Summer Bucket List 🍍

20:26:00

Hello!


Ovo ljeto, točnije ljetni praznici traju punih tri mjeseca I definitivno ih trebamo iskoristiti što je bolje I kvalitetnije moguće. Zato sam ja napravila svoju malu bucket listu tj, napisala stvari koje želim ispuniti ovoga ljeta. Naravno ima I još mnogo drugih stvari, ali nekih se nisam vjerojatno mogla sjetiti, a neke su vjerojatno općenite stvari koje nisam željela spominjati.

 
---------
 
* tamo gdje su kvačice znači da sam to već napravila *
 
-----------------
 
 

ići na koncert 🎶

ići u zabavni park ✔️

imati spa day 🛀

 

upoznati ibfs (internet best friends) 👭

shopping day 👛

150 članova na blogu 💻

60 tisuća pregleda na blogu 👀

 

ići u kino barem jednom 🎥

ići na bazen 🏊

naučiti raditi neko jelo ✔

 
 
 
--------------------
 
I to su (bar za sada) sve stvari koje želim postići ovog ljeta, nadam se da vam se post sviđa ♥ Opet, znam da je kratak, no potpuno sam bez inspiracije i nemam pojma o čemu da pišem pa mi OBVEZNO dajte prijedloge!!

Također spremam blog za njegov drugi rođendan, tako da možete to očekivati krajem sedmog mjeseca ;)

U komentare mi napišite vaše ciljeve za ovo ljeto!
 
 


You Might Also Like

31 komentara

  1. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobra ideja za pisanje posta. Jos malo i bit ce 150 :)
    Ja sam se uclanila na tvoj blog :)
    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiva Bucket lista.Jako lijepo si napisala post.

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja bih ovo stavila na svoju listu! :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo isto mišljenje :)

      Izbriši
  5. Odlicna lista, nadam se da ces ispuniti sve stavke! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post i dala si mi ideju sta mogu raditi na ljeto ♥ Mozes pisati ,,What's on my phone post'' ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, razmišljala sam o tom postu i mozda ga i napisem :) ♡

      Izbriši
  7. Odlican post. Pravi nacin da se provede leto 😁

    Novi post na>> mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post.Super si osmislila stvari! ♥

    Moj blog ,zaprati me -> http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Interesantan post,nadam se da ćeš ispuniti što više od ovih stvari sa liste :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post! Želim ti da ispuniš sve sa svoje liste! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na link -> http://goo.gl/YvoYS1

    OdgovoriIzbriši
  11. Nadam se da ćeš ispuniti sve stvari sa liste do kraja leta. ☺❤ Još hvala ti za ideju, dodala sam spa Day i na moju listu. :D ❤ Što se postova tiče, možeš da uradiš neki tag, ilo neku playlist - u. ☺
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  12. Svidja mi se ovaj post, a za sljedeci, mogla bi mozda pronaci pa nam dati neke ideje za neka jednostavna jela koja su pogodna sada za ljeto. :)

    Nova sam: http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru i ideji za post :D

      Izbriši
  13. Great post!
    I would really love for you to check out my latest review post featuring Coffee T Shirt

    Keep in touch~
    Kaiyo Aino Blog-I need coffee. And cats

    Kaiyo Aino Blog
    Facebook
    Instagram

    OdgovoriIzbriši
  14. Veoma zanimljiva lista. Dala si i meni još neke ideje za moju listu.
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 - new post :)
    👙 Use code 'FOREVERBLOGM' on Todiefor.com to get 15% OFF on any of their bikinis 👙

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post!♥♥

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post, dobre ideje što raditi na moru :) Posjetite moj blog Lea Stardoll Blog :)

    -clamslatkica52

    OdgovoriIzbriši
  17. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥