Gamiss vintage dresses wishlist 🌹

01:17:00

*YOU CAN TRANSLATE THIS POST*



Heej!

Današnji post je još jedna wishlista, tj. više predstavljanje novih vintage haljina sa Gamiss stranice. U postu ću vam pokazati dva odjevna predmeta koja su mi se najviše dopala sa njihove stranice u njihovoj najnovijoj posebnoj ponudi vintage haljina.


Dakle prvo da vam uopće predstavim kompaniju. Gamiss je stranica velike ponude odjeće, šminke, kućnih dekoracija, igračaka itd., a najbolja stvar je što je sve vrlo jeftino.
Nove stvari na njihovoj stranici su vintage haljine. Vintage je vrsta stila 80-90-ih godina također bismo ju mogli nazvati retro. Meni se osobno ne sviđa takav stil, tj. sviđa mi se, ali ga ja ne nosim. Općenito vintage npr. namještaj i fotografije su mi lijepe, ali što se tiče odjeće ne pronalazim se.
Vintage haljine na njihovoj stranici su većinom specifičnog kroja i uzorka.



Dvije haljine koje sam odabrala su zapravo neka vrsta "modernije" vrste vintage stila.







WHITE FLORAL DRESS

BLUE DRESS


Kao što vidite haljine su prilično moderne za vintage stil, al opet spadaju pod tu kategoriju. Obje su prilično jednostavne, ali i preslatke. Plavu haljinu sam prvu primjetila i kod nje mi se osim boje najviše sviđa kroj haljine dok mi se kod cvjetne haljine više sviđa prelijep dizajn, no mislim da i sam kroj jako dodaje cijelokupnom izgledu. Tamnoplava haljina je još dostupna u drugim bojama. Sve u svemu mislim da su obje haljine preslatke i definitivno bih ih kupila da na njih naiđem u shopping centru iako inače vintage haljine nisu moj stil.



Što mislite o ovoj wishlisti? -komentirajte

You Might Also Like

3 komentara

  1. Haljine su stvarno predivne. Sviđaju mi se, a posebno prva. Gamiss je jedan jako lep sajt za onlajn kupovinu.

    Quotes - May | laAdda​​

    OdgovoriIzbriši
  2. Haljinice su predivne. Ne bih mogla da se odlučim između njih. Stvarno su divne. Svaka na svoj način ima ono nešto ^_^

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  3. Diivan post! Prezanimljivo :)
    Ako te zanima moje putovanje u Vukovar i okolna podrucja,obavezno pogledaj post i ostavi komentar :)
    --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/05/vukovar-akovo-nasice-osijek-pozega.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥