SUMMER READ - TO ALL THE BOYS I'VE LOVED BEFORE 🌼

08:00:00



Pozdrav svima! Nadam se da ste dobro. 
Neki dan kada sam odgovarala na komentare na jednom od mojih postova i otišla sam na blog čiji je link jedna djevojka ostavila u komentarima. Ugl. najnoviji post sam odmah zapazila jer je bio o mojoj najdražoj, tj. jednoj od najdražih knjiga - Dečki koje sam voljela. To je bio book review i baš mi se svidio pa me djevojka inspirirala da i ja pišem o svojoj omiljenoj knjizi.
Također ova knjiga ima još dva dijela, ali ni jedan još nije preveden na hrvatski.
Naime, ja sam ovu knjigu pročitala još u veljači, pred Valentinovo i zatvorila sam ju puna emocija.  Mislim da se nikada nisam toliko vezala za knjigu (i likove), ali jednostavno je savršena i jako ju volim. OK.



Dakle, malo informacija, spisateljica se zove Jenny Han, a o čemu se radi (vrlo ukratko) BEZ SPOILERA:


Lara Jean Song srednjoškolka je koja živi sa dvije sestre i ocem. Njezina starija sestra Margot u vezi je sa njihovim dečkom iz susjedstva, Joshom i on je na neki način oduvijek spadao u njihovu obitelj. Lara ima tajnu, a to je da svaki puta kada se zaljubi u nekoga, napiše mu ljubavno pismo i stavi u kuvertu sa adresom i markicom, ali ga nikada ne pošalje već ga stavi u kutiju za šešire koje je dobila od svoje majke prije nego što je umrla. Kutija ukupno sadrži pet pisma, a jedno od njih je i o Joshu. 
Lara tim pismima izbaci svoju dušu, svoje emocije i uvijek joj bude lakše kada sve svoje osjećaje koje se ne usudi izreći na glas, pospremi u kutiju za šešire. No jednog dana petorica dečkiju u kojih je Lara Jean bila zaljubljena joj se jave i pokažu joj ljubavno pismo koje im je stiglo - sva su se pisma nekako poslala!
Nakon toga kreće zavrzlama, ali knjiga se ipak ne temelji na poslanim pismima nesuđenim ljubavima već o posljedici koja slijedi. Priča je jako originalna i lako i izrazito brzo čitljiva.  


Ovo nije book review jer sam knjigu prije pročitala pa se ne sjećam svih detalja koje bih mogla iznijeti u svojem mišljenju već je ovo preporuka za vas koji volite slatke suvremene romane. Iskreno mene sadržaj ove knjige nije baš pretjerano privukao, ali čula sam dosta preporuka od prijateljica i non stop sam ju viđala po YouTube-u i kada sam ju uzela u ruke nisam ni slutila koliko ću ju zavoljeti. Zato svima apsolutno preporučujem posudite ju iz knjižnice, od prijateljice, kupite što god - samo pročitajte i mislim da je knjiga ovakvog tipa savršena za proljeće i ljeto!
Nadam se da vam se svidio post :) Komentirajte jeste li čuli za ovu knjigu ili ju pročitali i volje bih čitati vaša mišljenja u komentarima! ♥

You Might Also Like

8 komentara

  1. Hmm, ovo mi baš zvuči privlačno. Kada pogledam sve serije koje su bile na čekanju zbog škole pročitat ću ovu knjigu :D Btw jedan prijedlog, povećaj slike u postovima, sve ostalo je super

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam jučer krenula u potragu za knjigama koje bi mogla čitati ovo ljeto i kad sam ugledala tvoj post o ovoj knjizi sto posto sam sigurna da ću je kupiti ^^ Odličan post!
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Čula sam za ovu knjigu ranije, ali čekam da ju nabave u knjižnicu da je mogu napokon uzeti u ruke. Super post. Zabavi se i uživaj ovoga ljeta! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post, draga, Nisam čitala ovu knjigu, ni čula za nju, ali pokušaću da je pronađem u pdf formatu jer kod nas ne postoji knjižara, ni biblioteka pa nemam odakle da je pozajmim.

    Summer Bucket List | laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ako ju uspiješ pronaći imaš moje preporuke ♥

      Izbriši
  5. Hmmm, moram priznati da si me privukla ovim postom :D. Definitivno idem da potražim ovu knjigu. Obožavam njige, ali ovako nešto još nisam srela. Bukvalno si probudila želju da je sada potražim. Hvala ti!

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥