Q&A - odgovori 📣

18:19:00

Hello!
 
Kako ste?
Polako se već navikavam na ponovni raspored dana u kojem je uključeno I blogganje.
I evo nakon dosta vremena napokon ću odgovoriti na vaša pitanja. Bilo ih je dosta I stvarno vam hvala na pitanjima, a na većinu sam odgovorila...
 
 
....
 
 

Tijana

1. Omiljena serija?
 
Definitivno Kosti, Teorija Velikog praska I Dva i pol muškarca :) Znam da nije samo jedna, ali nisam se mogla odlučiti xD
 
2. Kako zamišljaš sebe u budućnosti?
 
O tome jako puno razmišljam u zadnje vrijeme i iskreno zamišljam se u uspješnom životu. Smatram da se trudom i radom sve može postići i naravno ako to stvarno želite. Želim biti modna dizajnerica, ali zapravo ima puno "poslova" koji mene zanimaju, samo što nisu baš tipični pa ne znam kako ću s time uspjeti, ali trudit ću se.
 
3. Koji grad bi najviše voljela posijetiti?

 
Hmm... Mislim da bi to bio LA :)
 
4. Baviš li se nekim sportom?
 
Ne, ali željela bih čisto da imam neki hobi i da se krećem, ali nekako me ne privlače sportovi i mislim da nisam spretna u njima.
 
5. Imaš li uzora?
 
Da, Bethany Mota. Sviđa mi se njezin uspjeh i što je ve postigla u životu, a bila je zlostavljanja. Ali i Zorannah ne mogu izbaciti jer mislim da je jedna od najuspješnijih balkanskih žena i također je postigla ogroman uspjeh u modnoj industriji.
 
 

Natalija

1. Omiljena boja?

 
Min zelena//boja mentola//pastelna zelena
 
2. Što radiš u slobodno vrijeme?
 
Ahh, svašta. Većinom sam na mobitelu ili se družim s prijateljicama, ali kad sam kod kuće obožavam plesati i, naravno, bloggati.
 
3. Kakav si đak?
 
Ja sam dosta uzoran đak, imam stvarno dobre ocjene, skoro 5,0, ali opet ne toliko xD
 
 

Tamara

1. Omiljeni film?
 
Paper Towns *_* Ako volite ovaj film, recite mi mišljenja, meni se jako sviđa.
 
2. Voliš li vampire?
 
Ne znam baš u kojem smislu misliš, ali ako mislš na filmove, nisam baš nešto opsjednuta, ali nađe se film s vampirima koji volim pogledati :)
 
 

Amelia

1. Gdje bi voljela živjeti?
 
Pa meni se sviđa gdje ja živim, no naravno da svi ponekad poželimo živjeti negdje drugdje pa ako bih mogla birati možda bi to bila Amerika oko Californije.
 
2. Koja je jedna od tvojih najgorih I najbolji osobina?
 
Mislim da je moja dobra osobina to što toleriram sve i svakoga, poštujem tuđa mišljenja ako su drugačija od mojih, a loša možda to da sam nestrpljiva i brzo izgubim strpljenje i živce.
 
3. Stil oblačenja?

 
Prije svega udobno, ne nešto prekomplicirano, teen, sportski, modern xD
 
 

Jana

1. Voliš li Justina Biebera?
 
Opet, nisam veliki fan ali volim njegove pjesme i njega kao osobu poštujem, u zadnje vrijeme ga sve vise stalkam xD
 
2. Cilj na blogu?
 
Već se ostvario - 100 članova! Stvarno sam zahvalna na svim komentarima i članovima i pregledima, ali nadam se boljoj komunikaciji sa čitateljima u budućnosti.
 
3. Omiljena YouTuberka?
 
imam ih jako puno, ali nekako su mi najbolji videi od Alishe Marie! Također redovno pratim i njene vlogove.
 
4. Omiljeni predmet u školi?
 
Vjerojatno likovni
 
5. Omiljena pjesma?
 
Stalno mjenjam to, ali trenutno sam opsjednuta sa pjesmom Faded od Alana Walkera.
 
6. Omiljena trgovina?

 
Volim dosta toga, ali nekako mi je najdraži C&A
 
7. Omiljeni blog(ovi)?
 
Isto ih imam nekoliko, ali jedan moj najomiljeniji je Forever blog!
 
8. Omiljena životinja?
 
Dupin!
 
 

Merima

1. Koji je tvoj najdraži Disney film?
 
Nisam pogledala baš svaki, ali evo sada sam se sjetila filma Tommorowland! Ne znam koliko vas je gledalo taj film, ali meni je odličan.
 
2. Koji je najdosadniji film koji si gledala?
 
Uff... Takve baš ne pamtim baš zato što su bili dosadni... Stvarno ne bih znala, ako je bio dosadan vjerojatno onda nti nije imao neko popularno ime, tako da žao mi je, ali ne znam odgovoriti na ovo pitanje :/
 
3. Koji je tvoj cilj za ovaj blog ove godine?

 
Ove godine planiram doći do 200 članova (nadam se da ćemo uspjeti) i do 100 000 pregleda za što sam sigurna da će se dogoditi :)
 
4. Što želiš postati u budućnosti?
 
Kao što sam spomenula u jednom prethodnom pitanju, modna dizajnerica, ali na pameti imam još nekih poslova koji nisu baš uobičajeni, npr. blogganje, YouTube itd. jer to nije posao koji radi puno ljudi i nije baš tipično, ali ne odustajem od onoga što volim,
 
5. Omiljeni citat?
 
Mislim da nemam baš omiljeni citat, ali neki kao moj životni moto je: Živi svaki dan kao da ti je posljednji i mislim da bi se svi ljudi trebali toga pridržavati i barem pokušati iskoristiti svaki dan maksimalno i život je prekratak za suze i depresiju.
 
 

Jovana

1. Da li bi htjela posjetiti Disneyland?
 
Naravno, kakvo je to uopće pitanje! Željela biiiih!! ♥
 
2. Koji ti je bio omiljeni lik iz nekog crtića kad si bila mala?
 
Sjećam se da je to bila mala sirena (Ariel).
 
3. Omiljeni crtić iz djetinjstva?
 
Winx!
 
4. Da li se nadaš uspjehu od 500 članova?(na blogu)
 
Da, nadam se, samo se ne nadam tome odjednom, ako nastavim bloggati, naravno da će članovi doći, samo ne znam kada.
 
5. Da li ćeš napraviti svoj youtube kanal i postati youtuberka?

 
 
YouTube kanal sam planirala otvoriti u srednjoj jer se stvarno užasno želim baviti snimanjem videa, tj. barem ih snimati jer to stvarno volim i nadam se da ću uspjeti u srednjoj unatoč obveza.
 
6. Da nakon 15 godine zivota shvatis da su te zamijenili sa nekom djevojkom u bolnici,da li bi ostala zivjeti kod ljudi koji su te odgojili ili bi otišla živjeti kod bioloških roditelja?
 
Zanimljivo pitanje i moj odgovor je ne. Mislim da tih 15 godina života sa takvim roditeljima koji su me odgojili ne vrijedi zamijenivati odlazak k pravim jer oni nisu bili uz mene kada sam odrastala, nisu me naučili sve što i oni koji su me zaista odgojili. Vjerojatno bih ih posijećivala, ali mislim da ne bih mogla zamijeniti tu obitelj koja je bila uz mene tih 15 godina.
 
 

Be Imaginative

1. Voliš li matematiku?
 
Ne mrzim ju, ali kužim gradivo pa mi nije mrska xD
 
2.  Kakvu osobu smatras najboljim prijateljom?
 
Iskrenu, onu koja neće odati moje tajne, tj. povjerljivu osobu, uglavnom onu uz koju mogu biti svoja I u čijem družtvu se osjećam odlično.
 
3. Omiljeni komad odjece koji posjedujes?
 
Hmm.... Trenutno, to su ove traperice:
 
 
4. Omiljeni make-up brend?
 
Nisam ih ionako isprobala puno, ali za sada je to essence. Po meni su dosta dobra marka a cijena je baš svima dostupna.
 
5. Što ti misliš kakav utjecaj blog ima na nas tj. kakav utjecaj tvoj blog ima na tebe?
 
Paa... Ne znam, to mi vi trebate reći, a ja se samo nadam da vam svojim postovima pomažem vama, nasmijem vas ponekad Itd. A blog na mene kako utječe... Pa dobro. Mislim upoznama sam dosta divnih ljudi i blog sam sada stavila pod obvezu i nekako kada jedan dan nisam na blogu imam osjećaj da nisam nešto obavila, blogganje je već u mojoj svakodnevnoj rutini i to me opušta.
 
 

Rea

1. Imaš li brata/sestru?
 
Imam dva brata. jedan je stariji od mene, a drugi blizanac.
 
2. Treniraš li što? Jesi li ikada što trenirala?
 
trenutno ništa, ali kad sam bila mala sam išla na mažuretkinje i ritmiku, no samo kratko jer tamo nisam baš nikoga poznala jer su svi bili stariji od mene, a učiteljica je bila blago rečeno grozna.
 
3. Koji si razred?
 
Sedmi :)
 
4. Jesi li ikada putovala na neki drugi kontinent?

 
 
Nisam, nažalost, ali do smrti bih željela posijetiti sve kontinente barem jednom.
 
5. Koliko si visoka?
 
Nisam sigurna, jer se nisam mjerila, ali znam da sam preko 160 xD
 
6.  Omiljena hrana iz Mc' Donalds-a?
Ne idem često, ali kad idem naručim Big Mac i McFlurry bilo koji *_*
 
 

Ksenija

1. Kako bi izgledao tvoj partner?
 
Paaa ne znam točno, Nemam točno zacrtano kakve oči treba imati, kosu itd. svidi mi se koji mi se svidi i to ja ne mogu promijeniti. Ono, mora dobro izgledati, da drži do izgleda, ne smije biti umišljen, a treba biti iskren i povjerljiv. A fizički izgled baš ne znam točan opis pošto mi se svakakvi sviđaju xD
 
Primjeri:
 
 
xD
 
 
2. Tko ti najviše znači u životu?
 
Obitelj, kućni ljubimci i prijatelji. Mislim, to su ljudi s kojima sam ionako skoro cijeli život okružena ♥
 

Moja svastarica

1. Imaš li uzora kada je blog u pitanju?
 
Dap, i to je ujedno i moj omiljeni blog Forever blog, a njezina autorica Merima je odlična bloggerica i njezin blog obožavam!
 
2. Sta je ono sto te zaista cini srecnom?
 
Puno toga, ali navela bih neke: prijatelji, blogganje i ples! Obožavam druženje, zabavu i prijatelje i oni me čine sretnom, dok su blogganje i plesanje moj užitak i hobiji.
 
 

Nina

1. Koja su tvoja 3 najdraža bloga?
 
Već treći put spomenut Forever blog, Hanna's Messy corner i Style on first place.
 
2. Navedi 3 države koje želiš posjetiti.
 
 
Brazil, SAD i otok Hawaii (pripada kao savezna država Sjedinjenim Američkim Državama).
 
3. Koje te aktivnosti opuštaju i čine sretnom?
 
Kao što sam rekla, blogganje i plesanje. To volim i to me opušta, jako. I crtanje isto, ali to u zadnje vrijeme sve manje.
 

 

Anonimno

1. Vjerujes li u muško-ženska prijateljstva?
 
Da, ali zato što i ja imam neke dobre prijatelje s kojima se dugo družim i to je zapravo super, u svome društvu imati i suprotan spol.
 
2. Pišeš li  privatni dnevnik I dozvoljavaš li da ga itko čita?
 
Pisala sam do prošle godine, to je trajalo baš dugo i tako sam uvijek sve svoje problem zapisala i poslije mi je bilo lakše, ali nemam pojma zašto sam prestala i onda nisam baš nikome dozvoljavala da ga čita.
 
3. Kada i zbog cega si zadnji put plakala?
 
Iskreno ne sjećam se, ali mislim da je bio ili tužan video ili svađa s roditeljima, ali ne bih mogla sto posto reći.
 
4. Jesi li trenutno zaljubljena?
 
Yup +-+
 
5. Jesi li razmišljala o svojoj maturi?
 
 
Jesam, baš nedavno, ali ne volim se baš zamarati takvim stvarima, jednostavno pustim da dođu kada dođu i onda se bacam na posao, naravno jedino ako za tu neku stvar nije potrebno razmišljanje još puno prije.
 
6. Što ćeš upisati?
 
Nadam se da Srednju školu primjenjene umjetnosti i dizajna, ali opet možda ne upadnem.
 
 
Anonimno 2
 
7. Tko ti je draži Justin bieber ili One Direction?
 
Definitivno Bieber! Nemam ništa protiv 1D, ali nekako Justina vise pratim i vise volim njegove pjesme.
 
8. Koliko dugo imaš blog?
 
Nešto vise od godinu dana, u kolovozu će biti 2 godie :)
 
9. Zašto si se pocela baviti blogom?
 
Počela sam nekako čitati sve te teen blogove i to mi je bilo jaako cool pa sam i ja željela započeti nešto novo i postalo mi je baš zabavno. S vremenom su počeli dolaziti čitatelji i bila sam jako sretna jer sada doslovno ne znam što bih bez bloga i bez vas! ♥
 
10. Imaš li kućnog ljubimca?
 
Imam dva, pas Fleki i mačak Felix ♥
 
11. Kada bi morala birati izmedu ljubavi ili novaca sto bi izabrala?
 
Ljubav sigurno! Mislim da nema svrhe zamijenjivati novac za ljubav koja je zapravo predivan osjećaj i sve se nekako veže uz ljubav.
 
12. Da li bi bila s nekim tko ti nije privlačan ali je bogat?
 
Ne bih, nikada. Čak i da me privlači novac, mislim da ne bih mogla trpijeti vrijeme provedeno s osobom koja mi ništa ne znači.
 
13. Što ti je zaista važno u životu?
 
 
 
Kratko ću odgovoriti: ljubav i sreća, ali NAJVIŠE sreća! Ako nisi sretan NE VRIJEDI živjeti.
 
14. Šminkaš li se?
 
Da, ne bih zapravo to nazvala šminkanjem pošto rijetko kada stavim korektor i nešto na usne, tako da...
 
15. Koji mobitel imaš?
 
Samsung Galaxy Grand prime
 
16. Jesi li gledala Nickelodeon?
 
Jesam, haha
 
17. Hoćeš li objaviti neko moje pitanje???
 
Nope
 
...
 
I to je to dragi moji, znam da je malo duži post i da nisam odgovorila na baš sva pitanja, odabrala sam neka i na većinu njih dala odgovore. Nadam se da ste zadvoljni odgovorima i da ste me bolje upoznali.
Komentirajte kako vam se post svidio, a mi se čujemo uskoro :*

 
XOXO,

You Might Also Like

21 komentara

  1. Odlican post, super pitanja i odgovori! ♥
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful
    Klik: http://goo.gl/vRDrVX

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!I ja baš želim da odem u LA,ali se selim tamo za tri godine tako da se može reći da će mi se taj san ispuniti
    I meni je mint jedna od omiljenih boja,i imamo sličan stil oblačenja 😘
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala i nadam se da ce ti tamo biti lijepo ❤😘

      Izbriši
  3. Super post*-* MINT <3 Imamo isti mob :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post!♥
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati.
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicni odgovori, dopada mi se izgled bloga, prelep je. Fantasticna pitanja tako da verujem da je bilo zabavno odgovar atina njih. Zelim ti svu srecu u daljem blogovanju i da tvoj blog bude dosta poznat:) Odlicna si blogerka. Bravo imenjakinjo! Imam i ja jedno pitanje za tebe, posto nisam ovde postavila dok su ostali, pa ako mozes da mi odgovoris: Koje si sve drzave na npr. Balkanskom poluostrvu posetila, eto to je to od mene<333 Ako hoces odgovori mi u komentaru:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala Ana ❤❤❤❤
      Do sada je i inače jedina drzava u kojoj sam bila Bosna :)

      Izbriši
  6. Zanimljivi odgovori! :) Imas divan blog!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoj blog sam nasla sasvim slucajno,i mogu ti reci da si ti jedina zasluga i jedini poj podsticaj da.Pokrenula sam blog zahvaljujuci tebi i mnogo ti hvala na tome
    -Inace predobar post kao i uvijek 👌❤
    Posjetite moj blog--> www.aminnah.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala ♡♡ Svakako ću pogledati tvoj blog draga 😘

      Izbriši
  8. Odlican post, daga! Odgovori su jako zanimljivi kao i pitanja.
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se, uzvracam.

    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pogledat cu blog 😘❤

      Izbriši
  9. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Imamo dosta toga slično!:")

    OdgovoriIzbriši
  11. Imamo dosta toga slično!:")

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥