Summer night routine! 🌙 - COLLAB!

17:30:00

Hello!


Ne znam smeta li vam što objavljujem postove "zbrda-zdola" pošto su neki objavljeni u razmaku od pet dana, neki od tri, ali to je posljedica tih svih collaba I onda se teško dogovoriti za datum, a neke bloggerice mi ne odgovore na vrijeme pa ne znam kada ćemo ga pisati.
U današnjem postu čitat ćete o mojoj ljetnoj večernjoj rutini koja se jaaako razlikuje od one kad traje škola. Kad smo već kod škole, komentrajte koje postove vezano uz školu želite čitati!
Ovo je još jedan collab, s jednom odličnom bloggericom (i mojom imenjakinjom ;) Anom s bloga Pink is my soul pa poslije čitanja ovog posta, obvezno posijetite njen blog kako biste pročitali njenu jutarnju rutinu!
 

....

 
Za vrijeme praznika nije da baš imam određenu rutinu i slijed svega što trebam napraviti prije spavanja, kao što je to kad traje škola. Ovo ovisi o tome gdje sam bila i jesam li uopće negdje bila ili sam cijeli dan kod kuće.
Za ovaj post dat ću primjer jednog dana kada sam se družila s prijateljicama u gradu.

 
Kući stignem oko 10 sati i tada skinem odjeću sa sebe i odijenem pidžamu ili neku drugu, udobniju odjeću, najčešće neka obična majica s kratkim rukavima i lagane kratke hlače. Ako nosim šminku taj dan (a to nije tako često) onda odem u kupaonicu da ju skinem i pri tome koristim Balea vodu za čišćenje šminke i blazinice.
Nakon toga obično idem nešto pojesti, znam da je na neki način kasno, ali ljeto je, i praznici su, nije me baš briga xD
Pojedem nešto što su roditelji spremili ili si sama napravim nešto, npr. sendvič. Znam, nije baš bajno, ali neću vam lagati. Kad završim idem ravno u sobu i ili čitam knjigu, trenutno je to Pali anđeo autorice Lauren Kate, ili sam na mobitelu neko vrijeme.

 
Zatim odem u kupaonicu, opet i otuširam se, operem zube i očistim lice. Gel koji koristim za čišćenje lica je Afrodita cosmetics 3u1, zapravo već sam ga skoro potrošila pa ga sad i ne koristim toliko često, ali o tome više u postu koji stiže uskoro, u recenziji.
I nakon toga odem u sobu I na mobitelu sam duugo, duugo. Gledam videe na Youtube-u, gledam seriju, dopisujem se, pregledavam komentare na blogu, preglede... Da, sve to radim negdje do dva, tri, ponekad 4 ujutro, a ako mi se baš ne ide spavati najkasnije idem u pola 5 (a mislili ste da ne mogu biti groznija?).
I kao što vidite, ta moja rutina i nije toliko duga, najduže što traje su ti sati koje ja pametno provedem na mobitelu. :D *round of aplauses*
 

....

Kraj posta. Nadam se da vam se svidio :) Kako izgleda vaša večernja rutina?
Komentirajte.


xoxo ♥

You Might Also Like

19 komentara

  1. Moja rutina je slična samo što se ja otuširam čim dođem kući jer jednostavno ne mogu duže izdržati jer vani bude stvarno vruće. Odličan post! :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja kada odradim noćnu rutinu, obavezno legnem i do kasnih jutarnjih sati gledam videe na mobitelu i slično xd moj rekord je 6 sati ujutro, odnosno nisam ni spavala do same zore lol

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post *-* Slične su nam rutine :)

    Moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post. Jako mi se svidja tvoja rutina, slična je kao moja.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com ^-^ Novi post ^-^

    OdgovoriIzbriši
  5. Svidja mi se rutina, a izgleda i realno. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- novi post, bilo bi mi drago kad bi ga pogledala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je što smo ostvarile suradnju! ♥ Inače, rutine nam se dosta razlikuju. Mislim na noćne rutine, ja čim dođem istuširam se, odmah obučem pidžamu i onda malo gledam TV, budem na mobitelu, pa onda gledam seriju. :)

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i meni je drago na surađivanju ♡

      Izbriši
  7. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahaha, sto se leganja tice pokusavam da se kontrolisem i ostavim telefon i ostalo najkasnije u 3h. Moja drugarica svako jutro ostaje do 6h kako bi gledala serije, a ustane oko 11 (svako jutro! Haah) rutine su nam dosta slicne. Volim da znam da jos neko na planeti u isto vreme kao ja radi nesto isto kao ja. :)
    Super je post, bilo mi je uzivanje citati ga, zaista :)


    Smoothieglam.blogspot.com pogledaj i komentarisi, uclani se ako ti se svidi, pocinjem da pisem postove svakoga dana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, i meni je drago znati da nisam jedina 😅❤

      Izbriši
  9. Odlican post!
    Usput posetite moj blog!
    Nadam se da ce vam se svideti!
    sandrablogtips.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post! Veoma nam je slicna rutina. :))

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Iste su nam veceri. Jedino sto ja dolazim kuci nesto kasnije pa imam manje vremena za listanje slika po instagramu. Probaj da uvece pogledas neki film ili seriju , daleko je interesantnije nego preko dana. Barem meni. A sto se tice ostajanja do kasno ( taman da docekamo zoru ) totalno se razumemo. S vremena na vreme uhvatim sebe u razmisljanju kako cu kada podjemo u skolu...
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jooj, I ja često znam razmišljati o školi, ali pokušavam se razmišljati vise o tome xD
      Hvala ♥

      Izbriši
  12. hello;
    have a nice day...
    ım following you on gfc
    ı hope you will be back my blog
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post!♥
    Nadamo se da ces uskoro uraditi tag za koji smo te nominovale.. ;)

    http://kreativnostimasta.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥