My TB playlist 🌠

00:06:00

Hello!


23:53  Ležim u krevetu i slušam pjesme koje dugo nisam slušala, a i imam ih na mobitelu duže vrijeme pa mi je sinula ideja za novi post.
Sjetila sam se posta kojeg barem do sada nisam još vdjela.
Odabrat ću nekoliko pjesama koje me podsjećaju na nešto, neki neznačajan trenutak koji sam zapamtila, na neki način ove me pjesme vrate u te random događaje. Također neke pjesme sam otkrila tek nedavno, ali me podsjećaju na neki događaj prošle godine i sl.



MELANIE MARTINEZ - CAROUSEL


Svaki, ali svaki put kad čujem ovu pjesmu podsjeti me na noć kada sam ju otkrila. Casually sam gledala twaimzove vineove i primjetila da se često vrti isti refren neke pjesme. Upisala sam riječi koje sam čula i Youtube je izbacio ovu upravo pjesmu. Postala sam opsjednuta s njom te sam odmah naučila i riječi i slušala sam ju do 4 ujutro, ne šalim se, doslovno, mislila sam da ću zaspati uz nju i tako se ona samo puštala iznova i iznova i sigurna sam da mi je zbog toga s vremenom i dosadila.



MIKE POSNER - I TOOK A PILL IN IBIZA
(Seeb remix)


Ova pjesma je bila popularna na ljeto 2016 i te godine je moja generacija išla na maturalac. Kad smo se vozili u busu cijelo vrijeme smo ju puštali i zato me podsjeća upravo na maturalac koji mi sada užasno fali i ova pjesma me uvijek podsjeti baš na taj trenutak u busu. Ne znam, čudna sam, ali da 😂



HALSEY - COLORS


Također pjesma koju sam slušala na ljeto 2016 (konkretno stripped verzija) i točno se sjećam da sam s prijatljicom bila u parku navečer i pustila sam tu pjesmu i od onda me podsjeća na taj trenutak. Vidite kako su to random stvari, ali ih kroz pjesme zapamtim i vjerojatno ih neću zaboraviti i baš zbog tih malih stvari meni te pjesme puno znače.



JACK & JACK - PARADISE




Ovu pjesmu sam otkrila 2015 (prije Božića), iste godine kada sam postala fan Nasha Griera. U jednom njegovom videu u pozadini je svirala ova pjesma i odmah sam ju našla i naučila sve riječi i jednostavno mi je toliko prirasla srcu iako ju više ne slušam toliko no svaki puta kad ju čujem podsjeti me na taj dan kada sam gledala video te je također bila "moja pjesma" za ljeto 2016.



WE THE KINGS - SAD SONG



Ne znam točno gdje sam čula ovu pjesmu no znam da sam isto bila u nevjerojatno ogromnoj fazi fangirlanja oko Nasha i znam da sam viđala neke fan edite s tom pjesmom u pozadini i da sam uvijek isplakala dušu kada bih ju čula. Od tada uvijek plačem na tu pjesmu iako me ne podsjeti baš svaki puta na Nasha, no to je jedan od glavnijih razloga zašto ovupjesmu uvrštavam na tb listu.



Sljedeće su pjesme koje su tek nedavno izišle, ali imaju takav summer vibe da sam ih morala uklopiti u post iako i nisu na neki način tb pjesme:





----


Nadam se da vam se svidio post ♥ Hvala na čitanju,

You Might Also Like

7 komentara

  1. Draga, veoma originalna ideja za post. Pesme su odlične. Većina pesama su mi nepoznate, ali sam ih sada posluša.

    Goodbye Spring - We Heart It #2 | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post :D I ja mnogo volim poslušati neke ''stare'' pjesme kojima sam prije bila ''opsjednuta'' xd

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične pjesme i odličan izbor! :))

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Ove pesme znam i kada sam videla pesmu od Melanie odmah sam je pustila :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Simpatične pesme! Dopada m ise tvoj blog. *_*

    OdgovoriIzbriši
  6. Post je super, jako mi se svidja, kao i tvoj celokupan blog! Svaka čast!
    Pesme koje si izdvojila mi se baš dopadaju :)
    Ako imaš vremena poseti moj blog, početkik sam. Imaš follow od mene!
    www.backojelic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična si, samo nastavi!!!:)

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥