July favorites ❣️

03:12:00

Hello!
Heej! ♥ Za danas sam vam spremila (još jedan collab) favorite srpnja. Nakon čitanja ovog posta, obvezno idite na Emmin i Anastazijin blog te se učlanite u njega :)
  Ovaj mjesec samo je preletio, a čeka nas kolovoz. Ne mogu vjerovati da je ostao još samo jedan mjesec do početka školske godine :0
OK, ne želim vas sada zamarati školom, praznici su i dalje, imamo još dobrih mjesec dana za iskoristiti.
   
Hvala vam neizmjerno puno na komentarima u prošlom postu ♡ 
Nemojte misliti da me collabovi smaraju, samo nisam očekivala toliko zahtjeva i inače bih pisala postove svaka 3-4 dana a ovako sa svime time sam morala svaki post stići napisati kroz 2 dana i objaviti ga jer ipak nisam željela da se predugo čeka.

....

Ovaj mjesec nije bio toliko uzbudljiv. Većinu vremena sam provela kod kuće ne radeći ništa. Jedino sam išla na more na nekoliko dana u Opatiju (očeujte post uskoro).
Neću niti spominjati da je serija mjeseca Teen Wolf, vjerojatno znate, nije da sam napisala cijeli post o tome ;)

PJESME

Kao I uvijek, pokažem vam puno pjesama koje su mi bile omiljene u srpnju, nadam se da ćete pronaći neke koje se I vama sviđaju.



BEAUTY

Prvo što ću vam pokazati je ovaj plavi Catrice lak za nokte. To je neka zagasito plava nijansa, a ono što mi se jako sviđa je četkica/kist, kako god, s kojim se jako lagano nanosi lak, te njegov sjaj na kraju koji ostaje i zbog toga mi ne treba top coat.

APPS

Za ovaj mjesec, aplikacija koju sam najviše koristila je WattPad.
Ako niste znali to je aplikacija na kojoj možete čitati price koje pišu drugi korisnici aplikacije I fanfictione.

Druga je Pokémon GO! Klišej, znam, ali morala sam ju probati. Iskreno, meni nije ništa posebno, ideja je zanimljiva I sada kada sam skupila već preko 50 pokemona bilo bi mi žao da to ne nastavim... :)

KNJIGE

Omiljene knjige mjeseca su Suze i Slap Lauren Kate. Planiram napisati post na kraju ljeta o svim knjigama koje sam pročitala ovo ljeto i usput vam dati neke preporuke tako da neću previse objašnjavati o ove dvije knjige, poseban post za to čeka.
U knjizi "Suze" djevojka Eureka ne smije zaplakati jer bi to moglo uzrokovati veliko potapanje svijeta i uzdizanje Atlantide. Ona to doznaje tek nekon majčine smrti u misterioznoj knjizi koju joj je ostavila na oporuci.
Mislim da je to dovoljno za reći o ovoj knjizi, mene je odmah zainteresirala.

"Slap" je nastavak prve knjige, tako da vam neću ništa pisati o njoj jer ću vas spojlati ;)

Uglavnom, meni se druga knjiga više sviđa jer u 'Suzama' radnja postaje zanimljiva tek krajem knjige, ali zato vas vuče da pročitate nastavak. Osim toga, naslovnice mi se jako sviđaju *-*


 I to je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio ♥
-komentirajte



You Might Also Like

33 komentara

  1. Čitala sam knjigu Suze i bila je odlična, nisam znala da je Slap nastavak te knjige, moram obavezno pročitati! Odličan post♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, 7. mesec je jako brzo proleteo. ALi tek kako ce 8. proleteti i onda nam doneti skolu :(

    Hashtag Girl

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, pjesme skoro sve volim❤
    Jako mi se sviđa lak za nokte😍
    Wattpad ne koristim ali Pokémon GO OBOŽAVAM💓
    Pročitala sam i suze i slap i to su vrhunske knjige, inače obožavam Lauren Kate i imam puno njenih knjiga💟


    Inače novi post na mom blogu, nova sam u blogosvijetu i nadam se da ćeš me pogledati i dati mi koji savjet.
    https://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/country-side.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, pjesme skoro sve volim❤
    Jako mi se sviđa lak za nokte😍
    Wattpad ne koristim ali Pokémon GO OBOŽAVAM💓
    Pročitala sam i suze i slap i to su vrhunske knjige, inače obožavam Lauren Kate i imam puno njenih knjiga💟


    Inače novi post na mom blogu, nova sam u blogosvijetu i nadam se da ćeš me pogledati i dati mi koji savjet.
    https://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/country-side.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post,plavi lak je divan.Sto se tice muzike,istu vrstu slusamo i sve te pesme volim.I ja sam igrala Pokemon Go haha.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post. Obožavam wattpad, pola raspusta sam provela čitajući knjige na njemu :D "Suze" sam pročitala, a drugi deo nisam još uvek, ali planiram uskoro.

    mojkutakblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. sladak post i wattpad yaaas!

    krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    OdgovoriIzbriši
  8. Post je odličan, baš mi se sviđa što si u favorite odlučila ubacite i omiljene pjesme i knjige mjeseca ♥

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam kupila jedan catrice lak i odlican mi je! Bocica je stvarno velika i ima dosta u njoj.I ja stalno posecujem WattPad,odlicna aplikacija! Vise volim na njoj citati nego knjige,ne znam zasto .. :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. JAO JAO ALAN WALKER FADED *___* Bolji mi je original od drugih remixa inače..
    Sjajan post! Oduševila si me izgledom bloga, baš mi se dopada. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Faded je moja najbolja pjesma ikad!! hahahha tako da ću vjerojatno poslušati i ove ostale što si nabrojala<3
    također obožavam wattpad!:)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post. Izgled bloga je odlična. Planiram pročitati knjigu Suze, ali nisam znala da postoji nastavak. Ako želiš posetiti moj blog i pročitati moj zadnji post klikniovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  13. Sjajan post!Izgled bloga mi se veoma dopada!Lak izgleda divno!Odličan izbor!♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. Post je odličan ♥
    I ja sam igrala pokemone,ali sam toliko lijena da se šetkam hahah ♥
    Ovaj lak od Catrice-a je predivan ♥

    XoXo
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post, mnogo mi se dopada ovaj Catrice lak♥
    Uckanila sam se na tvoj blog, ukoliko zelis posseti i ti moj, pa se uclani ako ti se dopadne.
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Sjajni favoriti! ☺ Od pesama sa liste slušam samo Alan Walter - Faded, ali sve deluju stvarno odlično. ☺❤ Lak je prelepe boje, takođe redovno koristim Wattpad. ☺ Knjiga nisam pročitala, ali takođe deluju super. Odličan post. ❤❤

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post, pjesme su fenomenalne *-*
    Ako imaš vremena voljela bih kada bi posjetila moj blog i komentirala zadnji post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  18. Wattpad je fenomenalna aplikacija!Koristim je već dve godine i oduševljena sam njome.Takođe pesme i knjige su odlične ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlican post draga, knjiga mi se posebno dopada <3
    Ako zelis uclani se na moj blog, pa se javi da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  20. Super post! Jako volim Wattpad, koristim ga svaki dan. ♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥