Zaful - Eyelash curler

19:00:00

Hej!


Ukoliko još ne znate, prošle godine sam sklopila stalnu suradnju sa Zafulom i svaki mjesec barem jednom možete pročitati nešto više o nekim stvarima koje Zaful nudi i koje su se meni posebno dojmile.

U ovom postu pokazat ću vam uvijač za trepavice:


Dakle, nije uopće kompliciran ni po dizajnu ni što se tiče korištenja (sigurno ste barem jednom vidjele kako izgleda uvijač za trepavice xD?) Ovo mi je bio prvi put koristeći bilo koji uvijač za trepavice i mogu reći da je lagano s njim raditi.


Nakon što sam jednom "uvila" trepavice, premazala sam ih maskarom i tek onda se zaista može vidjeti koliko trepavice izgledaju volumenizirano i zaista su podignute i uvijene. Možete dodati koliko god slojeva maskare i zatim ponovno uviti trepavice, no sve dok ne dodate maskaru, barem u mojem slučaju, ne vidi se bitna razlika.

Nemam zamjerki na ovaj proizvod, za mene bezprijekorno radi i promijeni trepavice!

ZAFUL  EYELASH CURLER

To je sve od mene za danas, hvala vam na čitanju ♡


You Might Also Like

8 komentara

  1. Ana draga, sjajan post! Veoma interesantna recenzija! Obradovala sam se istoj, jer verovala ili ne, i ja čekam istu ovu spravicu, i to bas sa zafula, te se nadam da ce i meni korisiti. Drago mi je da tebi poboljšava trepavice, te bih volela da isto bude i kod mene! Još jednom, odlican post!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post draga! Ja sam takođe naručila ovu stvarčicu i nedavno sam je dobila i prezadovoljna sam! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Ana, baš si me sad zaintrigirala. Imam tu neku fobiju od uvijača trepavica jer, znaš i sama, na internetu su se vrtili svakakvi slučajevi nesrećica. Malo si me ohrabrila sad!

    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  4. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Ana, post je veoma lijep, a recenzij odlična. Kratka i sadržajna sa sve potrebnim informacijama za svaku od nas :D. Obožavam ove spreavice jer prirodno imam duge trepavice pa mi i nisu baš uvijene. Da li zbog težine ili čega, ne znam, samo znam da mi je ovo neophodno kod mojih trepavica :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam odnedavno počela koristiti uvijač za trepavice i bila sam u fazonu 'zašto ja ovo ranije nisam otkrila?' xd, sve u svemu sjajan post i recenzija

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimno19:28

    Super post, ali nakon sto naneses maskaru nemoj vise uvijati trepavice zato sto se onda unistavaju i lome. ��

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post :) SUper tekst i slike :) Zapratila sam te, svrati i ti do mene ako zelis :) :* #Samokazem

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥