Prije svega: HVALA VAM! 🌹

21:32:00

Hello!
 
♥♥♥

Evo, nekako vam se posramljeno javljam nakon gotovo četiri tjedna ne pisanja. Ako ste pročitali sada već obrisan post u kojem sam ukratko objasnila zašto ne pišem, onda znate da nisam imala interneta. Jako mi je žao, ali nije bilo do mene. Kao što naslov kaže, prije svega; hvala vam! Iako nisam pisala, postigli smo već preko 52 000 pregleda I preko 130 članova i stvarno ste NAJBOLJI! Nadam se da ćete nastaviti čitati blog i buduće postove koje sam vam pripremila, za 2 dana očekujte novi post, a nakon toga slijedi još puno postova koji neće kasniti, tj. bit ću aktivna kroz cijeli tjedan, trudit ću se da tjedno objavim minimalno 3 posta. Vjerojatno ponekad neću biti u mogućnosti pošto se bliži kraj škole i moram povećati neke prosjeke i ocjene tako da, nakon toga čeka nas veliki odmor i možete očekivati puno zabavnih postova! Ugl. nisam pisala jer nisam imala interneta, ali zato ga sada ima i novi postovi stižu.
 
Voli vas,

You Might Also Like

10 komentara

  1. Cestitam ti ;) zasluzila si.A sto se tice ne pisanja,potpuno te razumem jer sam imala slican problem.

    Noiv post ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka cast! Imas odlicna blog i super postove,samo tako nastavi! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam. POtpuno si zasluzeno stigla dotle. <3 :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam! Bravo♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam! Mnogo mi je drago da si se vratila :)
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 <-- new post <3

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥