Kako je to kad imaš simpatiju 💑

17:07:00

Hello!
 

Vjerujem da smo mi svi bar jednom imali simpatiju, osobu koja nam se sviđa, u koju smo zaljubljeni. Ne mislim na ono vrijeme kad smo bili mali,  još čak do 4. razreda. Mislim na ono kad se toliko snažno zaljubimo i osjećamo leptiriće u trbuhu, doslovno! Trenutno se "nalazim" s takvim osjećajima pa sam i mislila napisati malo drukčiji post, vjerojatno bi se puno vas relatealo (pronašlo).


...
 
1. PORUKE//DOPISIVANJE
Ako se dopisujete sa svojom simpatijom ili ako imate osjećaj da je i on zaljubljen u vas ili ako si mu se javila, a on ne odgovara pa svaki puta kada ti mobitel da znak da je stigla poruka nadaš se da je od njega. Ili pak ako se dopisujete i on ne odgovori za 2 minute, "uspaničite" se, mislite da vas ignorira, da ne želi odgovoriti, još gore ako poruka ostane pogledana... I can relate so bad...
 
 
2. STALKING
Ja bih se zaklela da kad se zaljubiš u nekoga pokušaš tu osobu pronaći na svim društvenim mrežama i nakon toga ga stalkaš (skoro) svaki dan. Provjeravaš ako je možda nešto postavio, s kim se druži, pregledavaš mu slike (OBVEZNO!), koga ima za prijatelje na Fejsu, koga prati na Instagramu i tko njega prati. Naravno da moraš sve saznati do te granice da već postaje creepy. Uvijek moraš znati gdje je, što radi, kamo ide...
 
 
3. ZAPAŽANJE
 
Ne znam za vas, ali kada sam zaljubljena primjećujem svaki detalj na toj osobi. Možda ima pjegice koje nisu baš jako vidljive, prva vidiš da ima novu majicu ili tenisice, sve živo što se tiče njega ne ostaje nezapaženo. Moraš provjeriti koliko ima sati taj dan (ako ne ide u tvoj razred), zapaziš ako mu se raspored promijenio... Ma možda sam samo ja luda!
 
 
4. POGLEDI
 
 
Kada se susretnete na hodniku ili kada buljiš u njega pod satom naravno da moraš paziti da te pogleda natrag ili pak da te ne skuži kako buljiš. Ako te pogleda i vaši pogledi se susretnu to je pravi smak svijeta i cijeli dan ti je u glavi JEDAN JEDINI POGLED koji je vjerojatno trajao jednu sekundu. Naravno da i sve tvoje prijateljice to trebaju znati kako taj njegov jedan pogled već znači kako je ludo zaljubljen u tebe.
5. SEDMO NEBO
 
 
Kad shvatiš da ti on nije samo zgodan već da si baš zaljubljena u njega cijelo vrijeme ne razmišljaš o ničem drugom. Ali stvarno, pod matematikom nemaš pojma što učite, cijeli dan si zamišljena i to svi primjećuju, totalno se izgubiš i svijet oko tebe nestane. Pogotovo kada ga vidiš, ne gledaš više ni kamo hodaš.
 
 
6. NERVOZA
Isto, ne znam za vas: kada ga vidiš postaneš nervozna. Obrazi ti se crvene, znoje ti se dlanovi, brineš se kako ti izgleda frizura, vidi li se da si napeta i da kad ti se obrati nemaš pojma što da napraviš i samo šutiš ili zamuckivaš kad kažeš nešto. Naravno ako još izostavimo adrenalin u srcu i prsima... Ne znam, možda čak i preuveličavam
 
 
7. ON JE JEDINA TEMA
 
 
Kada pričaš s prijateljicama, on je jedina tema koja ti dolazi na pamet i jedina tema o kojoj želiš razgovarati. Kako je zgodan, da ima lijepe oči, što ti je sve rekao i koju poruku ti je napisao. Stalno ti je napameti i iako možda i nemaš puno toga za reći o njemu, ti to želiš i naglašavaš koliko dobro izgleda i to sve skupa.
 
 
8. SREĐIVANJE
 
Od dana kad si se zaljubila (duboko zaljubila), samo ti je bitno kako izgledaš, razmišljaš o tome kako će se njemu sviđati tvoja modna kombinacija, frizura, makeup... Doslovno ispada kao da se oblačiš i sređuješ za njega. Ali isto tako gledaš što on voli, možda se bavi sportom i voli takve cure, pa paziš i na stil jer i to dečki gledaju, ali važno im je manje nego curama. I najviše te zapravo zanima njegovo mišljenje i što će ON reći o tebi.


... 
 
I u principu to je to! Barem za sada što mi prolazi glavom. Nadam se da vam se post svidio te obvezno komemtirajte jeste li se "pronašli" i kako vam se post sviđa :)
Iii da, dosla sam s maturalca I bilo je odlično, možda bih vam I napisala post I stavila neke slike, ali nisam puno slikala obalu I mjesta u koja smo išli... :/

Ugl. to je sve za ovaj post, imajte odličan dan ♥

You Might Also Like

14 komentara

  1. Super post *-* znam kako se osjećaš ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Pronašla sam se u većini nabrojanih stvari, znam kako je to. :)


    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si se pronasla u postu ♡

      Izbriši
  3. Hahah pronašla sam se u svakoj nabrojanoj stavki ahahha <3
    Učlanila sam se, blog ti je predobarr :)

    Novi post: andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj tako divan post! :) Pogledii *-*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post!
    I would really love for you to check out my latest reviewpost featuring Soufeel Charms
    Also, I made 2 facebook groups for bloggers to share their posts:
    For Beauty Reviews All About Beauty
    For Fashion Outfit: OOTD
    Keep in touch~
    Kaiyo Aino Blog-Soufeel review & photos

    OdgovoriIzbriši
  6. Znam tacno o cemu pricas. Dopisivanja , zivkanja , izlazci , pogledi , svi oni potroseni minuti dok sa drugaricama pricas o njemu... Super gifovi <3
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post!
    Jooj samo kad se setim prvih simpatijaa haha.

    Novi post : girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post,nisam nikada do sada bila nekako ozbiljno zaljubljena,pa ne znam kako je to!

    totallymeblog1.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Pronašla sam se u većini stvari koje si napisala. I ne znam jesam li sretna zbog toga ili ne haha.

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Anonimno16:55

    Ajme ono stalkanje, ja kad mi dode uhodim ljude XD Znaci toliko sam creepy

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post, svdja mi se tvoj način pisanja. Ako želiš, možeš pogledati moj blog, i možeš, ali samo ako želiš, da se učlaniš, jer mi je potrebn za saradnju.. Hvala unapred.

    smile132.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥