What's on my phone! 📱 - collab

10:00:00

Hello!

 
Kao što možete vidjeti promijenila sam izgled bloga (to je još odavno, ali nikad vam nisam spomenula, lol)! Onaj prijašnji mi je jako dosadio pa sam nabrzaka napravila novi banner i iskreno jako mi se sviđa, po meni je najbolji izgled do sada! Nadam se da se i vama sviđa :)
A sada prijeđimo na post. Nekoliko vas me tražilo da napravim what's on my phone, odnosno što je na mom mobitelu post, a I već sam ga prije planirala napraviti pa sam ga odlučila sada napisati.
Ovo je collab s Petrom sa bloga This is my life pa poslije ovog posta idite pročitajte njen u kojem će vam pokazati svoje omiljene aplikacije na mobitelu :)
Ii prije svega, mobitel koji imam je Samsung Galaxy Grand Prime.
 

........

ŠTO JE NA MOM MOBITELU?
 
Ovako, kada upalite mobitel imam ovu pozadinu na kojoj je Tyler Posey (*angel emoji*)


Inače mijenjam pozadine jako često, ponekad su to obične pozadine s interneta, ponekad slika mene i mojih prijateljica, pozadina neke poznate osobe itd.
 
Kada otključate mobitel prvo vidite ovo:

 
 
Kao što možete vidjeti ikonice su drukčije nego original, no o tome ću vam napisati cijeli post uskoro, i stavila sam ovu random pozadinu čisto da biste mogli malo bolje vidjeti ikone (koliko puta ću reći ikone?)
Znači na prvoj stranici imam kameru, trg. play, postavke, telefon, aplikaciju za glazbu, messenger, whatsapp I galeriju te widget za sat I vrijeme I glazbu.
Na donjoj traci imam aplikacije koje često koristim: Chrome, YouTube I imenik, a Twitter sam stavila samo zato što je ikonica preeslatka ^^

 
Prelazimo na sljedeću stranicu koja je puno zanimljivija. Inače sam imala tri ili četiri mape sa aplikacijama pa mi je praktički ta stranica bila poluprazna, ali sada kada mi sve aplikacije izgledaju ovako slatko mislim da nisu vrijedne da ih se stavi u mapu i ne vidi.

 
Dakle imam aplikaciju koja se zove CocoPPa I pomoću nje sam uredila ikone. Zatim Snapchat, Wattpad, Gmail, Instagram, Facebook, Blogger, widget za svjetiljku, Clean Master, poruke, Pokémon GO (so basic), B612 (to je aplikacija slična kao Retrica), zatim Google+ I dvije mape.

 
Prva se zove Apps I u njoj se nalaze aplikacije koje nisam željela staviti na stranicu, a to su Airbrush (odlična aplikacija za ređivanje selfie-ja, sličo ko FaceTune, igricu Best Fiends, Cymera (isto aplikacija za uređivanje slika, najviše ju koristim da dodam border za Instagram slike I dodavanje teksta u slike I to nije original ikona za Cymeru) I iDO Lockscreen (aplikacija s kojom sam postavila zaslon zaključavanja da izleda kao na iPhone-u).

 
Druga mapa se zove Neseseri I u njoj imam diktafon, bilješke, kalendar, sat i kalkulator.
 
 I na zadnjoj, trećoj stranici nemam ništa posebno već samo widgete.


Na vrhu je widget za bilješke I pišu dva citata iz pjesama. Ispod toga je gadget za Clean Master pomoću kojeg brzo mogu očistiti smeće s mobitela I zadnji je gadget sa satom za Zagreb i LA, imam sat za Los Angeles zbog nekih youtubera koji tamo žive.

......

I dragi moji, to je sve što se nalazi u mojem mobitelu.
Ako želite napisat ću vam post o kustomiziranju mobitela (promjena ikone itd.), samo mi napišite u komentare :)
 
xoxo

You Might Also Like

20 komentara

  1. Tyler yaay, divan je! I ove ikonice su preslatke, imala sam prije nešto slične!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatke su ikonice! :) Ja bih isto htjela mijenjati pozadinu često jer mi ova dosadi al mi se ne da pa već imam istu pozadinu tri mjeseca hahah i još uopće nemam puno aplikacija na mobitelu jer nemam mjesta, a memorijska mi je pukla :(

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post,zaljubila sam se u lika sa početnog ekrana haha. I ja sam pre imala tu aplikaciju za ikonice,ali su mi malo dosadile pa sam je izbrisala.Dobra ideja za sat L.A 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Bilo mi je drago surađivati s tobom. I da... imam isti mobitel kao i ti♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja na svom telefonu imam AirBrush i Best Fiends :) Ipak, tvoj telefon izgleda veoma zabavno dok je moj običan kao i svaki drugi xD Super post <33

    ♡ forever-blogm.blogspot.com ♡ -new post on my blog :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, ikone su preslatke <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/07/summer-adventures.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post, jako mi se dopada:)

    Ako zelis pogledaj,novi post na mom blogu;)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post! Ikone su prelepe! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Od svega na tvom telefonu najviše mi se sviđa pozadina :D, Tyler Posey ♥♥

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Your blog is very cute and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super blog!
    Nominovana si za Travel Tag na nasem blogu! Nadamo se da ces ga uraditi :)
    kreativnostimasta.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Sviđaa mi se pozadina zaključavanja hahha :) *.*
    https://wefashionitxx.blogspot.ba/

    pratim te. Uzvrati <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Tayler Posey *-----------------*
    Odlican post!!

    Preplati se na moj blog,uzv-> funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥