Lazy Summer Day ☀️

17:23:00

Hello!

 
 - Na početku se ispričavam što dugi nije bilo posta, nemam inspiracije NI MALO i zato mi pomozite i pišite zanimljive i originalne ideje za post u komentar :) -
 
Kao što već znate, na ljetnim smo praznicima i imamo puno slobodnog vremena i dana kada ništa ne radimo i zapravo ne znamo što bismo od dosade. Ja lično imam puno nemarnih, bezbrižnih, lazy dana i zato ću vam u ovom postu dati ideje što možete raditi na lazy summer day tako da vam niti on ne bude dosadan i da ipak većinu tog vremena posvetite sebi :)


SPA


Pod spa mislim na puni tretman za vaše tijelo i lice. Imajte opuštajuću kupku, isprobajte losione za tijelo ili neki body scrub, naravno, stavite masku za lice i jednostavno njegujte svoje tijelo. Dok čekate da se maska posuši možete čitati knjigu/časopis. Poslije spa tretmana osjećat ćete se opušteno, a ni vaše tijelo vam neće zamjeriti ;) Možete pozvati rijateljice pa zajedno s njima imati spa night ili cijeli spa dan.


NAIL ART


Ne znam za vas, ali ja sam veliki ljubitelj lakiranja noktiju i manikura i obožavam uređivati svoje nokte. Ovaj dan iskoristite za to. Prvo njegujte svoje nokte uljima, kremom itd; a zatim možete preći na lakove i ostale stvarčice za nail art - naljepnice, šljokice... itd. Imate puno vremena i zato se možete potruditi i ne trebate se žuriti kako bi vaša manikura ispala što bolje.

...

Bitno je da se na taj dan opustite i posvetite se sebi te radite ono što vas opušta i čini sretnima. Gledajte omiljenu seriju, ako vam je zabavnije - pozovite prijateljice pa zajedno možete imati sleepover ili se samo zabavljati do večeri. Sada kad su praznici imate jako puno vremena i zato ne oklijevajte nego posvetite jedan dan sebi da budete extra sretni. Jednostavno nemojte tratiti vrijeme kao ja (gledajući po sezonu Teen wolfa na dan) nego praznike iskoristite za stvari koje ne možete dok traje škola I za koje onda nemate vremena. :)


Nadam se da vam se svidio post! Kao što sam rekla u uvodu, obvezno mi ostaviti kreativne ideje za postove I čujemo se uskoro u novom :*

xoxo

 



You Might Also Like

41 komentara

  1. Anonimno18:28

    Od sada redovno pratim tvoj blog jer mi se mnogo svida. :)
    Sto se tice postova, mogla bi nam dati neke recepte za neka jela ili smoothie tokom ljeta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga ♥ Ii dobra ideja, vjerojatno napišem post o smoothie-ima :)

      Izbriši
  2. Aaa i ja obožavam gledati Teen Wolf vjerojatno zbog Stilesa (Dylana).Post je super.Pošto voliš nail art mogla bi napraviti svoju kolekciju lakova i svih tih stvarčica za nokte,pokazati nam kako ti lakiraš nokte tj taj nail art i naprimjer da praviš mjesečno outfite.Sve u svemu savršen post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala Ivana ❤❤❤ Ideja za kolekciju lakova je dobra, uskoro cu sigurno napisati post :)

      Izbriši
  3. Super post! Prelijepe slike sve mi se jako sviđa :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, sviđa mi se. Ja najviše tokom ljeta imam te ' spa dane ' to mi je omiljeno. Pratim te, uzvrati, i pogledaj novi post ako želiš.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala, uzvratit cu :)❤

      Izbriši
  6. Ja takoder obozavam lakirati nokte !
    Pogotovo kada su malo veci :)
    Iskreno ne znam sto da ti savjetujem da pises, mozda rcenzije ?

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas sam planirala jednu recenziju :)
      Hvala ti ❤

      Izbriši
  7. Super post,obozavam da lakiram nokte bas sam ih danas nalakirala drugarici i jako mi se dopada kako su ispaali :)!Mogla bi raditi neki diy ;)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ti je post... Obožavam lakirati nokte i u tome jako uživam! Presladak izgled bloga *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post, i ja obožavam spa night i često ih radim. :)
    Možeš napisati post o ljetnoj noćnoj ili jutarnjoj rutini, omiljenim balzamima za usne ili nekoj drugoj šminci, omiljeni nakit, neke DIY-eve, must haves ovog ljeta i tako dalje. ♥

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na komentaru u odlicnim idejama ❤❤

      Izbriši
  11. Veoma kreativan post. ☺❤
    Definitivno ću bar jedan dan posvetiti sebi za nokte, lice i jednostavno sve spa. ☺❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican post! I ja takodje volim da lakiram svoje nokte. :) Imas prelep blog. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post. I ja sam veliki ljubitelj lakiranja noktiju, jednostavno uzivam u tome. :) ♥

    Moja svastarica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja :D
      Hvala na komentaru ♥

      Izbriši
  14. I love nail art! But it's so difficult to get it all exactly perfect because of the small size. It would definitely take up a good amount of time to do on a lazy summer day though! Thanks for sharing!

    ~Andrea Tiffany~
    aglimpseofglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post i ideje su ti zakon!
    Mogla bi napisati neki post za smoothije sa sezonskim voćem ili neke ljetne DIY-e.

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♥ Većsam dobila jednu ideju za ljetne smoothie I vjerojatno ću napisati taj post uskoro :)

      Izbriši
  16. Supr post :)
    Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti :)
    Blog: maya is back

    OdgovoriIzbriši
  17. Super ti je post, a blog je predivan!
    Učlanila sam se, nadam se da ćeš uzvratiti :)<3
    http://www.andreakrux.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. Imaš presladak blog. Možeš napisati post na temu 'Mjesečni favoriti', neki DIY projekat i slično. Sjajan post!♥

    64# positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  19. Odličan post. ♥ I predivan blog.

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlican post,a i blog:)
    Uclanilaam se i nadam se da ces uzvratiti:))

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Bas mi se dopada tvoj blog!!Odlican post!


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  22. Tvoje ideje su uvijek zabavne i kreativne :*
    👑 forever-blogm.blogspot.com 👑 -check out my new post :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Ideje su zanimljive! Sjajan post!♥

    https://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  24. Sjajan post,blog je super...nokti su me oduševili...
    Pridružila sam se tvom blogu, ako želiš uzvrati i pogledaj moj blog.
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥