Favoriti - ožujak + travanj 💕

14:15:00

Hello!
 
 
Pošto znate da nisam pisala dugo, u ovom postu ću vam zato pokazati svoje favorite ožujka I travnja, nadam se da ćete uživati I krenimo odmah na post da ne bude predug :)
 
 
...
 
1. PJESME
 
 
Skoro pa uvijek započinjem pjesmama. Ovog mjeseca je (po meni) zaista bilo puno novih pjesama koje su odmah oborile Internet, pa su neke I u mojim favoritima.
 
 
 
2. CITAT
 
 
Ovaj post sam razmišljala da li da ga objavim ili ne pošto nemam sve slike iz ožujka, ali sam ga napisala pa sam ga odlučila objaviti, nadam se da vam ne smeta :)
 
 
 
 
1. PJESME
 
 
 
2. CITAT
 
 "Sometimes you gotta burn some bridges just to create some distance"
 -pjesma I hate U I love U
 
 
3. BEAUTY
 
Uskoro ću vam napsiati post o proizvodima koje sam dobila od Aure pa onda vise o njima pročitajte u sljedećem postu, ali u ovom mjesecu sam najviše koristila:
 
Aurin primer
 
Pokazat ću samo slike proizvoda, a više o njima, kao što sam rekla, uskoro... ;)
 
 
...
 
I to je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio. Znam da je malo kratak, ali sam željela objaviti post pošto sam ga već do pola napisala, a opet nisam željela da čekate predugo pošto je već svibanj.
 Obvezno komentirajte I ostavite prijedloge za postove💐


You Might Also Like

5 komentara

  1. Jedva cekam recenziju Aurinog prajmera. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. SUPER POST :*

    moj blog --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post :)
    http://angelaafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo mi se sviđa kako rasporediš sve u 'My favourites..' postovima.. :) Najviše sam pažnje posvetila pjesmama koje si navela jer mi hitno trebaju neke nove, ali nažalost, većinu tih pjesama već odavno znam.. :( Ali, super playlista :D Izgleda da imamo sličan ukus :D

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo sličan ukus u svemu!:")

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥