Be imaginative - giveaway unboxing

18:05:00

Hej! 


Još odkad sam dobila paket sa poklonima koje sam osvojila u giveawayu sa bloga Be imaginative. A kako onda nisam imala interneta, prošlo je dosta vremena pa sam skroz zaboravila na post. Alii, ok, evo danas ga pišem. Hvala Carli (ili Karla xD) na stvarčicama, pa da vidimo što sam dobila...
 
 
...
 
Prije svega, u kuverti je sve bilo preslatko zapakirano:
 
 
Baš mi se sviđa i dala mi je ideju... ;)
 
Ugl. prva stvar koju sam vidjela je bio rozi Baby lips u nijansi Pink Punch:
 
 
Već sam prije imala takav, ali nije mi žao što sam ga ponovno dobila jer sam ionako bila oduševljena njime. Boja je baš predivna i miris božanstven, to je vjerojatno jedini balzam koji meni toliko dobro miriši.
 
Sljedeća stvar je ovo sjenilo za oči koje mi se također baš sviđa, nije pretjerano, al opet je lijepe nježne boje i odlično je za školu.
 
 
Boja je pastelno ružičasta i skoro pa se niti ne vidi na očima, ali opet vam daje otvorenost očima (ozbiljno) i izgleda jako lijepo.
 
Zatim sam dobila ovu Fruit Smoothie masku za lice.
 
 
Već sam ju koristilaiI prije svega moram reći da ODLIČNO miriši! Samo ju namažete po licu i čekate 10 do 15 minuta, a kada isperete, crvenila nestaju, a lice vam je osvježeno i koža elastičnija. Preporučila bih vam da poslije maske nanesete malo kreme.
 
Predzadnja stvar je ovaj Dove tester kojeg mi je Carla dodatno ubacila :)♥
 
 
Iskreno, nisam baš bila sigurna kako koristiti, ali mislim da to nanesete na tijelo dok se tuširate, umasirate i isperete. Koža vam je poslije tuširanja ako mekana i glatka!
 
I zadnja stvar je ova kao pletena narukvica koja je meni zapravo jako lijepa.
 
 
Nosila sam ju nekoliko puta i stvarno, ali stvarno vam upotpuni outfit, pogotovo ako je jednobojan, npr. ja sam ju uparila s trapericama, a majica, tenisice i ostalo je bilo bijelo i zgledalo je baš dobro!
 
 
...
 
I to je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio i hvala Carli što mi ih je poslala ♥
Komentirajte kako vam se sviđa post i kako vam se sviđaju stvari.
 
xoxo,


You Might Also Like

27 komentara

  1. Sve stvari su super *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Super stvari, narukvica je divna! Moja sestra ima istu samo crvene boje. :)

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post,divne stvarcice!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj bas mi je drago da ti se svidaju pokloni :* I da pise se Carla, ali se cita Karla XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je drago što si mi ih poslala ❤

      Izbriši
  5. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala draga :* ♡

      Izbriši
  7. Lijep post isto kao i nagrade. Imam isti takav Baby lips i istu narukvicu. Baby lips je super.


    Ako želiš postani moj čitatelj. Upravo sam napravila svoj prvi post.😊☺http://mlogcomfycorner.blogspot.hr/2016/05/1-post.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  9. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoj blog je fenomenalan i ja sam oduševljena! Odmah sam se učlanila. Divan post, takođe. :) ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala, svakako ccu se uclaniti ❤

      Izbriši
  11. Odličan post jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    https://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala, pogledat cu tvoj blog ♡

      Izbriši
  12. Post je odličan.
    Učlani se u naš blog jer je to Blogger Balkan News. Jedini i prvi pravi balkanski blog za promovaciju svih bloggera. Zaprati nas :*
    http://blogger-balkan-news.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, učlanila sam se ❤

      Izbriši
  13. Čestitam na osvojenom Giveaway-u :*
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Cestitam, osvojila si predivne stvarcice xx

    e-s-wonderland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Nice items!
    Great post!
    I would really love for you to check out my latest outfit post featuring Romwe Lace Top
    Keep in touch~
    Kaiyo Aino Blog-Summer in White

    Kaiyo Aino Blog
    Facebook
    Instagram

    OdgovoriIzbriši
  16. Pogledaj moj posljednji post. http://mimicaa27.blogspot.com/2016/05/sta-se-nalazi-u-mom-putnom-neseseru.html

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥