HVALA VAM 💕

14:56:00

Hej ♡
 
Upravo je 03:16 ujutro kada ovo pišem (moja normalna noć/jutro) i pročitala sam nekoliko svojih prvih postova i shvatila da sam pisala dosta rasprava i dugih postova o temama kao što su depresija, prijatelji itd. i nekako se mogu prisjetiti svojih početaka i uzbuđenju.
I zbog toga (nemam pojma kako me dovelo do pisanja ovog posta) sam vam htjela reći: hvala vam. Hvala vam puno na nevjerojatnih 60 000 pregleda i 156 članova ❤
Mnogima to nije sad nešto, ipak je ovo blog star skoro dvije godine, ali kod mene je sve išlo polako i nisam se reklamirala i zato sam jako zahvalna i na ovih preko 100 članova ❤
Vrlo kratak post, ali osjetila sam potrebu za ovime baš sada, u ovo doba, možda poslije i izbrišem ovaj post (ne znam još), vidjeti ću...
 
 
Iskreno me ponekad zna nervirati kad mi netko komentira dvije riječi jer tako mogu znati da nije pročitao post i da samo reklamira svoj blog. Ako mi netko napiše malo duži komentar gdje je stvarno mišljenje o postu, to jako cijenim i takvim osobama i ja komentiram postove.
Tako da, ovo nije tematski post i zato vas još više molim da mi ne ostavljate komentare poput:
 Super!
*link bloga*
barem će na ovom postu takvi komentati biti izbrisani, a i sada će ih vjerojatno i biti manje.
Ok sad je već 03:27... Prvi post danas možete pročitati ovdje.
 
▶HVALA◀
 
Volim vas,
 
 

You Might Also Like

29 komentara

  1. Hvala tebi što nam daješ sakakve savjete i ideje. Odlična si u svom poslu, imati ćeš još toliko i više pretplatnika, ljudi će vremenom dolaziti jer se vidi da se trudiš oko ovog bloga. :) Sretno u daljem radu. <3

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa čestitam ti na toliko pregleda i članova! Samo nastavi tako! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam ti od ♥ na pregledima i clanovima. Imas predivan i koristan blog i ponekad kada mi je dosadno, udem na tvoj blog i citam neke starije postove. :)
    A za ono reklamiranje, totalno se slazem sa tobom. Iako sam tek nova na blogu, vec sam se susrela sa takvim komentarima i imam osjecaj ko da ih opce ni ne zanima moj blog niti nista drugo, a mislim ako ih vec ne zanima onda niti ne trebaju pratiti moj blog. Ovo je samo moje misljenje. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na predivnom komentaru ♥♥♥

      Izbriši
  4. Cestitam ti na pregledima i clanovima.Stvarno se slazem s tobom u vezi tih komentara i pitam se zasto ljudi uopce komentiraju.Jos jednom cestitke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam ti na svemu što si postigla, jako mi je drago zbog tebe i ovaj post je bio kratak i jasan :D I usput, preljep izgled bloga *-*

    Posjeti moj blog i priključi se natjecanju povodom 100 članova: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala ❤❤❤❤❤

      Izbriši
  6. Cestitam ti, samo nastavi takoo! ♥ :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve česstitke za tako uspješan blog i brzo napredovanje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. It's really annoying when you're trying to write interesting post, but people only comment on the photo or just leave a link to your blog.
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes it is...
      Thanks for commenting ❤

      Izbriši
  9. Čestitam, zaslužila si ti mnogo više! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam na svemu što si postigla! Svakako se vidi da si puno truda uložila u blog! Od prvog posta se može vidjeti da si jaaako naprdovala! Mislim da zaslužuje 10 puta više i nadam se da ćeš i dobiti to! Samo nastavi pisati jer su postovi odlični i daješ odline savijete!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, jako cijenim ovakve komentare ❤

      Izbriši
  11. Čestitam ti na svemu i moram ti priznati.. Novi izgled bloga je fantastičan *-*
    ❤️ forever-blogm.blogspot.com ❤️-new post :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Cestitam ti !!
    SVida mi se novi izgled :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Prvi put sam na tvom blogu i stvarno sam O D U Š E V LJ E N A. Oborena sa nogu, zasijenjena, šta još da upotrijebim da se izrazim? Izgled bloga je saaan, tako si ga sa ukusom i divno uredila, svaka ti cast. Onda, postovi su ti sjajni. I ja sam pisala o depresiji i prijateljima ali kako je ljeto krenulo manje mislim na to. Jako mi se dopada tvoj stil pisanja, lijepo pises, i to mi u potupunosti odgovara. Odmah sam se uclanila. Jedva cekam da vidim kakve ces jos odlicne postove napisati, jer se vidi da si savrsena blogerka.

    Ako budes imala vremena, voljela bih da posjetis moj blog: Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow, ovaj komentar sam citala sa velikim osmjehom na licu, stvarno ti puno puno hvala 😱❤❤❤

      Izbriši
  14. That's so awesome that your blog is two years old! Congrats!
    It annoys me as well when people only comment generic things too. I really love reading people's comments when they have a great input to share or something.

    ~Andrea Tiffany~
    aglimpseofglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Great post!
    I would really love for you to check out my latest reviewpost featuring Striped Dress
    Keep in touch~
    Kaiyo Aino Blog

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post. Cestitam na uspehu! :D
    InaceN slobodno se reklamiraj. To nije lose, ali samo ako pre linka svog bloga ostavis iskreni komentar. :)
    Poseti:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥