Rainbow tag - collab sa Janom! 🌈

10:00:00

Hello!


Kako ste mi? :)
Jako sam uzbuđena zbog ovog posta jer je ovo prvi collab u ljetnoj serji postova Summer collabing!
Jana mi je predložila rainbow tag i činio mi se jako zanimljiv - za svaku boju u dugi moram izdvojiti neku stvar ili proizvod koji volim. Danas je ovo collab sa već spomenutom Janom sa jednom odličnog bloga Queen's Beauty Corner. Nakon čitanja ovog posta, obvezno idite na njen blog i pročitajte njezin tag.
 Ovo mi je bilo baš interesantno raditi, nadam se da će vam se post svidjeti ❤
 

...... 

 

CRVENA

 
Za crvenu boju sam izdvojila ovak crveni lak, zapravo je skoro pa bordo, ali i dalje crven xD To je colorama lak, broj ... i imam ga još od prošle godine i jako ga volim! Sa jednim slojem lak je već dovoljno pigmentiran i lagano se služiti kistom i nanositi lak na nokte, a i jedan isti takav lak sam već poklonila nekome u božićnom giveaway prošle godine :)
 

NARANČASTA

 
Sad, ovo mi je bilo teško pošto nemam puno narančastih stvari, zapravo jedva da i imam neke.
Izdvojila sam ovaj Baby Lips (Cherry Me) koji je u narančastom pakiranju (kako da to nazovem).
Mislim da sam već nekoliko puta pisala o njemu - ima predivan miris, kao i ostali Baby Lips balzami te predivnu nježnu boju sa malo sjaja. Izgleda predivno!
 
 

ŽUTA

 
Sad, za žutu sam isto morala malo potražiti stvari, ali sjetila sam se da imam jednu žutu majicu koju često nosim.
Ovo je jako casual i obična majica s kratkim rukavima, ništa posebno, ali je udobna i zbog toga ju puno nosim. Stvarno nemam puno žutih stvari pa sam ovo izdvojila :3
Btw oprostite što je zgužvana xD
 
 

ZELENA

 
Sad za zelenu boju stvarno, ali stvarno nisam znala što da odaberem jer zapravo niti nemam zelenih stvari ni malo i nisam imala pojma što da stavim. Odlučila sam za zelenu odabrati ovu kutiju koja izgleda šareno, mislim, je šarena, ali obećajem uživo je više zelena nego što izgleda na slici.
Morala sam to staviti jer zaista nemam zelenih predmeta...
 

PLAVA

 
Za plavu sam odabrala ovaj losion za tijelo koji zapravo dolazi u setu sa parfemom i gelom za tuširanje, ali najviše sam koristila losion/mlijeko za tijelo.
Miriši predivno, nema neki određen miris na neko voće ili cvijeće, ne znam kako ga definirati. I tekstura je dobra, kremasta i razmaziva.
 

LJUBIČASTA

 
I za zadnju, ljubičastu boju ću vam pokazati ljubičasti sat koji sam dobila od tete iz Kanade. Manji je od onog uobičajenog ručnog sata (mada na slici izgleda normalno), ali i dalje mi se sviđa, boja je predivna i odlično se uklapa u outfite I ide uz druge detalje, pogotovo cool izgleda kada se uklopi sa drugim narukvicama.
 
 

.....

Nadam se da vam se svidio ovaj tag :) I jako mi je drago da vam se ideja o collabovima svidjela i zato sam dobila puno "prijava" pa morate razumjeti da ne mogu sve te postove strpati u jedan tjedan (to je poruka za bloggerice koje su se javile za collab).

Puno vam hvala na 160 članova i 1.115 pregleda neki dan *-* Ne znam od kuda toliko na jedan dan, ali okej, ne žalim se :)
 

-komentirajte-

You Might Also Like

28 komentara

  1. Već dugo sam posmatrala i čitala ovaj TAG i baš mi se učinio zanimljivim.Još kada sam pročitala tvoje i Janine odlične postove..

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si uradila ovaj tag,kao i svaki dosadašnji post!Veoma mi je drago što sam imala priliku da radim collab sa tobom,ovo mi je definitivno jedno od lepših iskustava od kako imam blog!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također *-* Hvala na collabu ❤

      Izbriši
  3. Odličan i interesantan tag😊

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako interesantan tag! Mislim da ću ga uraditi, naravno - ako dozvoljavaš. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i naravno da ga mozes napraviti, ne trebaš me pitati :* ❤

      Izbriši
  5. Interesantan tag. Procitala sam oba posta i oba su odlicna!

    Pratim te ❤
    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/07/books-i-want-to-read-by-end-of-year.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Ineresantan tag. Lak i majica mi se mnogo sviđaju.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajii, nevjerovatno da nikada nisam čula za ovaj tag :O Izgleda baš zabavno! :D Super post kao i uvijek :) <3
    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤ <--new post :)x

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan tag! :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Losion izgleda preslatkoooo :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako predivan tag, mnogo mi se dopada. *_* ❤❤ Losion i lak izgledaju prelepo, a satić je svarno presladak. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    ❤ eslyisworldview.blogsport.com ❤

    OdgovoriIzbriši
  11. Post- ODLIČAN!! ♥♥♥♥♥♥
    Ptarim te, pa ako ti se dopadne moj blog, uzvrati ♥♥♥

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ti je post, nikad do sad nisam videla ovakav post, divna ideja♥, samo nigde ne vidim dugme za učlanjenje na tvoj blog?!?! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na desnoj strani gdje su widgeti piše postanite član bloga gdje su prikazane neke profilne od clanova i samo trebas stisnti "Prati" ili tako nesto (meni to pise) imas objasnjenje i u stranicama bloga (pomoc)
      Hvala ti ❤

      Izbriši
  13. What a great purchase! I love Maybelline))
    Would you like to follow each other? Follow my blog and leave a comment and I will do the same))
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  14. Post je zaista odličan, nikada nisam čula za ovaj tag, možda ga napravim, ako smijem. Izgleda veoma zanimljivo. 😄💖😘

    🌊 Ccuteggirls.blogspot.hr 🌊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i naravno da smiješ, i bez pitanja! 😀❤

      Izbriši
  15. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovaj tag je prezanimljiv . Jako si ga dobro napravila i super su ti stvari . Jako si ih dobro opisala isto , sviđa mi se tvoj način pisanja . Samo tako nastavi s blogom i postovima . Ovaj je bio super , btw .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog dap .
    lovedisneyhr.blogspot.hr.
    😘

    OdgovoriIzbriši
  17. super post i blog, pratim te, nadam se da ces uzvratiti
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  18. super post i blog, pratim te, nadam se da ces uzvratiti
    http://tipsandtricks12345.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥