Zaful triangle choker (haul pt.2)

22:09:00


Heej, pa evo mene sa još jednim dijelom haul posta. Ako želite pročitati vise informacija o tome kliknite ovdje. Dakle, u današnjem postu napisat ću vam review o jednoj ogrlici koju sam naručila sa Zaful stranice povodom suradnje. Ostale predmete moći ćete vidjeti na Instagram profile bloga :)



- U ovaj lančić sam se odmah zaljubila, znam da sam to rekla I za ruksak, ali tako je. Uočila sam taj marble dizajn na privjesku I istog trena sam ju dodala u košaricu. To je choker ogrlica, ali ne ide baš tako usko uz vrat kao ostali chokeri, to je vise kao malo uža ogrlica. Po meni, izgleda baš tumblr, zapravo svi chokeri su tumblr, no ovaj mi baš tako izgleda zbog tog marble efekta. Izgleda baš modern I slaže se uz doslovno sve outfite I odlično ih upotpunjava. Može izgledati otmjeno I elegantno ili sportski I casual. Zaful nudi puno prelijepih ogrlica I chokera koji su (većina) od 1 do 3 dolara.







Pa, nadam se da vam se svidio I ovaj post :) Što mislite o ovoj ogrlici?
Nakon ovog, još vas očekuje jedan dio Zaful haula, a onda napokon prelazimo na one uobičajene postove. Volim vas ♥



You Might Also Like

16 komentara

  1. Choker su stvarno baš u trendu,a ova mi se posebno dopada,jer se razlikuje od onih običnih.♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Choker je super! Ne znam zašto, no mnogo me podsjeća na Harry Potter. Stvarno ne znam za što. Izgleda veoma originalan i 'unique'

    http://rozes-r.blogspot.ba/#

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo volim choker ogrlice. A ova je savrsenaa. Supet slike. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Obozavam choker ogrlice. Ovaj je presladak😻

    mirjanasite.blogspot.ra

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaful ima stvarno predivnu ponudu kada su ogrlice i ooćenito nakit u pitanju.
    Ova tvoja mi se jako, jaaako sviđa. ☺♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se svida tvoja ogrlica zato jer je bas kao choker a ja chokere obozavam i imam ih par i preslatki su, pogledaj moj blog skroz sam nova i jucer mi ne izasao novi post: brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ogrlica je predivna, baš mi se sviđa, skroz je umom i tumblr fazonu, a inače ovaj sajt ima predivnih stvarčica, stvarno sam oduševljena :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastičan post draga! Predivna je ogrlica i stvarno je u mom fazonu jer realno, tko danas ne voli marble? Inače, prekrasno si napisala *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  9. Ana draga, jako zanimljiv post. S obzirom da sam veliki ljubitelj čokera, mene je ovaj post zaista oduševio, uzivala sam u slicicama.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post,ogrlica izgleda fantasticno!
    pratim te,uzvrati
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful photos! Cute choker!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  12. Ogrlica je prezanimljiva :) Čestitam na suradnji opeet <3
    ❤︎ forever-blogm.blogspot.com ❤︎

    OdgovoriIzbriši
  13. Preslatka ogrlica! Čestitam na saradnji! ♥ ♥ ♥

    stellarbook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post,pratim te mozes li uzvratiti

    http//janasofija.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam isto ljubitelj chokera, i naravno, čestitam na suradnji!

    Inspiracija za pisanje bloga: Marina's place

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥