April favorites! 💐

16:11:00


Heej! Želim vam domah napomenuti da je blog dobio nov svjež izgled! S izgledom stižu i češći postovi, sada for real jer sam napokon dobila novi laptop! Da, napokon! Mislim da se volja i želja za ponovnim pisanjem vraća i jako sam uzbuđena! To je jedina veća promjena na blogu, željela bih i malo promijeniti tematiku postova, no stvarno nemam nikakvih ideja pa se za sada držim originalne teme ovog bloga (teen). 
Evo, danas vam pišem favorite travnja tako da se nadam da ćete uživati ♥

-


MAKEUP

Ovaj mjesec nije bio baš neki mjesec kupovanja šminke, no i dalje postoje proizvodi koje sam baš ovaj mjesec puno koristila. 




Jedan od njih je ovaj highlighter od Catricea koji sam koristila u gotovo svakom looku. Izgleda prelijepo na koži i nije baš jako šljokičav što ne volim kod highlightera nego baš ima taj lijepi sjaj. Moja zamjerka je što ga se treba nakon nekog vremena ponovno nanijeti što znači da nije baš dugotrajan. Taj highlighter sam dobila za rođendan i mislim da mu je cijena oko 30 kn.




Sljedeći makeup favorit je ova paleta sjenila od Beauty UK-a. Predivne nude nijanse su me privukle i cijena je baš pristupačna, 50 kn. Upaleti su sve shimmery nijanse osim tri izuzetka koja su mat. 




Iskreno moram reći da nisu ništa crazy pigmentirane, ali meni se sviđaju i ta pigmentacija je ok za cijenu. Naravno da bih bila zadovoljnija boljom pigmentacijom, ali mislim da nijanse i dalje lijepo izgledaju. Najviše koristim prvu kao rosegold nijansu te u drugom redu drugu, brončano-bordo nijansu za večernje lookove.


KNJIGE



Ovog mjeseca pročitala sam tri knjige, ali izdvojila bih knjigu Greška u našim zvijezdama od Johna Greena. Sigurna sam da ste svi čuli za ovu knjigu i film. Knjigu i film sam prvi puta gledala prije dvije godine tako da mi je ovo bio drugi puta čitajući knjigu (a poslije sam i pogledala film) i ponovno sam se oduševila. Priča nikada ne zastari i uvijek se prelijepo prisjetiti Hazel Grace i Augustusa Watersa.
 Ako još niste pročitali knjigu OBVEZNO ju pročitajte, odmah sada, posudite iz knjižnice, kupite, što god samo ju pročitajte i oduševite se!


PJESME


-

Pa nadam se da vam se post sviđa, ako da - komentirajte! Također napišite mi svoja mišljenja o novom izgledu jer ja ga stvarno volim i po meni je jedan od najboljih izgleda do sada! I molim vas, ako imate neke originalne ideje, recite koje postove biste voljeli čitati?


Contact: carliestardoll@gmail.com


You Might Also Like

41 komentara

  1. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgled bloga je veoma sladak!! Nisam isprobala niti jedan od ovih proizvoda, ali me odmah privukao ovaj Catrice hajlajter, sigurno ću ga isprobati čim naletim na njega. Što se tiče knjige, pročitala sam je čim je stigla kod nas I slažem se da je odlična. ♡

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
  3. Great photos, this palette looks really interesting :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgled bloga je saavršen, posebno mi se dopada ovaj nekako clean/fresh/minimalistic stil. :D Favoriti su sjajni, posebno mi se dopada paleta sjenki, nijanse su predivne. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post dear! I'm a new follower #222
    Follow me back please?
    Have a nice day! Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, I'll follow you back dear
      xx

      Izbriši
  6. Divne stvari, paletica sa sjenama mi se posebno dopada, čini se da je i pigmentacije okey

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  7. Blog izgleda prelepo, knigu nisam pročitala, ali nameravam, čim je pronađem! xoxo
    https://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post draga! Jako mi se sviđa novi izgled bloga <3
    Favoriti su predobri, pogotovo ona paletica, a i knjiga je vrh *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, naravno, posijetit ću tvoj blog xx

      Izbriši
  9. Odličan post!Ovaj highlighter izgleda predobroo :)

    https://xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post,čula sam dosta pohvala za ovu knjigu,međutim još nisam imala prilike da je pročitam.
    Zapratila sam te!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan post, draga. Jako mi je drago zbog novog lap topa, očekujem češće postove. Tvoji favoriti su veoma lepi, a Greške u svezdam (Kriva su zvezde) sam čitala i knjiga je predivna. Zapratila sam te jer ti je blog rpedivan, a posebno bih izdvojila izgled samog bloga.

    Novi post je na mom blogu: Music playlist #4 - April
    Ne zaboravi da se učlaniš u moj blog: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  12. Divni favoriti i blog ti super izgleda. :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  13. Ova paletica je dobila toliko preporuka i toliko je hvaljena, tako da cu je stvarno i naruciti.
    Ovaj hajltajter je divan, nijansa je jako lepa. Inace Catrice ima divne proizvode po niskim cenama.
    SLike su jako lepe.
    Ako zelis pogledaj moj blog: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga, favoriti su odlični! Paletica je divna zaista! Čula sam dosta pohvala o toj paletici, pa čim budem bila u prilici- isprobaću je :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post ^_^ Blog ti je prelep ^^

    Ako zelis zaprati, nova sam, i uzvraticu samo ostavi komentar na mom blogu ^_^ <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post kao i cijeli blog <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  18. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdgovoriIzbriši
  19. Diivan post,ovo je prezanimljivo bilo za citat,a slike su fantasticne!
    Ako mozes posjeti moj blog gdje sam pisala o svom u putovanju u Bosnu :) ---> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/04/bosnia-and-herzegovina-sarajevo-fojnica.html?m=0#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Ana, dizajn je predivan kao i post. Zaista sam uživala u čitanju tvojih recenzija. Moram priznati da mi se dopada ova paletice. Djeluje mi jako kvalitetna sa super bojama.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  21. Odlican post,obozavam ovu knjigu i film! :)

    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥