Spring inspiration 🌸📸

23:40:00

Heej!

Iako je proljeće došlo na naša vrata prije nekih mjesec i pol dana, još nije kasno da se osvrnemo na prirodne ljepote koje se bude u proljeće. Vidjela sam da sam prije na blogu često objavljivala ovakve postove za svako godišnje doba, blagdan itd. Odlučila sam s vama podijeliti neke proljetne fotografije i nadam se da će vam se svidjeti i možda vas malo razvedriti u ovo proljetno vrijeme!



fashion, yellow, and girl image

Slikovni rezultat za we heart it spring indie

indie, style, and theme image

fruit, summer, and food image


flowers, girl, and plants image

plants, green, and grunge image

juice, drink, and food image

art, denim, and flowers image

flowers, rose, and pink image

coachella, sunset, and sky image

benefit, blonde, and spring image


Contact: carliestardoll@gmail.com

-komentirajte-

  • Share:

You Might Also Like

10 komentara

  1. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne sličice, baš si me inspirisala 💙!

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike su zaista predivne! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan odabir sličica, baš su inspirativne, sjajan post <33

    Chanceuse

    OdgovoriIzbriši
  5. Ana draga, sjajan post! Zaista predivne fotografije, i veoma inspriativne!

    Visit my blog, HERE

    OdgovoriIzbriši
  6. Slike su divne, najvise mi se svidja treca.
    Lepe su i za pozadine na telefonu.
    Pogledaj moj blog ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako volim gledati ove profesionalne fotkice, uvijek imam želju da ih rekreiram :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  8. Cool post and photos are very beautiful! I like your blog <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥ (I subscribed to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥