Zaful black backpack (haul pt.1)

19:00:00


*YOU CAN TRANSLATE THIS POST*

Heej!

Little side note: Kompjuter je napokon popravljen *-*
Ovaj post bit će dosta drugačiji od ostalih, a i nešto novo za mene. Naime, prije nekih mjesec dana mi je stranica Zaful ponudila suradnju te sam odmah pristala!


Zaful ima zaista predivne stvari i ne govorim ovo zato što su mi oni tako rekli ili nešto slično već stvarno to mislim, a i dosta su jeftine. Nude puno nakita, torbi, modnih dodataka (poput sunčanih naočala) i odjeće. Poštarina je besplatna ako naručite predmete preko 30$.  Odabrala sam nekoliko predmeta (najviše nakita) koje su mi stigle nakon samo par dana i oduševila sam se kada sam ugledala paket! Svaka stvar bila je pojedinačno stavljena u svoju vrećicu i dobro očuvana., Zaful me zamolio da napišem jedan post o tri predmeta iz tog haula (ostalo možete vidjeti I na Instagramu bloga :). Tako da, nakon ovoga slijede još dva posta o zafulu, nadam se da vam to neče baš smetati...





- No ono zbog čega sam bila najviše uzbuđena i sigirno moja omiljena stvar iz ovog haula, a i općenito (trenutno) je mini crni ruksak! Mali kožni ruksak (torbu) sam željela već jako dugo i bilo mi je jako drago što je Zaful nudio velik izbor različitih torbi i ruksaka. Odabrala sam ovaj sa zlatnim zakovicama sa strane te zlatnim zatvaračima i potpuno sam oduševljena njegovim izgledom! 
Iako sam ga ja dobila besplatno, zbog suradnje, inače nije uopće skup (barem je jeftiniji od onih koje biste pronašli u trgovinama, a ne online). Ruksak je baš moderan i izgleda skupocijeno I baš nekako trendy. Bez obzira na to, jako mi se sviđa I istog trena sam se zaljubila u njega! Možete ga pronaći još I u plavoj, ljubičastoj, rozoj, bijeloj I bordo boji. Velik je 20x30 cm.




I to je sve za ovaj post! Nadam se da vam se svidio I obvezno mi u komentare napišite što mislite o Zafulu I ovom ruksaku. Iii jako sam sretna što sam se vratila I da konačno mogu ponovno pisati! ♥

xoxo

You Might Also Like

18 komentara

  1. Konačno si se vratila, baš su mi falili postovi, ovaj ruksak je predivan, viđala sam slične i baš su u modi i idu uz sve, stvarno je predivan ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeej! Baš mi je drago što si se vratila nakon dugo. Ruksak je predivan, a Zaful je jedan odličan sajt sa jako puno izbora modnih dodataka, nakita i odjeće *-* Inače, fantastičan post!
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je drago što si se vratila!♥
    Ranac je prelep,mnogo mi se dopada!Volela bih da imam sličan ovome.♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan je!
    Ja sam više osoba koja voli ruksake, nego one torbe na jedno rame, tako da bih ja ovo bez problema nosila van, na kavu, eventualno na predavanja na faksu kada nije ništa previše.
    Preprekrasan je! ☺♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ❤ Ja isto vise volim nositi tako nesto jer je lakse nego torba na jedno rame... ♡

      Izbriši
  5. Draga Ana, odličan post, nručila sam tu torbu, cijena jeste malo paprena, ali mislim da vrijedi. Jedva čekam da stignee... ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♡ No obicno takvi ruksaci dođu oko 200-300 kn kod nas tako da sada, kad je na snizenju za 18$ mislim da je to ok :)

      Izbriši
  6. Odlican post! Svida mi se ruksak :)
    Ja sam isto suradivala sa Zafulom i slazem se da imaju stvarno odlicne stvari i sve je super kvalitete!

    Giveaway- beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ruksak! :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ruksak ti je odličan,jako mi se sviđaa:)
    Moj blog, nova sam: brunchester1211.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan ruksak, također sam imala priliku surađivati sa njima i isto sam naručila ruksak sličan tvom i oduševljena sam. Zaista imaju mnogo lijepih stvari 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/10/autumn-outfit-ideas.html

    OdgovoriIzbriši
  10. ranac je super :*
    pratim te :*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitam ti na suradnj, ruksak je predivan <333
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥ -win $100 gift card :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ana draga, jako dobar post. Ovaj rančić je jako zanimljiv, vrlo je atraktivan i moderan, moze se kombinovati uz sve i svasta a da pritom izgleda savrseno. Dobar izbor si narpavila, verujem da ces uzivati noseci ovaj rancic.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥