Zaful - black choker

14:02:00

Heej!

Još jedan, ujedno i posljednji post ovaj mjesec u suradnji sa Zafulom. Dakle,  ovo je choker koji sam naručila za svoju prijateljicu i ne bih vam ga pokazivala, no uz to, naručila sam i 4 seta četkica pa mi je bilo glupo ponovno vam pokazati neke četkice.

ZAFUL  ZAFUL  ZAFUL

Zato će ovo biti kratak post jer nema baš mnogo toga za razgovarati o jednom chokeru. Na zahtjev frendice naručila sam ovaj choker, a izgleda ovako:




Iskreno meni na prvi pogled nije izgledao baš privlačno, ali kada ga je prijateljica nosila stvarno moram priznati da izgleda baš dobro i lijepo se uklopi u bilo koji outfit. Naime, na stranici piše da je materijal velvet, no više je kao brušena koža što nje zamjerka, ali nekima bi mogla biti.

Kao što sam rekla, ne izgleda mi na prvi pogled baš nešto i vjerojatno to ne bih nikada naručila za sebe, no na kraju ipak nije uopće tako loš choker. Odlično se kombinira jer je jednostavan.




Nadam se da vam se svidio post, znam da je ultrakratak i totalno prokleto neprofesionalan i uopće nisam ponosna na sebe, ali to je dio mog posla i nema se uopće tako puno za reći o jednom chokeru. Bilo bi od pomoći ako biste mi napisali u komentare kakve postove želite čitati ♥

You Might Also Like

7 komentara

  1. Sjajan choker draga, baš mi se dopada! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno20:21

    Pa samo zaful haul postove i pises...

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično! Jako mi se sviđa ovaj choker
    Voljela bih da zapratimo jedna drugu- ja sam tebe već zapratila

    XOXO, Lena

    https://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja obožavam čokere, i ovaj mi izgleda predivno. Zapratila sam te, uzvrati, ako želiš.

    https://magicnisvetlepote1.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. I meni se dopada coker, deluje bas simpaticno :* #Samokazem

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥