NEWCHIC WISHLIST 🛍

22:11:00

Heej!


Pa, današnji post će biti moja prva wishlista na ovom blogu. Naime, kompanija NewChic mi je ponudila suradnju i oduševljena pristala sam pa to zahtjeva pisanje wishliste, a poslije ovog posta očekujte i review post o stvarima koje su spomenute u ovom postu. Nemojte misliti da će se ovaj blog pretvoriti samo u postove o suradnjama - zaista neće i imam već mnogo postova planirano koji nemaju veze sa suradnjama ni sa čime slično tako da ako želite čitati takve postove, naravno bit će ih, ali u isto vrijeme ću tu i tamo postaviti koji sponzoriran post :)


Dakle ovo je moja wishlista!




MAKEUP BAG

KEYCHAINS

CLEAR MAKEUP BAG

PENCIL CASE

GLASSES


Ovo su baš neke random stvari, ali iskreno nisam pronašla baš neke odjevne predmete koji mi se sviđaju, a ako i jesam znali bi biti dosta skupi i premašivali su iznos moje novčane ponude tako da sam odjeću za ovu wishlistu odlučila izbaciti. Zadovoljna sam stvarima koje sam pronašla jer npr. baš mi je trebala nova torbica za šminku koju mogu nositi u školskoj torbi i sretna sam što je NewChic imao puno toga za ponuditi.
Što se tiče ove holo pernice tek sam ju kutkom oka primjetila i odmah pomislila kako bi bila savršena za moju prijateljicu jer ona obožava takav "uzorak" pa sam odlučila i sebi uzeti jednu.


----

Nadam se da vam se svidio post! Komentirajte što mislite o stvarima sa moje liste, a mi se viidmo uskoro ♥

  • Share:

You Might Also Like

4 komentara

  1. Ne simpatišem viš liste, iskreno, ali uvek mi drago bude videti određene proizvode, uglavnom posetim linkove, stranice i sve to.. a ti si odabrala zaista divne stvarčice, naočare mi se posebno sviđaju. ❤

    Alia's little world

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne simpatišem viš liste, iskreno, ali uvek mi drago bude videti određene proizvode, uglavnom posetim linkove, stranice i sve to.. a ti si odabrala zaista divne stvarčice, naočare mi se posebno sviđaju. ❤

    Alia's little world

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post, meni se dopada tvoja vislista.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv izbor. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥