Tips for nice skin!

15:00:00


Heej! :D Kako ste mi? Nadam se da ste lijepo i korisno proveli vikend (za razliku od mene, lol). Današnji post posvećen je njezi kože. Ovo su neki savjeti koje ja osobno upotrebljavam na dnevnoj dozi, a i možda pomognu nekima od vas. Nadam se da će vam se svidjeti ♥

-


PIJTE PUNO VODE

-Voda je iznimno važna za lijepu kožu, kosu, nokte i općenito za vaše tijelo i zdravlje. Naše tijelo je sačinjeno od preko 50% vode i mislim da i to pokazuje koliko je važno da redovito unosimo tu tekućinu u naše tijelo. Uvijek imajte bočicu s vodom sa sobom i pijte ju kad god stignete.  Voda izbacuje štetne tvari iz našeg organizma i čisti naše tijelo, a rezultati su vidljivi na noktima, kosi i koži.


ZDRAVA PREHRANA

-Također jedan od faktora rezultata lijepe i čiste kože je pravilna i zdrava prehrana. Ovo je definitivno najteže da održati, ali ako imate jako problematičnu kožu mislim da biste se trebali natjerati na zdravu prehranu, odnosno izbaciti sve nezdravo, masno, slatko te obvezno izbacite gazirana pića (i ne daj Bože alkohol).

Slikovni rezultat za we heart it natural skin


SKIN CARE ROUTINE

-Ukoliko želite imati lijep ten, bitno je da se držite neke svakodnevne rutine za jutro i večer - prije spavanja. Pronađite proizvode koji odgovaraju vašem tipu kože i kada nakon nekoliko mjeseci, pa i godina pronađete prave stvari koje će funkcionirati za vas, držite se iste rutine za svaki dan, čak i ako npr. putujete ili idte prespavati kod prijateljice - nemojte zanemariti svoju kožu. Njegujte svoje lice (pa i tijelo).

-


-JOŠ NEKI SAVJETI-


-Ne idite na spavanje sa šminkom - obvezno ju temeljito skinite prije!
-Nakon čišćenja šminke isperite lice vodom jer tako ispirete sve kemikalije koje su vjerojatno ostale na vašem licu od proizvoda s kojim skidate šminku.
-Ako volite koristiti maske za lice, nemojte ih nositi baš svaki dan jer koliko pomažu vašoj koži toliko i mogu naštetiti prečestim korištenjem.
-Prije šminkanja važno je da nanesete primer jer će on zaštiti i pripremiti kožu za makeup.

-


To je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio i možda pomogao. Komentirajte ideje za postove jer stvarno više nemam ideje ♥  Hvala na čitanju!

You Might Also Like

12 komentara

  1. Super post! Stvarno imam problema sa kožom, odnosno previše je suha, pa ću poslušati tvoje savjete :D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog ->This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, još bolji savjeti. Već sam čula za sve navedeno, ali mislim da je najvažnija zdrava hrana i definitivno što više tekućine, odnosno vode. Kad počnemo to primijenjivati vide se znatne razlike, manje bubuljicaa i slično. Super post

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Hvala na savetima, baš si mi pomogla :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post, takodje i tvoj blog <3
    Poseti moj blog ukoliko zelis: cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno. Za vodu, zdravu ishranu, čula sam još odavno.. međutim, moram priznati da ponekad od silne lenjosti odem tako našminakana na spavanje, zanemarimo činjenicu da se probudim k'o rakun, ali eto.. pokušaću sredit' to. Divno ❤

    Alia's little world

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlični savjeti draga moja! Sigurna sam da će nam svima biti od pomoći. :) ♥

    Moj blog - www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimljiv post kao i tvoj blog, uzivala sam citajuci ga ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Great post! It will really help me with my skin! I have dry skin.
    I've been your subscriber for 1 and a half years now and you and some other bloggers inspired me to do my own blog! So if you would like to check it out or subscribe I will leave you link of my newest post.
    http://melaniscorner.blogspot.hr/2017/05/5-outfit-ideas.html

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥