Aura cosmetics - review 🌌

14:04:00

Hello!

 
Nadam se da ste dobro, jer moj dan je (za sada) savršen! *-*
Još odavno sam sklopila suradnju sa Aurom, a mjesec dana poslije je stigao paket, a ja vam sada pišem post još mjesec dana poslije. Uglavnom, dobila sam par proizvoda pa ću vam ih pokazati.
Obvezno posijetite i zapratite Instagram profil: @aurakozmetika.hr.
A sada da vidimo što sam dobila...
 
 
1. KATALOG
 
Prvo sam ugledala ovaj mali Aurin katalog.

 
U njemu se nalaze proizvodi koje Aura nudi uključujući i one koje sam dobila. Pokraj svakog proizvoda je opis i namjena te neke dodatne informacije i učinak proizvoda nakon korištenja. Vidjela sam da imaju zaista odličnih stvari, a najviše mi se sviđaju mat sjajila.
 
 
2. PRIMER
 
Onda sam dobila ovaj primer.


 
Ništa posebno, običan primer, a ostavlja blagi sjaj (nemasni sjaj) na licu.

 
(ne vidi se baš najbolje, ali daje sjaj koži)
 
Mislim da je sve dobro opisano u katalogu. Između ostalog piše da ten postaje ujednačen te hidratizira kožu. Prilično dobar odabir i za bazu za šminku i samostalno na svakodnevici. Često za školu samo znam staviti primer I to mi je dovoljno, barem da mi malo ujednači ten, a ponekad preko stavim I korektor. ⤵️


3. KOREKTOR


Ovo je "Correct me!" korektor i nije loš. Ne mogu reći puno o njemu s obzirom da je to prvi koji posjedujem (xD), ali nisam nezadovoljna. Pogodili su mi boju kože, makar je mogla biti još malo svjetlija jer na određenoj svjetlosti zna izgledati žućkasto na mojoj koži, ali ok je. Dobro prekriva podočnjake I prištiće.



4. RUŽ


I zadnja stvar koju sam dobila je ovaj ruž.
U nijansi je 705 Drama Queen


Iskreno, žao mi je što sam dobila tu nijansu jer je prekričava. Inače mi se baš sviđa, ali taj ruž ne bih mogla nigdje nositi. Inače mi se baš sviđa i mat je, no žao mi je što ju još do sada nisam imala priliku niti jednom nositi zbog tako jarke nijanse. Da sam sama kupovala ruž, vjerojatno bih odabrala neki nude ili svjetliju nijansu od ove.


...

I to je sve što sam dobila! Još jednom hvala Auri što mi je poslala proizvde I obvezno zapratite na Instagramu @aurakozmetika.hr.
Nadam se da ćete komentirati post ♥

xoxo


You Might Also Like

9 komentara

  1. WoW!
    Prelijepe slike, najviše mi se sviđa ruž :D

    Novi post: http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdgovoriIzbriši
  3. Dlican post i slike. Meni se ruz bas dopada. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post!Ja volim ovaj njihov korektor,super je za podocnjake!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post. :)
    blog: Fashion, Beauty and Style
    facebook: Fashion, Beauty and Style
    instagram: _fashion_beauty_and_style_
    P.S. Zapratite, uzvraćam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post! Inace sam koristila ovaj primer i super je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobar post!! Otiđi na moj blog, tagirala sam te!

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam isti korektor,i za mene obavlja odlican posao.Odlican post.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --uclanila sam se,ako zelis uzvrati ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post kao i slike. Najvise mi se dopada ruž! Uclanila sam se molim te uzvrati!

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥