Kako je prošlo moje ljeto 2k16?

16:36:00

Hello!


Kao i, sada već pomalo uobičajeni uvod u post, ne pišem zato što ne mogu na kompjuter, pokvaren je već neko vrijeme, a i škola je počela pa se ipak nekako više posvećujem njoj. Ispričavam se što nije bilo gotovo nikakvih bts postova, no nadam se da vam je za sada super u školi! :) Pišem preko mobitela pa mi ne zamjerajte na nekoj gramatičkoj greški ♡ Nadam se kojem komentaru :)

----


Mislim da je ovo pomalo čudno za vas za čitanje pošto je ljeto navodno gotovo, ali NIJE. Samo su ljetni praznici gotovi, ali ljeto još ne. Točnije, na datum kada dovršavam ovaj post već je službeno prvi dan jeseni. Pa, ovo ljeto bilo je prilično zbrkano za mene, no ima i prednosti. Ako ćemo krenuti od početka ljeta (ili barem kada nam se po vremenu činilo tako) sam bila na maturalcu na Pelješcu i tamo sam se odlično provela! To će mi sigurno zauvijek ostati u sjećanju jer, osim što smo posijetili dosta predivnih gradova, puno sam se zabavljala s prijateljima i kada gledam te fotografije iz lipnja vraćaju mi se predivna sjećanja. 
Kada su počeli praznici doslovno sam cijeli lipanj i cijeli srpanj bila kod kuće i doslovno (stvarno mislim - doslovno) ne radila ništa. Ležala sam na krevetu svaki dan a do kasnih sati gledala seriju Teen wolf s kojom sam postala opsjednuta na početku sprnja odmah gledanjem prve epizode (moje tople preporuke ;). Zatim dijelom 8. mjeseca se većina mojih prijateljica vratilo s mora pa smo se družile par dana, te sam sredinom mjeseca i ja otišla na (neplanirano) more u Opatiju, no tamo sam provela samo 4 dana jer je kao što sam rekla, bilo skroz neplanirano, a i otišli smo čisto da nekamo idemo ovo ljeto. 
Kad sam se vratila počela sam se puno više družiti, a pogotovo zadnjih tjedan dana (naravno, a 3 mjeseca nije bilo dosta) kada sam svaki dan išla nekamo da provedem i zadnje trenutke praznika kako spada. 
I eto, to su ukratko bili moji praznici, no ne brinite, post još nije gotov.


----


Jesam li ispunila sve ciljeve?
-Ne


×Koncert
×Kino 
×Zabavni park ✔
×150 članova na blogu ✔
×60k pregleda na blogu ✔
×Bazen ✔


Ciljevi za ovo ljeto (odnosno bucket lista/popis stvari koje želim napraviti do kraja ljeta) nisu svi ispunjeni.
Bilo ih je i mnogo više, npr. da se puno više družim sa prijateljicama, ali to se većinom svelo na zadnja 2 tjedna praznika, imala sam brdu postova planiranih, no neke sam započela i nikad ih vjerojatno neću objaviti i još neke stvari vezane za blog, ali nadam se da ću ih uskoro biti u mogućnosti ostvariti kao i preostale dvije točke na mojoj maloj bucket listi.
Ali na kraju svega, ipak mogu reći da mi je ovo u svakom slučaju jedno od boljih ljeta. Nadam se da je i vama bilo tako, znam da je skroz random post, no kako ga nisam bila u mogućnosti objaviti prije, evo ga sada :)


Volim vas :*

You Might Also Like

12 komentara

  1. Preskrasan blog, header, kao i post! Pelješac je predivan, bila sam tamo♥ Član sam tvog bloga :)

    ilvasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Žao mi je što nisi ispunila sve ciljeve ali ipak te koje si ispunila su super i čestitam ti na tome ! :)
    ❤️ forever-blogm.blogspot.com ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičan post draga! Nadam se da ćeš uspijeti sljedeće ljeto ispuniti ciljeve koje nisi ovo ljeto *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post! Sigurna sam da ces sledeceg leta ispuniti preostale ciljeve! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post zaista, jako lepo si opisala svoje leto, a ja ti zelim da sve svoje ciljeve ispunis u narednom periodu

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah, ni ja nisam ispunila sve svoje ciljeve. Ok, možda sam malo pretjerala u tim idejama, ali uvijek imamo sljedeće ljeto za ispunjavanje ideja prošlog ljeta...

    marinasplaceblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post!:) Nadam se da ces neostvarene ciljeve uskoro ispuniti!♥:D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Nadam se da ces ispuniti ciljeve! Super post!

    New post//
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/well-hi-there.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post i sada se "naoružaj" pa u akciju da ostvariš sledeće ciljeve. Sada si, na žalost, osjetila kako je loš osjećaj kada shvatiš da nisi sam sebe ispoštovao. Zato ne dopusti da ti, u narednom periodu, bilo šta omete planove, a ja ti želim puno sreće i uspijeha :*


    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post!
    Meni je ovo ljeto bilo jedno od najboljih ljeta posto sam dosta putovala, a dok sam bila doma sam imala lude avanture sa bff xD Zao mi je sto nisi ispunila sve ciljeve, ali uvijek postoji sljedeca prilika ;)

    Giveaway- beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post , posetite moj blog krisskristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan post. Ni ja nisam ispunila baš sve svoje ciljeve, ali je ipak ovo bilo jedno jako lepo leto. :)
    Učlani se na tvoj blog ako želiš, uzvratiću-----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥