TV SHOW for This Summer - COLLAB! 📺

12:00:00

Hello!
 
 
Hej, nadam se da se lijepo provodite ove praznike :)
 
U ovom postu ću vam predstaviti jedan tv show koji sam počela obožavati i kojeg mođžete gledati preko ljeta (a i poslije, naravno ;) I nadam se da će se I vama svidjeti. Ovo je collab sa Kristinom sa bloga Life With Me koja će vam također dati neke ideje koje serije možete gledati tokom ljeta. Njen blog je nov pa se možete učlaniti kako biste ju podržali na početku ;)
 
 
Odmah ću preći na post - već sam prije nekoliko godina čula za TV emisiju Teen Wolf (a vjerujem da se I vi), ali ga nikada nisam željela početi gledati jer me nije toliko zanimalo, a I onda bih morala pogledati baš svaku epizodu da znam o čemu se radi. Pa sam tek ove praznike (početkom srpnja) googlala i pogledala prvu epizodu. Bila mi je toliko zanimljiva da sam isti dan pogledala skoro cijelu prvu sezonu I doslovno cijeli dan sam samo to gledala. Sljedeći dan se nastavilo i sada, dva tjedna poslije sam na četvrtoj sezoni i postala sam DOSLOVNO opsjednuta sa serijom. To je više kao film, ali u nastavcima (ako kužite). Nije serija kao neka turska I sl. Mogu priznati da sam postala fan (shit.). Naravno da sam već pronašla cijelu biografiju o glumcima I već imam postere po zidovima :3
Uglavnom, u ovom postu sam vam ju htjela preporučiti jer je stvarno odlična I već u prvoj epizodi se očinje nešto događati I postaje jako zanimljivo I napeto.
 
Jedan od razloga zašto da gledate Teen wolf:
 
 
Mislim... Trebam li išta drugo reći?
 
Osim *toga* radnja je jako zanimljiva. Teenagera Scotta u šumi ugrize vukodlak pa se I on počinje pretvarati u jednoga. Mora naučiti to kontrolirati za vrijeme punog mjeseca I spasiti prijatelje I sebe od neprijatelja koji ga žele ubiti zbog njegove nadnaravne moći. Serija je malo horror, drama I komedija tako da mislim da je skroz savršena za sve.
 
GLUMCI
Tyler Posey (Scott McCall)
Dylan O'Brien (Stiles Stilinski)
Tyler Hoechlin (Derek Hale)
Crystal Reed (Allison Argent)
Holland Roden (Lydia Martin)
Colton Haynes (Jackson Whittemore)
Dylan Sprayberry (Liam Dunbar)
Shelley Hennig (Malia Tate)
Arden Cho (Kira Yukimura)
 
 
Ian Bohen (Peter Hale)
Daniel Sharman (Issac Lahey)
Max Carver (Aiden)
Charlie Carver (Ethan)
 
Ne želim vas previše spojlati oko toga što se događa u seriji, trebat ćete sami otkriti ;) Do sada je snimljeno 5 sezona, svaka ima 12 epizoda, osim treće (24) i pete (20), a šesta izlazi na jesen.
 
 
Stvarno vam preporučujem da gledate ovu emisiju, barem prvu epizodu da vidite hoće li vas zainteresirati. Ovo su stranice na kojima možete gledati sve epizode koje su objavljene do sada:
 
 
Nisam mogla naći stranicu na kojoj možete gledati sve sezone, zato ako želite gledati original show(bez prijevoda) napišite u preglednik Teen wolf te koju sezonu I epizodu želite gledati.
I btw to je tv emisija koja se od 2011. prikazuje na mtv-u (na njihovom youtube kanalu izlaze novosti o emisiji).
 
 
Nadam se da vam se sviđa post! Ukoliko već gledate Teen wolf napišite mi svoje mišljenje u komentar, a ako ne, obvezno bacite oko ;)
Komentirajte ♡

Xoxo

 
  *fangirling while writing this post*


You Might Also Like

22 komentara

  1. Predivan izgled bloga, a i uz to super ideja za post, obožavam Teen Wolf *-*

    Na mom blogu je natjecanje povodom 100 članova, pa posjeti ako želiš ->> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja za post, ja ne gledam Teen Wolf, mada izgleda kao da je to nešto baš za mene, jer volim ovaj žanr. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Teen Wolf mi je jedna od omiljenih serija, počela sam ju gledati prošle godine i brzo sam slistila sve sezona xd inače super post
    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Definitivno moja omiljena serija. Mnogo puta sam cula za nju pre nego sto sam je pocela gledati. Mislila sam da nije nesto, ali ipak sam je pogledala i zaljubila se u seriju.:D Bukvalno je bilo dana kada sam gledala po deset epizoda. Nije normalno koliko je dobra serija, a da ne pricamo o Tyler Poseyu i Dylan O'Brienu... *Q* Hahahha ♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati;
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/
    Zelis li da uradimo collab?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijemo se haha (my baes) ♡
      Hvala ti na komentiranju ✨❤

      Izbriši
  6. Cula sam da svi hvale Teen Wolf i bas imam zelju da nadem vremena i pogledam tu seriju. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš zažaliti ako ju pogledaš haha :*
      Hvala ti ❤✨

      Izbriši
  7. Puno puta sam čula za tu seriju, ali je nikada nisam pogledala.
    Ali ću je sada 100% pogledati, hvala za prijedlog.☺♥

    ccuteggirls.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hala na komentaru i nema na čemu :) ❤

      Izbriši
  8. Teen Wolf je moja omiljenaaaaaaaaaaaaaaaa serija! Znaci predobra,ali Dylan i Tyler *.* Super post!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dylan i Tyler da *-* haha
      Hvala puno na komentaru ♡

      Izbriši
  9. Pratila sam Teen Wolf jos prosle zime i plakala kada je glavna glumica umrla. Od tada mi je serija drugacija. Gledala sam pola pete sezone i onda prestala. Nakon toga sam pogledala Gossip girl( inace moja omiljena serija) i Pretty little iars. Sada sam na vampirskim dnevnicima. Predobra serija , vrlo slicna Teen wolfu , probaj da pogledas i nju.

    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na komentaru i cula sam za Vampirske dnevnike da je slicna kao teen wolf, vjerujem da cu ju jednom pogledati :)

      ❤✨

      Izbriši
  10. Odličan post,a blog ti je savršen❤Bilo bi mi drago da me sljedis,ja tebe već jesan https://plus.google.com/116816841990469767464

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post,a blog ti je savršen❤Bilo bi mi drago da me sljedis,ja tebe već jesan https://plus.google.com/116816841990469767464

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post,do sada nisam stvarno gledala seriju teen wolf,ali u sledećim nekoliko dana ću početi da je gledam.♥

    Nova sam ovde,i mnogo bi mi značilo kada bi otišla i pročitala moj prvi post i komentarisala,jer svaki tvoj komentar mi puno znači,sve u svemu puno hvala!Lyy♥

    Link bloga --- http://belablogss.blogspot.rs/2016/07/things-about-for-me.html ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. Great post, dear! Love your blog ^-^

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja sam počela gledati teen wolf prije nekih godinu i pol dana i od onda pratim seriju i savršena je i obozavam je i fangirlala sam zajedno s tobom dok sam čitala ovaj post xD♥♥

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥