Što raditi za ljetne praznike 🌊 🐳

17:09:00

Hello!
 
 
S obzirom da su ljetni praznici (koje smo svi čekali) napokon došli imamo puno slobodnog vremena I ponekad ono zna biti dosadno, koliko god nam bio potreban odmor od škole i obveza. Zato ću vam u ovom postu dati nekoliko ideja što možete raditi tijekom praznika I potrudite se da ih najbolje iskoristite!
I ne želim spominjati putovanja pošto mislim da se to nekako veže uz ljeto I podrazumijeva... :)
 

 ZABAVNI PARK 🎡

 
Ovo ljeto iskoristite za puno zabave, avanture I adrenalina. Mislim da nema boljeg godišnjeg doba za to od ljeta. Imate puna tri mjeseca (barem je tako kod nas) da se zabavite pa tako možete pronaći neki zabavni park, lunapark, povedite prijateljice I odite na super provod. Isprobajte puno različitih vožnji I samo ne zaboravite da je bitno da se zabavite. Nemorate se zamarati ničime posto vise nema škole, tako da budite 100% bezbrižni I uživajte :)
 

KONCERT 🎶

 
Ljeto je definitivno vrijeme kada se dešava najviše koncerata ili bilo kakvih glazbenih događanja tako da definitivno odite na barem jedan, nećete požaliti, a i to ljeto ćete sigurno pamtiti. A opet, možete I putovati u drugu državu ako je tamo koncert (naravno s roditeljima) pa je to još plus zabava što putujete i istražujete novo mjesto.
 

ISPROBAJTE NEŠTO NOVO 🎠

 
Isprobajte nešto novo! Može to biti neka nova aktivnost/sport, hrana ili challenge, istražite svoje limite i mogućnosti. Svaki dan ili jednom na tjedan pokušajte nešto novo ili pozovite prijateljice da vam se pridruže. Jako je zabavno istraživati kutke koji vam još nisu poznati, a I tko zna, možda se to pretvori u vaš novi hobi ili strast.
 
 
 

JOŠ NEKE STVARI KOJE MOŽETE RADITI:

-kampiranje
-piknik na plaza
-twister s akrilnim bojama
-festival
-pravljenje sladoleda
-borba vodenim balonima
-movie night (vani)
-muzej//kazalište
-pravljenje deserta
 
 
 
...
 
Nadam se da vam se sviđa ovaj post I da će vam pomoći. Znam da je malo kratak I pomalo neoriginalan, ali opet se nadam da vam se sviđa te mi u komentar obvezno napišite koje postove biste voljeli vidjeti :)
 
xoxo


You Might Also Like

40 komentara

  1. Super post💜 Jedva sam docekala leto i mnogo stvari se nalazi na mojoj listi planova. Dva i po meseca odmora je sasvim dovoljno za sve ludosti koje cu raditi☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post💜 Jedva sam docekala leto i mnogo stvari se nalazi na mojoj listi planova. Dva i po meseca odmora je sasvim dovoljno za sve ludosti koje cu raditi☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post! Jedva čekam leto,samo da preživim prijemni i idemoo :D baš u petak idem na žurku,i u subotu i nedelja...hah :D počelo letoo :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam napravila cuvenu baket listu za leto pa pocinjem sa ispunjavanjem stavki. Jednu po jednu !
    Zabavni park je super ideja , iz iskustva pricam. Proslo leto sam po cele dane sedela u zabavnim parkovima i pojavljivala se kuci da jedem i spavam :D
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra ideja za bucket listu!
      Hvala na komentaru ✨❤

      Izbriši
  5. Odlično napisano i mnogo mi se dopadaju ideje. ☺ Meni je iskreno najzabavniji zabavni park uveče ili pred veče,kada zalazi sunce i nekako je prelep osećaj i kad je leto.Takođe je lepo i za fotografiju.Odličan post. ♥

    elyandyou.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post :)
    Sada mi bas trebaju ovakvi postovi posto vecinu ljetnih praznika provedem doma dok mi sve prijateljice idu negdje.

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimno19:27

    Odlican post. :) Danas sam otkrila tvoj blog,i stvarno mi se bas svidja. :) Pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Post jest kratak, ali ideja je stvarno odlična! Nije neoriginalno i meni se ovaj tip postova baš sviđa, jer uvijek dobijem neke nove ideje, a ove tvoje su fantastične. :)

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  9. Super su ideje. :) Vjerojatno ću neke od njih i iskoristiti.

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, drago mi je da će ti koristiti :)

      Izbriši
  10. Super ideje i super post *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post!

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicne ideje, lepo si sve napisala. I imas divan blog!
    Ja sam te zapratila, ako zelis uzvrati ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Slike koje si koristila u postu su jako lijepe. Super post i odlične ideje :D
    ☀️ forever-blogm.blogspot.com ☀️ - novi ljetni izgled <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Super su ideje!Imas zaista lep izgled bloga!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  15. Anonimno10:56

    Super post. Izgled perfect. Želela bih da te pitam odakle uzimaš sličice koje su u naslov bloga? Please treba mi hitno. Nemam google nalog pa pišem sa anonimnog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ❤ uvijek uzimam sa We heart it-a, ali ppslije ih jos malo uredim, npr.zamaglim :)

      Izbriši
    2. Anonimno20:43

      Mislila sam na sličice u naslovu posta. Npr. u ovom postu su ti talasi i kit

      Izbriši
    3. Ahaa.. oprosti krivo sam te shvatila haha...
      Idem na stranicu getemoji i tamo ih samo kopiram i zalijepim :)

      Izbriši
  16. Divan post :-). Uclanila sam se na tvoj blog, znacilo bi mi da uzvratis :)❤
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/

    OdgovoriIzbriši
  17. Post je divan. Spomenula sam te u jednom postu. Molim te pogledaj.

    http://blogfromdreamgirl.blogspot.com/2016/06/my-top-5-blogs.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Super post i kull ideje! <3

    http://mlogcomfycorner.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlican post. Ideje mi se jako dopadaju. :)
    Btw, izgled bloga je divan, uclanila sam se! :)

    novi post je objavljen: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Visit my blog :) www.classyflare17.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  21. Super slike kao i ideje!Samo tako nastavi :)

    Posjetite moj blog,ako zelite highgirlss.blogspot.ba VELIKO HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  22. inace sta drugo da kazem osim savrsenog posta.. zbilja blog sve sve je predivno!☺♥
    ako zelis mozemo se dogovorit za collab jednom? javi mi se na gmail ili ostavi komentar u zadnjem postu

    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/06/5-najcescih-stvari-koje-djevojke-vole.html

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥