O KOSI pt.2! - debata, tips...

11:33:00

Hello!
 

Hej ♥
U zadnje vrijeme nemam baš puno inspiracije za novi i zanimljiviji post, pa mi ostavite prijedlog u komentare. Pokušat ću pisati češće, ali nemojte me držati za riječ. I također, ponovno se moram ispričati što dugo nije bilo posta, ali ovaj zadnji tjedan škole mi je bio pun obveza i nisam imala vremena, a već sljedeći tjedan idem na maturalac, ali potrudit ću se napisati postove ranije tako da se taj tjedan sami objavljuju, sigurna sam da me razumijete ;)

...
 
Ne znam zašto, ali jako sam uzbuđena zbog ovog posta jer je na zadnjem (prvom dijelu) bilo dosta dobrih reakcija I komentara, a i sada sam shvatila da za vas imam još puno savjeta za podijeliti!

...

 *NAPOMENA*
-OPROSTITE AKO SE U POSTU BUDU SPOMINJALI SAVJETI KOJE SAM MOŽDA DALA I U PRVOM DIJELU, ALI POKUŠAVAM DA SE NE PONAVLJAJU-

...


1.

Ako se odlučite ofarbati u neku drugačiju boju, a ne plavu, smeđu ili crnu nego neku neuobičajeniju boju, morate znati da ćete to na neki način morati usklađivati sa bojom odjeće. Neke boje kose zaista neće pristajati uz određene boje koje odjenete tako da morate i paziti na to jer inače će sve izgledati prešareno ili neusklađeno. Možda I neće, ali opet, morate paziti kako usklađujete.


2.

Ako želite promjenu na kosi, ali ne želiš se ošišati na kratko, predlažem da samo skratite vrhove (tj. malo više, ali opet ne previše) te ošišate kosu postepeno po rubovima. To iskreno izgleda prelijepo i uoči se. Također, možete ošišati samo šiške jer većini ljudi one dobro stoje, ozbiljna sam. Ali ako stavite samo par pramenova to je već promjena, a osim toga i odlično izgleda. Ako ipak ne želite promjenu što se tiče šišanja i sl., samo isprobajte neku novu frizuru ili stavite neki dodatak. Internet je pun ideja pa malo istražite ;)
 
 
3.
 
Ako želite održavati zdravu i lijepu kosu, to podrazumijeva i šišanje jer vrhovi s vremenom postanu suhi i ispucali. Zato je bitno da se šišate barem jednom u dva mjeseca, zapravo ovisi kada su vam vrhovi ispucali. Čula sam da je potrebno vrhove skraćivati svaka dva tjedna, ali ne vjerujem da baš puno ljudi ide toliko puta na šišanje. Ako želite da vam kosa naraste, tj. ukoliko želite imati dugu kosu, idite rijeđe na šišanje.
 
 
 
TRENDOVI
 
Sada ću vam predstaviti samo neke trendove koji su od početka godine, a i sada popularni u vezi kose.
Vjerojatno ste već primjetili, ali siva, pepeljasta boja kose je postala velika stvar, ne znam što je, ali i meni se sviđa, tj. nemam ništa protiv toga. Ne znam kome je palo na ideju da se ofarba u boju sijede bakice (hhahaha), ali moram priznati ne izgleda loše xD
 

Jedan trend koji je počeo prije nekoliko mjeseci je nošenje baseball kape. Prvo što izgleda super slatko i drugo što vas spasi kada imate bad hair day, a i možete ju kupiti u gotovo svakom dućanu u različitim bojama, uzorcima, natpisima...
 
 
Očito se jako stari i davni trendovi vraćaju... Kao i cvjetni vijenčići! Mislim, bili su popularni i prije, ali sada u zadnje vrijeme kao da se najviše nose. Opet, ne znam što je to sa starim trendovima i zašto se to nije tako često nosilo npr. 2014.!?
 
 
Što se tiče samih frizura, definitivno prevladavaju pletenice! Isprva samo dvije sa strane, ali sada i razne vrste pletenica na razne načine i uklopljene u različite frizure i prigode. Pletenice zaista pašu uz sve prilike i možete ih nositi u svečanim lokacijama ili za lazy look.
 
 
Opet, nije da pletenice prije nisu ni postojale, ali danas sve češće možet vdijeti djevojku sa pletenicama kao na slici (I još su tumblr af).
 
 
- TIPS -
 
-Kosu nemojte trljati ručnikom već ju (ako već inzistirate) oko 15-ak minuta imajte zamotanu u ručnik te ju onda raspustite.
-Ako se odlučite pofarbati morate znate da I to zahtjeva još više njege i posebne preparate za obojenu kosu
-Proizvodi sa kokosom ili medom su odlični za kosu, skoro sve maske za kosu sadrže jedan od tih namirnica, pa tako birajte šampone I regeneratora sa kokosom ili medom
-Ako na sušilu za kosu imate opciju za topli I hladni zrak, odaberite hladni zato što će vam tako kosa biti puno sjajnija, a svi znamo da od vrućine kosa strada
-Također odaberite "prirodno" sušenje kose (zrakom) nego sušilom
- Ako utrljate Baby puder, kosa će vam dobiti ogroman volumen
-Također ako vam je kosa čista, ali želite volumen možete staviti malo šampona za suho pranje I dobiti volume
- Ako vam je tjeme masno, ali još ne želite prati kosu (ili vam se neda/nemate vremena) samo stavite kapu/šiltericu I to rješava sve problem
- Ukoliko se često farbate kosa će vam biti u dosta lošem stanju tako da nemojte baš pretjerivati (samo pramenovi nisu toliko loši)

...

I željela sam vas pitati nešto, po meni jako važno; Zašto u zadnje vrijeme dobivamo toliko malo komentara u odnosu na prije? Prije sam dobivala stvarno puno komentara I to iskrenih, dugih, a sada? Dvije riječi I link bloga. Mislim da je to zato što nisam pisala nekoliko tjedana zbog interneta, ali opet ionako svim čitateljima dođe obavijest kada objavim novi post. Nadam se da me razumijete I da ćete od sada ostavljati stvarno iskrene komentare jer ovako kada napišete nekoliko riječi imam doživljaj kao da niste niti pročitali post. Isto tako, pregledi na postovima su se smanjili :(

Kakve postove volite najviše čitati?
Što trebam dodati/promijeniti na blogu?

-molim vas komentirajte ♥



xoxo,

You Might Also Like

16 komentara

  1. Odličan post,svakako ću poslušati ovaj savjet za volumen sa šamponom za suho pranje kose.

    https://thestarocunter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa ♡

      Izbriši
  2. Super post. Meni je pepeljasto siva boja kose savršena i jako mi se sviđa taj trend.

    miaswoorld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Ti veoma, veoma dobro pišeš i kako vrijeme prolazi pišeš sve bolje.

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični savjeti, svaka čast! Sve si bolja i bolja! ♥

    Novi post na mom blogu -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasan blog i predobri savjeti! Ako želiš možemo se zapratiti?
    P.S.Ako itko želi follow for follow dođite na moj blog.
    https://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su devojke sa kačketom ili kikicama tako slatke *-*
    http://writtingguy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja volim pepeljastu kosu i obojene, ali je želim se bojati jer želim imati prirodnu kosu. Ja radim masku za kosu od kokosovog ulja i sviđa mi se, a šamponi su skoro uvijek od meda. Kosu skoro nikada ne sušim fenom, a šilterice ne nosim. Ponekad stavim baby puder.

    Razumijem te i evo opet dobivaš kratke komentare sa linkovima -.-. Kao da nitko nije pročitao zadnji dio nego sam sredinu da nešto napišu i onda da se reklamiraju. -_-

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako mi je drago sto si napisala ovaj post. Ja vodim racuna o svojoj kosi, a mislim da je za lepu i zdravu koju takodje bitna ishrana. A sto se tice novih trendova stvarno ih ima puno. Ja doduse, najvise volim svoju prirodnu kosu, ne zelim jos uvek da je farbam, mada verujem da cu je za koju godinu jos malo posvetliti jer je a granici plave. :)

    Na mom blogu je post o maturi, pa pogleda. I uclani se ako zelis. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely photos. Great post!
    I would really love for you to check out my latest outfit post featuring Flower Top
    Also, I made 2 facebook groups for bloggers to share their posts:
    For Beauty Reviews All About Beauty
    For Fashion Outfit: OOTD
    Keep in touch~
    Kaiyo Aino Blog-Summer in White

    Kaiyo Aino Blog
    Facebook
    Instagram

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicni savjeti,vjerujem da cu isprobati koji...ali vjerojatno nisi znala da skracivanjem vrhova kosa brze raste. Ja sam prije oko godinu dana jakoo skratila kosu (kad sam zavrsila 4 razred pocela sam pustati siske da budu iste duljine kao i kosa,no to bi predugoo trajalo pa sam se nakon zavrsetka 6 razreda osisala i izravnala siske s kosom) i stvarno mi je kosa jako puno narasla,ja bih rekla oko 10 cm,ne znam je li to puno za godinu dana, ali ja sam zadovoljna...
    Pozz ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo, ja cu ostaviti link svog bloga i zamoliti te da se uclanis ako ti se svidi. Ali cu svakako reci i da sam procitala post i ostavicu svoj iskreni komentar. Tema je originalna i ovaj deo mi se bas svidja. Meni siva boja iskreno nije toliko privlacna, vise vokim obmre. Ali bokderske pletenice su pravi hit u mojoj skoli, ali sta cu, i meni se mnogo dopadaju haha... :D
    Ja se sisam na tri meseca, ali se secam da sam bila mala luda dvanaestogodisnjakinja koja je plakala pred svako skracivanje kose i san mi je bio da mi ona dodje do poda... Vise mi to nije san, haha... :)
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  12. Post je stvarno dlican :)

    Mozes škicnuti i na moj blog,nova sam
    ninnimrt.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥