Summer collabing - *pročitajte*

14:30:00

Hello!
 
 
Hej, kako ste mi? :)
Imam jednu malu obavijest za vas i kladim se da će vam se svidjeti, barem onima koji imaju blog. Odmah ću prijeći na stvar.
Dakle, pošto me puno, puno vas u zadnje vrijeme pita za collab postove,  većina su tek, kako da nazovem, "mali bloggeri" koji imaju ispod 30 članova. Svrha collabova je reklamiranje bloga (ok, osim upoznavanja novih ljudi itd., but let's be real) i meni se onda praktički ne isplati raditi collab sa malim blogovima, pa sam većinom odbijala takve ponude, ali sam se prisjetila kolilo je meni bilo teško sakupiti članove, pa sam mislila da bih vam pomogla s tim.
Moja ideja je da svi koji imate blog sa 20+ članova me možete pitati za collab i ako mi se svide vaši postovi, tj. ako ću "procijeniti" da imate fora postove i da dobro pišete - možete raditi collab sa mnom!
 
- U KOMEMTARE OVOG POSTA MI NAPIŠITE DA BISTE ŽELJELI COLLAB TE STAVITE LINK BLOGA (možete mi poslati poruku i na mail: carliestardoll@gmail.com )
- MORATE IMATI 20+ ČLANOVA
- OVO TRAJE SVE DO KRAJA LJETA (21.9.)
 
Ova "obavijest" će biti postavljena I među widget sa desne strane bloga kako bi za nju znali I oni koji su došli na blog poslije ovog posta I nisu ga pročitali (ova rečenica nema smisla).
Nadam se da ste shvatili što želim reći i da vam se sviđa ideja :) Znači smiju mi se javiti bloggeri koji imaju 20+ članova na blogu, sad to može biti 20, 56 ili 400 :D
 Ovo ljeto ćete zbog toga moći čitati većinom collab postove, no ne brinite, bit će I ostalih, "normalnih" ;)
 
- komentirajte -
 
Xoxo

You Might Also Like

21 komentara

  1. Odlican post!Sad iskreno i ja razmisljam da napravim neki collab sa nekim manjim blogovima,jer taj sam start i jeste najtezi,a ako želiš,možemo i nas dve da uradimo jednom neki collab 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
    2. Naravno, moze, samo mi daj svoju mail adresu ili link bloga 😄

      Izbriši
    3. Mail adresa je beautyqueenwork@gmail.com
      A blog beautyqueen000.blogspot.rs

      Izbriši
  2. Divno od tebe što pružaš priliku i manjim blogerkama za collab, jedva čekam da postovi krenu draga. ☺❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna ideja da pomognes blog-pocetnicima.Svima nam je bilo tesko na pocetku,to priznajem 😁.Za collab;

    mywonderland-xoxo.blogspot.com
    mihailovicjaaana2003@gmail.com
    imam 82 clana 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti 💕 Javit ću ti se na mail :*

      Izbriši
  4. Super ti je ideja oko pravljenja collaba, ako želiš možemo i mi dvije da napravimo collab :D Usput, blog ti je predivan!
    petralove4nice@gmail.com
    petra-s-life-blog.blogspot.hr, 109 članova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno :)
      I puno ti hvala ♡♡

      Izbriši
  5. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Voljela bih da napišemo collab! :D♥

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, jako bih želela da uradim collab sa tobom! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicna ideja i stvarno lijepo sto zelis pomoci novim bloggerima. Iako imam blog skoro godinu dana teze skupljam clanove i trenutno ih imam 81. Meni je to stvarno super i jako sam sretna zbog tog uspijeha, ali collab zelim samo zato sto ga nisam dugo radila i stvarno volim tvoj blog tako da ne sumljam da ne bi bilo interesantno.

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma naravno, može :)
      Hvala ti ❤

      Izbriši
  9. Odlicna ideja i stvarno lijepo sto zelis pomoci novim bloggerima. Iako imam blog skoro godinu dana teze skupljam clanove i trenutno ih imam 81. Meni je to stvarno super i jako sam sretna zbog tog uspijeha, ali collab zelim samo zato sto ga nisam dugo radila i stvarno volim tvoj blog tako da ne sumljam da ne bi bilo interesantno.

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična ideja. Mislim da je to predivno od tebe. Voljela bih da napišem s tobom collab post. Javit ću ti se na mail.♥

    http://positivethoughts5.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Anonimno16:52

    Super ideja! Jako mi se sviđa! Ja bih htjela raditi collab :)
    moj blog: https://littleworldofema.wordpress.com/

    ako zelis,mozes mi se javiti na instagram :) ♥♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Anonimno19:47

    Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post kao i ideja! Ja bih voljela uraditi collab sa tobom, naravno ukoliko ti želiš. :)

    moonflowerstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥