Smoothie recipes 🍹 - collab

17:45:00

Hello ♥

Heej, nadam se da ste odlično :)
U današnjem postu pokazat ću vam par recepata za zdrav I fin smootie odnosno frape. Vjerujte mi iako može sadržati svo živo voće i povrće ovi smoothie-i su jako fini.
 Dobra stvar kod njih je, kao što sam rekla, to što možete izblendati bilo koje voće i povrće.  
A pokazat ću vam i jedan ne baš tako zdrav (ali ukusan!) recept.
Oh, i umalo sam zaboravila! ovo je još jedan collab, ovaj puta sa bloggericom Emom sa bloga Little World Of Ema pa poslije čitanja ovog posta, posijetite i Emin blog :)
Pa, krenimo s receptima!

......

1. BANANA SMOOTHIE


Započinjemo sa najjednostavnijim, a ujedno i prvim smoothiem kojeg sam ja ikad napravila/probala xD Ako se bojite da vam neće biti ukusno, dodajte manju količinu sastojaka (npr. pola banane) tako da možete probati pa ako vam se ne svidi da ne trošite bezveze sve namirnice.

POTREBNO: -banana
-rum
-mlijeko
-med

1. Prvo ogulite jednu bananu i gnječite ju vilicom, čisto jer je tako lakše miksati, te to stavite u blender.
2. Zatim dodajte mlijeka, što više dodate frape će biti rijeđi, tako da možete dodavati malo po malo kako blendate sve dok ne dobite željenu gustoću.
3. Dodajte mrvicu ruma (oko dvije kapljice).
4. Dodajte žlicu meda, ako ne želite da baš bude slatko možete i manje.

Kad sve izblendate dobivate prefini smoothie od banane koji je, priznajte, jako lagan i jednostavan za napraviti i ne trebate puno sastojaka.
U ovu vrstu smoothia umjesto banana možete dodati i neko drugo voće, npr. jagode, ili pomiješati jagode i banane što je isto jako ukusno.


2. PURPLE HEAVEN


Wow, koje ime sam smislila haha OK, ovaj smoothie je meni jedan od najdražih, nije ga teško za napraviti kao ni prvog, a sve što vam je potrebno vjerojatno već imate kod kuće.

POTREBNO: -banana
-borovnice
-cimet
-jogurt

1. Borovnice i zgnječenu (oprostite, ali stvarno ne znam postoji li književna riječ za to ili je se ne mogu sjetiti) bananu stavite u blender.
2. Dodajte jogurt (po vašem izboru). Opet, ako ga dodate više smoothie će na kraju biri rijeđi.
3. Stavite malo cimeta, na kraju možete probati frape da vidite treba li ga još.


3. CHOCOLATE SMOOTHIE


I sad za jednu malo nezdraviju i kladim se puno finiju verziju smoothiea.

POTREBNO: -tamna čokolada
-8g sladoleda od čokolade
-500ml mlijeka
-250g šlaga

1. Istopite na pari 60g narezanu čokoladu za kuhanje i ostavite da se malo ohladi.
2. U blender stavite sladoled, otopljenu čokoladu, hladno mlijeko i šlag. To miksajte dok se ne zgusne.
3. Kada stavite u čašu, vrh možete ukrasiti šlagom, čokoladnim mrvicama, nekim keksima, smrvljenim bombonima.. Što god želite.

Također možete malo promijeniti sastojke, npr. umjesto čokoladnog sladoleda staviti stracatellu (nemam pojma kako se te piše), vaniliju ili nešto slično.

.....

Hvala vam na čitanju ovog posta, nadam se da vam se ideje i recepti sviđaju. Ako imate bio kakvih ideja za BACK TO SCHOOL obvezno ih ostavite u komentare. uvijek pročitam sve komentare i cijenim ako biste mi dali koji prijedlog za post :)

Ako još niste učlanite se u blog kako ne biste propustili buduće postove i drugi rođendan bloga koji se bliži!

- komentirajte -



You Might Also Like

27 komentara

  1. Suer post,za ovaj sa bananom i borovnicom sam cula ali za ovaj treci nikad.

    Novi post:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,svi smoothie recepti su super i izgledaju preukusno.Taj sa cokoladom sam probala da napravim i super je,mada je meni malo presladak ispao.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Svi mi se cine zanimljivi. Posebno drugi i zadnji :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas mi se svidjaju

    Ako mozes prijavi se na moj blog,uzvracam :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Iako ih rijetko pijem, obožavam smoothie! Lijepo si sve napisala i stavila predivne slike u ovom postu, baš lijepo :)Mogla bih napraviti post vezan uz back to school na primjer life hacks, outfits ideas i sl...

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na komentaru i prijedlozima za post :*

      Izbriši
  6. Treći mi se čini najboljim, haha, zavisnik od čokolade. :D Ja ne volim bananu, ali obožavam smoothie sa jagodom. *--* Sjajan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post. Mene najviše privlači sa čokoladom, jer mislim da mi se prva dva neće svideti. Jednom sam napravila od banane, i nisam je dobro umutila, pa je ostala gusta. Dodala sam jop neke sastojke i kad sam probala umalo nisam povratila.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. Mogle bi smo uradili neki collab, kad si već uradila nekoliko collab-a.

      Izbriši
    2. Hvala ti puno i naravno, ostavila sam ti mail u komentar na tvojem blogu da mi se javis :)

      Izbriši
  8. Odlične ideje, vjerujem da je svaki preukusan

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post i smoothiji izgledaju ukusno! <3

    Ako si u mogućnosti voljela bih da pročitaš moja dva jedina posta na blogu i možda nabaciš mišljenje i komentar. Također ako možeš, zaprati me i zapratiti ću i ja tebe! :-) http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Čokoladni je jako privlačan sada bih ga voljela pored sebe, omg. Predivno izgleda. :)

    https://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post.Oboozaavam smoothije :)

    http://xdreaannx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Lijep pozdrav draga! Upravo sam otkrila tvoj blog i svidja mi se njegova tematika! Ja sam ovdje da dam podrsku tvom blogu te sam postala tvoj GFC pratitelj #174. Zelim ti puno srece u rastu bloga! Nadam se da ces i ti mene podrzati i zapratiti :-) Ostanimo u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, zapratit cu tvoj blog :)

      Izbriši
  13. Odličan post. Recepti izgledaju super i isprobat ću ih što prije!😘❤😍

    Moj prvi post❤-------------------->
    http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/prvi-post.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post. Recepti izgledaju super i isprobat ću ih što prije!😘❤😍

    Moj prvi post❤-------------------->
    http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/prvi-post.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlične ideje i svi izgledaju preukusno iako ja nikada baš i ne pravim smoothie:/ <33
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -new post on my blog :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Great post!
    I'm follwing you i hope u follow me back ;)
    http://goldbeautyyy.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥