10 Summer Backgrounds For Your Phone - collab! 📱❤

16:44:00

Hello!

 
Hej, kako ste? ♥

U današnjem postu pokazat ću vam 10 ljetnih pozadina koje možete imati za vaš mobitel. Ja obožavam mijenjati pozadine često jer kao da svaki put moj mobitel poprimi novi look.
 Ako želite vidjeti još 10 pozadina, posijetite post koji je napisala Merima, sa jednog predivnog bloga Forever blog (klik na ime) jer ovo je collab post s Merimom. Obvezno se učlanite u njen blog kako ne  biste propustili niti jedan od nadolazećih postova :)
 
 
....












 
----------------------------

- Oprostite što dugo nije bilo posta. Ali kako duže posta nema to dobivam više komentara na njemu i više ljudi ga pročita pa sam vas željela pitati bi li vam smetalo ako bih izbacivala post samo jednom tjedno? -
         ---------------------------

Nadam se da vam se svidio post (znam da je malo kraći) i da ćete koristiti pozadine! Ne zaboravite pročitati post sa bloga Forever
Koja vam je najdraža pozadina?


XOXO,
 
 

You Might Also Like

29 komentara

  1. Pozadine su prelepe!Iskoristicu neke! :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ce ti koristiti :)

      Izbriši
  2. PREDIVNE SU POZADINE *-*

    NOVI POST --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Cute backgrounds and have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne pozadine! Baš sam tražila neke i mnogo si mi pomogla ovim postom. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Aww, slike su predivne! :)
    Objavljuj postove kad god zelis, bilo tri puta ili samo jednom sedmicno, bitno je da su kvalitetni (sto tvoji u svakom slucaju jesu) :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Mogu se složiti da i ja jako često menjam pozadine na svom novom telefonu :) a ove pozadine će mi sigurno poslužiti

    elyandyou.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a cute post, I can't wait for the summer to begin unfortunately I still have to wait till my exams are over . You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post,ima divnih pozadina ali meni je najljepša "Aloha".

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post!
    Posetite moj blog!<3
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Prva i ona sa lubenicama su mi najljepše btw izgled bloga je preee

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post i zakon pozadine, najbolja mi je zadnja. ☺Nominirala sam te za TMI tag, nadam se da ćeš ga napraviti.☺

    ccuteggirls.blogspot.hr <--novi post+radim bannere♥

    OdgovoriIzbriši
  12. super pozdine,najvie mi se dopada ona sa sladoledima
    http://0chiclife0.blogspot.ba/2016/06/summer-life-hacksummer-wallpapers.html novi post,zapratite

    OdgovoriIzbriši
  13. Ova pozadina Aloha mi je najljepša. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelepe letnje sličice si odabrala. ❤ Upravo sam postavila ovu "Hot Summer" za pozadinu, a ostale sačuvala za sledeće. ☺
    <333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  15. Thanks so much for the comment on my latest post
    it means so much to be and Iwanted to say THANK YOU in a more personal way.
    you are amazing.

    with love your AMELY ROSE

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvoje pozadine su preslatke *-* Hvala na suradnji :)

    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -novi post :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Anonimno19:30

    Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  18. super post i predivne slikee!♥

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  19. Super su slike! :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥