Favoriti lipnja 🌊

14:38:00

Hello!

 
Još jedan mjesec je iza nas. Ja doslovno ne mogu vjerovati da je već prošlo šest mjeseci, da je već prošlo pola ove godine!
Za mjesec svibanj nisam pisala favorite, ne znam zašto, ali zato za ovaj hoću.
Mogu samo reći da je dogodilo jako ludih, dobrih i prelijepih događaja koje sigurno neću zaboraviti.
Uglavnom, hajde da vidimo koji su moji favoriti lipnja :)
 

BEAUTY

Što se tiče beauty proizvoda, nisam ih baš puno kupovala pa zato su favoriti stvari koje već od prije imam i koje ste vjerojatno vidjeli u nekim postovima.
Prvi je definitivno korektor od Aure.

 

Ovog mjeseca mi se koža užasno pogoršala tako da sam češće koristila korektor kako bih prekrila prištiće nego što ga inače koristim.

I drugi je ovaj gel za tuširanje


Miriši božanstveno (baš kao što piše: rajski), a osim toga izgleda dosta cool :3
Miris je šipka I hibiskusa I kada malo gela stavite na mrežicu za tuširanje stvori se bogata pjena.
 

FASHION

A što se tiče odjeće, manje-više ista priča - nisam kupovala puno toga, ali i dalje imam favorite koji su stvari koje imam od prije.


 Prvo što ću vam pokazati je ova kapa koju sam kupila dok sam bila na maturalcu (Pelješac, Trpanj, 60 kn) i iskreno ne znam zašto sam ju kupila pošto mi stvarno nije trebala, a i nisam baš žudila za tim da ju kupim, ali opet sam imala potrebu pošto ih jako volim nositi, paa.. :3


 
Druga stvar su adidas tenisice, najobičnije crno-bijele i mislim da svi znate kako izgledaju
 

APPS

Ako pratite neke poznate youtubere (ženske) onda ste vjerojatno vidjeli da predstavljaju jednu aplikaciju Best Fiends. To je puzzle game (slično kao Candy Crush) I onda sam ju odlučila instalirati da ju malo isprobam pošto ju toliki youtuberi hvale I zapravo sam postala opsjednuta s igricom.
 
 
Inače baš ne igram igrice, ali ova mi je baš zabavna pa sam ju zadržala na mobitelu.
 

 PJESME

 

*AKO ITKO OD VAS IMA BLOG I ŽELI DA MU NAPRAVIM BANNER, NAPIŠITE MI TO U KOMENTAR I STAVITE LINK BLOGA*

 
 I bila sam nominirana od Petre sa bloga MY LIFE za TMI tag, ali sam ga već radila pa post možete pročitati ovdje. Ali hvala ti na nominaciji :)
To je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio. Komentirajte! ♥
 
 

You Might Also Like

21 komentara

  1. Svidaju mi se svi favoriti a nekako najvise onaj gel za tusiranje i kapa. Ne volim bas nositi kape ali tvoja je predivna i sigurna sam da bih je nosila. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam slične patike. :D Kačket izgleda baš lepo. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je super.Kapa je baš fency.Ja imam iste superstar kao i ti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, kapa mi se mnogo sviđa. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Super favoriti! Patike su divne! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

  7. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdgovoriIzbriši
  8. Aurin korektor mnogi hvale, vjerovatno ću ga i ja isporbati, jako dobar post ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas steta sto se aura nema kupiti kod nas. BAs bih voljela prbati njiove proizvode.

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali mislim da se može naručiti :)
      Hvala na komentaru ✨❤

      Izbriši
  10. Gdje si kupila kupku? Izgleda predivno!
    Superstar tenisice i poderane hlače su sada jako popularne, ja imam samo jedne koje su poderane na koljenu, crvene, i ne nosim ih toliko često jer je sada lijepo vrijeme, ali svakako planiram uskoro. ☺
    Odličan post, draga, a blog još bolji! ♥

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala 💕💕 Iz Kozma je :) ✨

      Izbriši
  11. Sjajni favoriti draga! I mene zanima gdje si kupila kupku, zaista je predivna. :D ♥

    Novi post na mom blogu -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/mini-zaful-haul-review.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♡ Kao što sam rekla u prethodnom komentaru, kupila sam je u Kozmu :*

      Izbriši

Komentirajte ♥