Kako biti dobar blogger ✏

15:28:00

Hello!



Znam da dosta dugo nema postova, ali kao što sam rekla još prije kompjuter je pokvaren i stvarno ne znam kada će biti popravljen tako da ću pisati postove preko mobitela, a tako je teže no nadam se da me shvaćate :)
U današnjem postu pisat ću neke "osobine" koje morate imati kako biste bili dobar bloger. Ovim postom ne želim nikoga uvrijediti ili poručiti da netko nije dobar bloger ako nema ove kvalitete xx

-

Prvo, što je nekako najbitnije od svega jest da pišete pravopisno ispravno i bez grešaka. Ne mislim na greške ako vam pobjegne jedno slovo, već na ije/je, ć/č i slično. Moram priznati da ni ja u baš 100 posto slučajeva sigurna kako se nešto točno piše, ali potrudim se, a kada napišem cijeli post obvezno ga cijelog pročitam i pregledam kako bih ispravila sve greške. Mislim da bi to svi blogeri trebali raditi ako im je stalo do posta i onoga što će njihovi sljedbenici čitati.


Vrijeme. Najteži faktor kod bloganja jer je malo teže odvojiti i pronaći dobrih sat-dva za napisati jedan kvalitetan post. Nekome to neće biti problem ako misli u par minuta napisati post koji će najčešće ispasti nekvalitetno. Zaista, pogotovo tijekom škole teško je naći vremena za blog. 
Dobrim blogerima je stalo do toga da napišu kvalitetan i zanimljiv post koji će ljudi željeti čitati. Ja jako često ostanem bez ideja i onda znam napisati neki bezvezan post koji na kraju niti ne objavim. Ali mislim da je za čitatelje bolje da npr. samo jednom tjedno pročitaju jedan dobar post nego svaki dan nekoliko kratkih i nezanimljivih.


Također ako ste odlučili blogati, morate imati neku ljubav i želju za pisanjem, a i nekog smisla za pisanje. Mislim da nitko ne bi volio pročitati post pun gramatičkih grešaka, bez pravopisnih znakova, skroz neknjiževan i u takvih postovima se jednostavno može vidjeti da ta osoba to ne radi jer to voli ili zna. Ja sam dijelomično bila takva u početku, u petom razredu, kada sam otvorila blog često sam koristila neknjiževne riječi, pisala "hahahaha" itd; ali SVI baš svi s vremenom postanu bolji i profesionalniji, ako ih to i dalje zanima naravno.


Svaki dobar bloger će potražiti inspiraciju za novi post i smisliti originalan post za čitatelje. To je u današnjem svijetu, priznajem JAKO TEŠKO jer je praktički pola ideja već na neki način iskorišteno (npr. Morning routine, What's on my desk, What's in my backpack itd.) tako da je teško pronaći neki post koji nije (ili je rijetko) viđen. 
Kad smo kod osmišljanja postova, ako su za taj neki određen post potrebne osobne fotografije, bloggeri se moraju potruditi fotografirati što bolje i objaviti kvalitetne i profesionalne slike. To isto zavisi o kameri koju koristimo, svjetlosti itd. jako je bitno da su slike lijepe, dobro uređene, ne pretamne/presvjetle tj. da se sve dobro i lijepo vidi i da je slika dobre kvalitete, a ne mutna i sl.


Što se tiče giveawaya, mislim da ih definitivno be trebate raditi. Ako napravite giveaway to ne znači da ste odmah bolji blogger ili da je vaš blog puno bolji. Giveaway-i nisu obvezni, nipošto, to možete napraviti samo ako želite, no ja mislim da ću prestati s time jer uvijek moram raditi giveaway samo za Hrvatsku jer je poštarina previše skupa za ostale zemlje, a pola mojih čitatelja je iz Bosne/Srbije. Ako već radite giveaway, morate se potruditi da se na slikama sve dobro vidi i na vrijeme poslati paket pobjedniku (kojeg ćete odabrati nasumično, to je više fer prema svima koji su se prijavili).


Onda što se tiče izgleda bloga, svaki blogger bi trebao znati da on ne smije biti predosadan, ali to sve ovisi o sadržaju vašeg bloga. Ja češće biram kombinaciju par boja koje idu jedna uz drugu, a ostalo ostavim crno/bijelo/sivo. Također morate imati na umu da ako netko prvi puta dođe na vaš blog, prvo će vidjeti izgled bloga i to je ono što će ih najviše privući. Također bitno je ostaviti vaš kontakt (mail, društvene mreže) kako bi kompanije i ostali bloggeri znali gdje vas mogu kontaktirati za collab i ostalo.

-

I mislim da je to sve što se tiče ovog posta, hvala vam puno na čitanju, nadam se da vam se svidio post ♡
-komentirajte-

xoxo ❤

You Might Also Like

24 komentara

  1. Ovo si odlično napisala,iskreno i onako kako je. Zelim ti sreću u daljnjem radu :)


    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajni savjeti! Slažem se sa svime što si napisala! Slike su isto bitne za mene. Čim vidim ovako lijepe slike kao što si ih ti izabrala, odmah poželim do kraja pročitati post. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno napisano,divni saveti. Verujem da ce pomoci mnogima.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični su savjeti, najviše se slažem s tim da trebamo ispravljati greške u postovima i da se trudio da ne pravimo neke veće gramatičke greške, sve u svemu divan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Divni saveti,Ana!:)♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Slažem se u potpunosti sa svime što si napisala. Pogotovo s ovim za giveaway jer neki prate druge blogere samo zato što očekuju giveaway, a ove ostale postove uopće ne čitaju što je po meni glupo.

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! Mislim da je svako ko piše ono što je on zapravo , tj. biti svoj znači biti dobar blogger. Treba se truditi oko bloga , ali i imati mjeru između našeg života i blog života . Na mom blogu je novi post , tako da možeš pročitati . Član sam tvog bloga , tako da bi mi bilo drago kad bi uzvratila?

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve si jako lijepo napisala kao i uvijek i tvoji savjeti su odlični. Najiskrenije mislim da si prava osoba koja bi mogla napisati post na ovu temu :)

    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav draga Ana, prvi put sam na tvom blogu ali si me definitivno kupila, ono 'na blic' tako da sam te rado zapratila. Sto se tice ovog posta, definitivno bih se slozila sa tobom, pocev od pravopisa, do originalnosti i posvećivanja blogu. Kada je u pitanju ova tema pogla bih pisati do sutra, počev da je velika motivacja potrebna, kao i 'ne odusatajanje' da bi se došlo i do najmanjeg uspeha. Zatim je neophodno biti ljubazan i prema drugim blogerima i ispostovati ih kada su u pitanju tudji postovi..Ima mnogo toga da bi se uspalo u ovoj blogsferi. U svakom slucaju ti si ovaj post odradila zaista odlicno i svaka cast na tome.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow, neizmjerno sam ti zahvalna na ovakvom komentaru *-*
      Naravno, puno se moze pricati o bloggerima, i naravno da mi je izmaklo jos mnogo tema koje si nabrojala, a o kojima sam mogla pisati
      Puno hvala ♡♡

      Izbriši
  10. Zdravo,zdravo.Nova sam na tvom blogu i mogu reci da sam iznenadjena.Kada sam tek usla sam izgled bloga me je privukao da pogledam tvoje postove.Ovaj post je veoma koristan.Pogotovo za sve pocetnikee.Nisam bas pocela odavno pisem 8 mjeseci i obozavam blog.Imam skoro 40 pratilaca ali to mi je manje vise vazno.Volim da pisem i da citam ostale blogove.Prijavila sam se na tvoj blog je si stvarno kul.Ako zelis mozes uzvratiti :http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na komentaru, svakako cu se uclaniti u tvoj blog ❤

      Izbriši
  11. Sjajan post draga. ♥ Slazem se da je bloggera najvaznije da ima vremena, da je dovoljno pismen i da zna sta njegovi pratitelji zele i vole. :) Giveaway - i sunogo manje bitni, i kao sto si rekla nisu obavezni. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - pricamo o jeseni ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Ana, sve pohvale za post. Stvarno sam oduševljena. Ali moram da priznam da se, u potpunosti, slažem sa tvojim mišljenjem. Iako sam se nasmijala na dio: "Dobar bloger mora da pročita svoj tekst". Ja kada završim svoj tekst to je već dramaturgija. Pored što ga po 3-4 puta pročitam, moj tekst postaje gori nego da knjigu objavljujem. Po 4-5 prijatelja angažujem da i oni to pročitaju i iznesu svoje mišljenje i tek onda tekst može da bude objavljen. Ali što je najgore, i pored toga, desi se da neko slovo nedostaje i jako se iznerviram kada to, kasnije, vidim. Imaš moj follow. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Odgovori
    1. https://www.youtube.com/channel/UCeQwLG_vazFk55ksgrvsJfQ

      Izbriši
  14. Sve si dobro napisala, i da, najteže je pronaći vrijeme za blog. Ako se siliš zbog bloga i ako pišeš postove samo da bi ih pisala to nema smisla. Naravno, svaki bloger ima svoje "krize" kada čak razmišlja da ugasi blog, ali to je prolazno. Jedino bih ti preporučila da slikaš i objavljuješ svoje slike, a ne slike s Pinteresta, We heart it-a, google-a...


    marinasplaceblog.blogspot.com - komentirajte postove (ako želite, naravno) i ostavite link svog bloga da vam mogu uzvratiti ;)

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥