:00


*YOU CAN TRANSLATE THIS POST*


Današnji post je još jedna suradnja sa Zafulom. Ovaj puta su me zamolili da vam predstavim njihove ljubičaste kupaće kostime. Pokazat ću vam nekoliko svojih favorita sa njihovog sajta što se tiče ljubičastih kupaćih kostima jer mislim da stvarno imaju lijepu ponudu, a cijene su zaista prihvatljive.




Cutout Plunge Bikini


Ovaj bikini mi je odmah privukao pažnju jer stvarno je prelijep. Ima zaista zanimljiv i unikatan dizajn gornjeg dijela kao i uzorak koji je totalno u ljetnom stilu.  Stvarno mi se sviđa gornji dio i možete ga iskombinirati sa npr. crnim donjim dijelom i i dalje će izgledati stvarno super.




High Cut Keyhole Neck One Piece Swimsuit 


I sada jedan jednodijelni bikini -stvarno ne možete reći da nije preesladak!? Lagane je pastelne boje lavande i prilično je jednostavan no ono što ga čini posebnim su volani. Stvarno izgledaju preslatko. Ne znam koliko ste ljubitelji jednodijelnih kupaćih kostima pošto ne ostavljaju baš lijepe linije po tijelu poslije sunčanja, no ovaj je zaista presladak!



- GIVEAWAY -


Ovo je Zafulov giveaway na njihovom wordpress blogu povodom slavljenja treće godišnjice Zafulova postojanja !
Svaki tjedan proglasit će jednan nasumično odabran broj. Prvi komentar će biti pod brojem 1, drugi broj 2 itd. Ovisi koliko će biti komentara svaki tjedan broj pobjednika će se povećavati.
Svi pobjednici osvajaju gift karticu od 100$ za kupnju na Zafulovom sajtu.

Što trebate napraviti:
 -Pratiti Zaful-ov wordpress blog   https://zafulofficial.wordpress.com/
Kliknite na jednu od slika dolje (na Zafulovom blogu). Odaberite ona koja vam se čini najbolja
-Vratite se na ovaj članak https://zafulofficial.wordpress.com/2017/06/07/zaful-anniversary-giveaway-lucky-strike/   i u komentar upišite svoj Zaful username i u kojem eventu sudjelujete (slika koju ste odabrali)



I to je sve za ovaj post, hvala vam na čitanju i nadam se da ćete se prijaviti za giveaway i možda čak i osvojiti glavnu nagradu! ♥

You Might Also Like

7 komentara

  1. Prvi kupaći mi je mnogo lepši, mada vjerujem da na sajtu ima još bezbroj finih kupaćih kostima!☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvi kupaći je divan :D

    Molim te, ako imaš vremena, da pogledaš moj novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/06/moje-prvo-erasmus-iskustvo-slovenija.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba kupaća kostima su prelepa, ali mi je prvi lepši. Valjda zato što je šaren i ljubičaste boje? Na njihovom sajtu zaista ima pregršt lepih kostima. :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post, draga. Više mi se sviđa prvi, ali i drugi je takođe lep.

    Morning routine: Summer vs. Winter | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Više mi se sviđa prvi kupaći, ali sve je stvar ukusa :)

    www.anastasijamatic.blogspot.coom

    OdgovoriIzbriši
  6. Ogroman sam ljubitelj ljubičaste boje tako da :D Stvarno su predivni.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post,a ovi bikiniji su preslatki ♥

    Posjeti moj blog i zaprati ako želiš- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥