Putujem u Ameriku? - birthday Q&A!

12:19:00

Hello!


Znam da nisam ovo napisala na dan blogorođendana, ali kao što sam rekla, grozne stvari se mogu dogoditi samo meni pa tako mi je pokvaren kompjuter pa jedina opcija za pisanje mi je mobitel. 
Nadam se da se ne ljutite i da ćete me razumjeti... :)

Uglavnom, u jednom od prethodnih postova sam napisala da mi postavljate pitanja za Q&A na koja ću sada odgovoriti.


1. Omiljena pjesma?
Imam ih puno i to se često mijenja, ali trenutno je to Colors by Halsey (stripped version). Postoji nekoliko verzija ove pjesme no stripped verzija mi se najviše svidjela. Stvarno vam preporučam da ju poslušate, prvi put kad sam ju čula mi nije bila nešto posebno, no nakon nekoliko tjedana sam joj odlučila dati "drugu šansu" te sam se potpuno zaljubila.


2. Omiljena knjiga?
Ovo se isto mijenja, pošto čitam dosta knjiga pa tako uvijek imam neku novu omiljenu. Trenutno, to je Pali anđeo Lauren Kate. Priča je po meni jako zanimljiva i predivna. Ima nekoliko dijelova, sada ću započeti s čitanjem trećeg, a što se tiče prvog i drugog dijela, oba mi se jako sviđaju. Opet, ako ste ljubitelj knjiga, svima preporučam.


3. Omiljeni blogovi?
Iskreno, prije sam čitala puno više blogova nego što trenutno čitam, većina mojih ondašnjih omiljenih je propala, ali sada mi je #1 omiljeni blog Forever (već sam mnogo puta to rekla).


4. Koliko ti obično treba da napišeš post?
Nešto više od sat vremena, ne bih znala točno reći pošto radim i puno drugih stvari u isto vrijeme kada i pišem post, a i ovisi o kojoj vrsti posta je riječ. Za neke mi treba malo više vremena, a neke radim u skicama kroz nekoliko dana.


5. Omiljena tv serija?
Neki od vas mogu pogoditi... Teen Wolf. Cijeli post o tome ovdje :))


6. Kako si počela s pisanjem?
Pa, pratila sam teen kreativci-Hrvatska blog, koji je s vremenom promijenio imena, a sada ga više nema. Ugl. zbog tog bloga sam počela s pisanjem jer mi se uređivanje bloga i pisanje postova činilo jako zabavno i cool. I evo me tu :)


7. Tvoj prvi post?
...vrlo sramotan... klik ovdje


8. Jesi li ikad nosila aparatić za zube?
Nosim ga sada već skoro godinu dana. U petom razredu sam dobila mobilni, to je aparatić koji se može skidati kad jedete itd; a sada imam fiksni (onaj _normalan_) koji sam dobila u 7. razredu, znači prije skoro jednu godinu.


9. U koji razred ćeš sada ići?
U 8. :)


10. Koliko si visoka?
Nemam pojma, stvarno. Ali sigurna sam da sam viša od 163 (lol). Možda 164-65, idk


11. Koju srednju školu želiš upisati?
Nisam još milijun posto sigurna, ali definitivno znam da je riječ o nekoj umjetničkoj. U Hrvatskoj nema baš mnogo takvih škola tako da za sada mi je prioritet Srednja škola primjenjene umjetnosti i dizajna, ali nisam se još raspitala o ostalim sličnim školama.


12. Koje serije si pratila ili pratiš?
Prije nikada nisam baš redovno pratila neku seriju, ali često sam znala pogledati Teoriju velikog praska, Kako sam upoznao vašu majku, Mentalist... A trenutno pratim Teen Wolf i mogu reći da sam veliki fan postala ovog ljeta (jej).


13. Kamo želiš otputovati?
Ne postoji baš neko određeno mjesto ili grad gdje želim ići, meni su zabavna sva putovanja izvan moje države, ali ako bih mogla birati kamo želim ići, to ke sigurno negdje u Ameriku.


14. Omiljena aplikacija na mobitelu?
Hmm... Ne znam iskreno... U zadnje vrijeme često koristim Instagram, ali nije mi baš omiljena aplikacija. Mislim da je to Snapchat ili YouTube (prije YouTube nego Snapchat jer na Youtubeu provodim najviše vremena).



15. Omiljeni beauty proizvod?
Ja se inače ne šminkam baš puno, tj. mogu reći da se niti ne šminkam jer to nije baš često, jedino ako idem baš negdje i ovisi kako mi je koža reagirala tog dana (thank you puberty). Ali mogla bih reći da bi mi omiljeni proizvod bio korektor jer prekriva sve, a i on je jedini proizvod koji je baš namjenjen za prekrivanje nepravilnosti na koži. A onda balzam jer bez toga ne mogu.


16. Znaju li tvoji prijatelji da imaš blog?
Skoro svi znaju da imam blog, ali samo mali broj njih sam dala link bloga jer nekako ne volim drugima koji me poznaju odavati "ovu stranu sebe", iskreno. A i još iskrenije ne želim hejtanje. Vidjet ću kako će stvari izgledati kad odem u srednju, ako ću do onda još imati blog.


17. Treniraš li sport i jesi li ikada trenirala koji?
Ne i ne. Ne volim se baš upuštati u sportove, draže mi je samo treniranje i to baš onako volim.


18. Najdraži crtić kad si bila mala?
Neću sad pričati cijelu tbt priču.
Winx


19. Tvoj celebrity crush?
A sad... Stvarno ih ima PUNO! Ali, unatoč svih popularnih celebrity crusheva koje imam, trenutno je to Tyler Hoechlin za kojeg sam saznala preko Teen Wolfa (jeste iznenađeni?). Znam da neće baš svima biti nešto, ali pored njega ima još puno njih (Tyler Posey, Taylor Lautner, Dylan O'brien, Nash Grier, Dylan Sprayberry itd. (cekirajte decke).


20. Imaš li brata ili sestru?
Imam 2 brata, jedan je moj blizanac, a drugi ima 22 godine :)


21. Omiljeno godišnje doba?
Uvijek je bila zima, ali ove godine se to promijenilo. Sada mi je ljeto zasigurno NAJ DRA ŽE.


22. Kako dobivaš inspiraciju za postove?
Pa... Trenutno nemam nimalo inspiracije, ali inače ju znam dobiti preko slika sa Instagrama, We heart it-a ili dobijem ideju za post preko nekih događaja iz stvarnog života, te čitanjem drugih blogova.


23. Omiljeni žanr filmova?
Komedija. Isto obožavam horore ali ih apsolutno nikada ne gledam jer imam weird problem da ne zbog toga ne mogu zaspati idućih nekoliko tjedana, tako da najčesće pogledam samo trailere.


24. Zadnja pjesma koju si poslušala?
Mislila sam da će to biti Colors, ali mobitel me iznenadio - Diplo - Doctor Pepper.


25.  Tvoj najveći cilj u životu?
Simply, biti sretna i raditi ono što volim. Ali stvarno.


26. Bojiš li se zmija?
Vidjela sam ih nekoliko puta i nisam imala neki ogroman strah od njih jer nisu baš djelovale smrtonosno, možda bih se preplašila da vidim neku veliku zmiju, ali općenito nemam neki strah.


27. Bi li radije imala noge dužine prstiju ili prste dužine nogu?
xD Hmm... O ovome sam razmišljala xD i radije bih imala noge dužine prstiju jer zamislite prste duljine nogu x10.


28. Bi li radije izabrala da padneš razred i nastaviš s pisanjem bloga ili da izbrišes blog, ali ne padneš razred?
Sigurno bih izbrisala blog i prošla razred, a mislim da bi tako i puno drugih bloggerica odabralo. Školovanje je trenutno najbitnija stvar, a što se tiče bloga on se uvijek može napraviti opet i započeti ponovno što je definitivno lakše od ponavljanja razreda.


29. Za koji dio tijela se najviše "brineš" kad ideš nekamo?
Hmm... Vjerojatno lice, ali nakon toga trbuh. Dap, uvijek se bojim da se ne napuhnem poslije hrane koju ću jesti jer to se desi baš uvijek. Ali zapravo oko kose se najviše trudim, tj. razmišljam kako izgleda non stop, ali mislim da se kosa ne računa kao dio tijela.


30. Igraš li Stardoll?
Da, ali ne više toliko često kao prije, zapravo dosta rijetko jer mi je žao da sve propadne što sam do sad ostvarila :)


31. Bi li radije do kraja života koristila 3 omiljena komada odjeće ili svu odjeću u svom ormaru osim ta 3 najdraža komada?
Svu odjeću iz ormara, let's be real, ne bih do kraja života nosila samo ta 3 ista komada odjeće.


32. Jesi li ikada čitala knjigu ili gledala film Harry Pottera? Ako jesi, koji ti je najdraži dio?
Pogledala sam većinu filmova, ali to je bilo stvarno davno da se jedva i sjećam, tako da ne mogu u potpunosti odgovoriti na ovo pitanje, a knjige nisam čitala (JOŠ).


33. Bi li radije bila tužna i bogata ili sretna i siromašna?
Sretna i siromašna. Kao što sam u jednom od prethodnih pitanja odgovorila, cilj u životu općenito mi je da budem sretna jer ozbiljno, ne znam što je bitnije od toga i ako nisi sretan zaista ništa nema smisla, thinkaboutit


34. Najveći blam?
Nemam baš najveći blam, mislim imam blamove, naravno, kao i svi ljudi, ali očito ni jedan nije bio baš toliko strašan da bih ga zapamtila. Tako da, sori, ali ne mogu dati odgovor na ovo pitanje :/ No ako se jednom dogodi, možda napišem story time :D ;)


--------

I to su sva pitanja i odgovori za ovaj post, nadam se da vam se svidio! 
Volim vas sve puno i još jednom vam hvala na prekrasne 2 godine ♡


xoxo
-❤✨⭐💕-


You Might Also Like

30 komentara

  1. Divan Q&A.Srećan blogorođendan! <3

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/ <----------- novi post je na blogu.///ako možeš komentariši ga i postani član mog bloga. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Srećan blogorođendan!Odgovori su bili bas zanimljivi! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post!
    Super Q&A i ja bih slično odgovorila.
    Pročitala sam Lauren Kate Pali Anđeo i jakoo je dobar! :D
    Ja imam 4 naj bloga, tvoj, Hannas Messy Corner, Doroty4 i Forever Blog!
    Imaš blizanca??? ja sam uvijek htjela!!
    I ja mislim da su sreća i zdravlje sve u životu!!

    ~ misslifestylegirl.blogspot.hr ~

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv Q&A! Srecan blogorodjendan! <3


    New post, pogledaj moj blog, ako hoces uclani se i komentarisi, xoxo
    it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com/2016/08/bts-backpacks-advice-emergency-pack.html

    OdgovoriIzbriši
  5. You were red and you liked me because I was blue
    You touched me and suddenly I was a lilac sky
    And you decided purple just wasn't for you

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!
    Sva pitanja kao i tvoji odgovori su jako zanimljiva :* Jos jednom ti zelim cestitati na uspijehu i drugom blogorodendanu <333

    Novi post - beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Na sva pitanja bukvalno bih isto odgovorila.Isto vazi za sminku,korektor je bog!Inace i ja bih da upisem slicnu srednju kao ti ali ne znam da li u Srbiji postoji nesto tako,videcu jos 😁❤.Odlican post 😊.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super je Q&A. Jako mi se sviđaju tvoji odgovori. Nisam znala da si tako rano počela blogati. Čestitam ti na svemu što si postigla do danas i na svemu što ćeš kasnije i želim ti da sljedeće godine upišeš umjetničku srednju školu. :D

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala :* ❤❤❤

      Izbriši
  9. Odlicanpost i preeedobar ti je blog!
    Pogledaj moj: http://chiarabeautytreasury.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post i sretan ti blogorođendan!♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Anonimno15:41

    Jesi ti rodjena 2003. ili 2002.? Posto si u prvom postu rekla da si 2002. godište, a kasnije u par postova da si 2003.. hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 2003. to sam shvatila tek kada sam se vratila na prvi post da stavim link u ovaj Q&A
      btw zašto anonimno? ;)

      Izbriši
    2. Anonimno01:01

      Na mobu sam i nisam prijavljena na gmail, nije mi se dalo prijavljivati samo da pitam :D kao ni sada xD A da ostavim ime, ili bilo sta svj nisam aktini komentator odnosno uopce ne komentiram.. pa svj necs znati tko sam, sto sam.. nebitno sad aj xD

      Izbriši
  12. Pročitala sam tvoje odgovore i veoma su zanimljivi. Starno super post. I moj najdraži crtić je bio Winx ali sada nekada kada ga vidim na tv-u bude mi smiješan haha!
    ▿ forever-blogm.blogspot.com ▿

    OdgovoriIzbriši
  13. Zadivljen sam tvojim blogom..Kako dizajnom,postovimaaaa! Perfect sve! <3
    Poseti moj blog,ako zelis..

    http://macadamialover.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, posijetit cu tvoj blog! ♡♡

      Izbriši
  14. Predivan post, a takođe i izgled bloga. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam isto prvo imala mobilni aparatić i sad imam fiksni XD. Odličan post i sretan rođendan blogu!

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post, jako zanimljivo si odgovorila na pitanja vidim da smo dosta slične <3
    Jako mi se sviđa tvoj dizajn bloga <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  17. Sjajan post! ♥ Pitanja i odgovori cesto umeju da budu dosadni, ali tvoj post je cista suprotnost. :) Bas sam uzivala, bilo je kreativnih pitanja i jos kreativnijih odgovora. :) ♥♥

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post, expectations vs reality! ♥

    OdgovoriIzbriši
  18. Sretan rođendan! Super post kao i odgovori na pitanja :) Zapratila sam te, uzvrati ako želiš da se pratimo u ovom svijetu blogovanja :D

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥