Što volim kod škole - COLLAB 📚

14:00:00


Heej! Da, škola uskoro počinje I moram I ja započeti sezonu bts postova. Vrlo brzo, ovo je challenge koji je smislila Carla sa bloga Be imaginative pa obvezno posijetite njen blog! Izazov je taj da u 30 min moram napisati post na temu što volim kod škole I objaviti ga tako kako smo ga stigle napisati u 30 minuta.
Također, ovo će biti zadnji post u mojoj seriji ljetnih colaba.
Krenimo s postom!

.....


Nema puno stvari koje volim u vezi škole, a I ni vi vjerojatno ne možete pronaći baš puno stvari zbog koje jedva čekate da pođete u školu. No ipak.. Škola je mjesto gdje smo odrasli I gdje smo upoznali puno priatelja I općenito raznih osoba. I zato na neki način školi moramo I zahvaliti na tme :9

.....

Mislim da bi se mnogo vas složilo sa mnom - kod školi SVI volimo to što se svakodnevno možemo družiti sa prijateljima. Zato mi nedostaje škola, ne učitelji, učenje ili školski predmeti nego prijatelji.
Jedva čekam da počne kako bih ih sve ponovno vidjela!

(sve slike su preuzete sa We Heart It-a)

Druga stvar koju volim je SHOPPING (nemam pojma jesam li točno napisala xD). Skoro svi idemo prije škole u šoping kako bismo kupili novu odjeću za novu školsku godinu, torbe I školski pribor. Hajde, priznajte, svi volimo gledati u nove stvari koje kupmo kad dođemo kući.
Zato se tome veselim jer još nisam kupila sve bilježnice, nove slatke olovke itd.! :D


Sljedeća stvar koju volim kod škole je sklapanje novih prijateljstava I upoznavanje novih ljudi. To se nadovezuje na prvu stvar, ali tako je.
Iskreno, u ovih pola sata mozak mi baš ne radi najbolje pa se ne mogu sjetiti puno toga :'D
Također, izvanškolske aktivnosti su mi jako zanimljive (ne sve,samo one koje volim, a to je likovna grupa). Tamo se stvarno znam dobro zabaviti, tako smo jednom na likovnoj grupi oslikavali neke učionice u školi I bilo je baš zanimljivo I fora.
Zatim je tu dobivanje dobrih ocjena! To volim kod škole, to svi vole. Uvijek se obradujem I razveselim kada dobijem dobru ocjenu za koju sam se trudila I puno učina (here comes the bad part), ali za to je naravno potrebno učenje, no ako se na kraju isplati, osjećaj je odličan kada vidimo da smo postigli dobar rezultat!
I za kraj, ono što apsolutno svi volimo I čekamo dok traje škola - njezin završetak! :) Da, zar nije uzbudljivo odbrojavati dane,  sate, miute sve dok školsko zvono ne zazvoni zadnji put I onda svi možemo uživati u praznicima. To je definitivno  stvar oko koje se znam najviše uzbuditi. 

.....


Oprostite ako je ovaj post kratak, ali, to je challenge :) Jako je zanimljiv I preporučam vam da ga isporbate da vidite koliko možete napisati. Meni je trenutno ostalo još pet minuta xD
Zato, ako nađete kojih pogrešaka u postu to je zato što se žurim napisati post; staviti slike itd. u 30 minuta.
Nemojte zaboraiti posijetiti Be imaginative blog kako biste vidjeli post koji je Carla uspjela napisati.
I samo da se zna, ja stvarno nisam varala u ovome :)


I da vas podsjetim.. Uskoro slavimo drugi rođendan bloga!!! Znam da često spominjem to u postovima, ali ja jedva čekam! Učlanite se u blog kako ne biste propustili post o giveawayu! ♥
Povodom rođendana sam I uredila izgled bloga, nadam se da vam se sviđa! :*


(i novi potpis također ;)


You Might Also Like

33 komentara

  1. Volimo iste stvari!Sada smo twins!Jeeej,hahha. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha ♡♡♡
      Hvala na komentaru :)

      Izbriši
  2. Istinaaa, svi volimo šoping i nova prijateljstva!

    Novi post na redheads-diary.blogspot.com :)

    OdgovoriIzbriši
  3. istinaaa ajmee, jedino cekam upoznati s kim cu ici u razred:D

    krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja samo volim šoping, jer mi je to prezanimljivo xd i naravno društvo

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, baš je zanimljiv :D ja sad krećem u srednju školu pa jedva čekam upoznati sve iz razreda :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post. I ja obozavam shopping pre skolee. :D
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastičan post! Ja sam baš danas išla u taj ''šoping pre škole'' xD Originalna ideja za post, moram da pohvalim. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. nice post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja najvise volim taj BTS shopping i odbrojavanje sati do raspusta haha.Odlican post.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Slažem se sa tobom u svemu. Odlično si obavila posao za 30 minuta. :D Izgled bloga je odličan!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post, slažem se sa tobom i da odličan ti je novi izgled bloga, vrh.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako dobar post, odličan izgled bloga *-*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  13. Zanimljiva ideja za post :D Šoping i odbrojavanje do početka raspusta najviše volim kod škole.

    mojkutakblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Soping volim najvise na svetu , ali kada se sve to stavi na listu ipak se vise radujem prijateljima:) Obozavam da se druzim i sklapam nova prijateljstva. Naravno dobra stvar sto ta prijateljstva postoje i izvan skole. Sa tim prijateljima za vikend ponekiad odes i na sladoled , na neku zurku , u bioskop...
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inace super ideja za post. Ovim si mozda nekoga motivisala da zavoli skolu i pripremi se za njen pocetak ;D

      Izbriši
    2. Puno ti hvala, nadam se da nekoga i jesam :)
      ❤❤❤

      Izbriši
  15. Ja sam školu završila, ali mi je drago da ovo pročitam jer se sjetim nekih lijepih dana :)

    Molim te pogledaj moju listu želja sa SheIn sajta: https://raj-sminke.blogspot.ba/2016/08/shein-wishlist-shein-lista-zelja.html?showComment=1471295088034#c6473161216318814804

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post :)
    Bilo mi je drago suradivati sa tobom <333333

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlican post :)
    Bilo mi je drago suradivati sa tobom <333333

    OdgovoriIzbriši


  18. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Sjajan post! Mislim da svi volimo ove stvari i da nam je najdraža ona zadnja. xD Inače, jako mi se sviđa ovaj challenge. ♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  20. Oh very cute backpacks darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Odličan post ♥ kod škole najviše volim društvo i sve te uspomene koje steknem :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Odličan post, a challenge je super. Mislim da ga neću isprobati jer pisanje mog posta traje dugooooo. Prvo dok pronađem ideju (to je retki slučaj jer planiram postove unapred), onda dok pronađem slike i napravim početnu sliku, pa dok napišempost, pa onda pregledavam tri puta imam li greške, i to se stvarno oduži jer pišem na tri jezika. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post, klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  23. ovo nema nikakve veze s postom,ali moram napisat. xd

    Pa,draga moja (ako mogu tako reći xd) uskoro je rođendan tvog bloga. Već znaš da si mi velika inspiracija i da te dosta dugo pratim (rekla sam ti na instagrmu xd). jako sam ponosna na to sto si ovdje vec 2 godine (dobro,skoro,jos malo se strpi xd). ne znam gdje vodi pisanje ovog komentara,ali uglavnom,jako sam sretna sto si jos uvijek tu! ceka te veeeliko iznenađenje na blogorođendan!♥♥

    xoxo Ema

    https://emasbeautyblog.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥