The Liebster Award - TAG

17:55:00

Hello!
*YOU CAN TRANSLATE THIS*
 
Nedavno sam nominirana da napravim The Liebster Award, ali sam se predomišljala pošto sam ga već jednom davno našpravila, no naposlijetku sam se odlučila napraviti ga još jednom pošto su uvijek drugačija pitanja.
Blogovi koji su me nominirali su Forever Blog I Moj mali kutak. Hvala im na nominaciji ♥
 
 
No prije što počnemo, što je Liebster Award?
 -To je 'nagrada' koja se dodjeljuje blogovima koji imaju ispod 200 pratitelja kako bi postali popularniji.
 
Dakle, imamo puno posla, prvo ću odgovoriti na pitanja sa bloga Moj mali kutak pošto me ona prva nominirala, a nakon toga slijede odgovori na pitanja bloga Forever.
 
 
1. Koje 3 stvari najviše voliš kod svog bloga?
 
Iskreno, ovo je dosta teško pitanje jer nemam baš neke omiljene stvari oko mojeg bloga. Najviše mi se sviđa izgled i uvijek mi je zabavno raditi nove i drugačije bannere i pozabaviti se bojama. Sljedeća stvar je vjerojatno widget "sljedbenici" jer tamo je i dalje po meni zadivljući broj od 100+ pratitelja i hvala svakome od vas što pratite moj blog. I treća stvar bi vjerojatno bili komentari, vi! Opet, hvala svima na prelijepim komentarima na svakom mojem postu.
 
 
2. Koje osobine najviše cijeniš kod drugih ljudi?

 
Prije svega - iskrenost! Volim ljude koji su iskreni i otvoreni za druga mišljenja, ali opet poznaju svoje granice. I druga osobina koju volim i cijenim kod drugih ljudi je humor jer takve osobe me baš uvijek mogu oraspoložiti i sa njima mi nikada ne može biti dosadno.
 
 
3. Omiljeno godišnje doba?
 
Nemam baš omiljeno godišnje doba, stvarno. Svako doba volim zbog nekih pojedinih razloga, ali možda bi to bilo ljeto jer ono je svo uzbudljivo i zabavno, a i traju praznici pa se cijelo ljeto mogu odmarati bez pomisli na školu :)
 
 
4. Što češće koristiš; lak za nokte ili dezodorans?
 
Definitivno lak za nokte! Inače obožavam lakirati nokte i zato često mijenjam nail art, a dezodorans se skoro nikada ne sjetim staviti, tj. zaboravim popuno na njega pa rađe stavljam parfem.
 
 
5. Kako zamišljaš savršen odmor od svih obveza?

 
Hmm... Pa ima mnogo varijanta, ali vjerojatno bi to bilo cijelodnevno odmaranje i druženje s prijateljima jer baš svaki dan ili slobodan trenurak koji imam pokušam iskoristiti da se družim sa prijateljicama. I naravno, puuno hrane.
 
 
6. Omiljeni slatkiš?
 
Stvarno sam baš neki dan razmišljala o tome xD Nemam omiljeni slatkiš jer volim gotovo sve! Možda su mi najdraži keksi, bilo kakvi, ali inače volim i gumene bombone, torte, čokoladu, ma sve! Tako da, odgovora na ovo pitanje, konkretno, nema.
 
 
7. Na skali od 1 do 10, kako bi ocijenila svoj blog?

 
Hmm.. Pa možda će nekima zvučati hvalisavo, nekima prestrogo, ne vjerujem, ali mislim da sa brojem 8. Nisam nezadovoljna svojim blogom i uspjehom i pisanje mi definitivno nije teret, ali opet, znam da sve uvijek može bolje, tako da bi moj konačni odgovor bio osam.
 
 
8. Vjeruješ li u muško-ženska prijateljstva?
 
Naravno da vjerujem! Ne treba to biti kao u filmovima, da najblji prijatelji baš uvijek postanu par. Ja imam dosta dobrih muških prijatelja, ali ne vjerujem da će doći do ikakve vez ili slično jer mi smo jednostavno samo prijatelji, a u životu stvarno svakome treba barem jedan prijatelj suprotnog spola.
 
 
9. Voliš li više prirodnu kosu ili kovrče?
 
Hmm... Ako se ovo odnosi na moju vlastitu kosu onda bih vjerojatno odabrala kovrče (lokne), ali i općenito mi nisu mrske. No opet druga strana mene obožava ravnu i zaglađenu kosu. Tako da ne znam, ali mislim da kovrče prevažu.
 
 
10. Voliš li više dan ili noć? Objasni.

 
To je sigurno noć, večer. Obožavam većinu aktivnosti raditi po noći, tj, navečer jer onda mi je sve nekako zabavnije, tako je to uvijek bilo i sve mi je bolje raditi kada je vani mrak.
 
Hvala ti Nera na pitanjima  <3
 
 
Sljedeća pitanja su od Merime (Forever blog)
 
 
1. Koji ti je najdraži parfem koji si posjedovala?
 
Ja imam dosta parfema, ali baš niti jedan nikada nisam do kraja potrošila. No mislim da bi mi najdraži parfem bio She black (crni). Neću sada opisivati miris jer ne znam što se sve unutra nalazi, ali miris je predivan i nekako "cool". Tako ga ja mogu opisati.
 
 
2. Kada si bacila najviše novca na jedan proizvod?
 
Jooj, mislim da ću sada reći krivo jer vjerojatno postoji neka još skuplja stvar koju sam kupila, ali ja inače ne kupujem baš skupe stvari, a kada i kupujem skupo onda želim da to bude predmet i vrijedan toga. Ali evo, ja STVARNO NISAM SIGURNA na koji proizvod sam bacila najviše novaca makar znam da je odgovor trebao biti zanimljiv, ali eto, jednostavno se ne mogu sjetiti.
 
 
3. Koja je jedna uspomena u vezi tvog bloga koju nikada nećeš zaboraviti?

 
Ponovno zanimljivo pitanje. Na ovom blogu je zaista bilo predivnih trenutaka i stvari se desilo, ali mislim da onaj moment kada sam vidjela da smo dostigli 100 sljedbenika mi je srce na sekundu stalo i bila sam jako sretna. sada sam naviknuta na to, ali taj dan to mi je bilo WOW! Također, jedna stvar čega se sjećam jest kada je blog u samo jednom danu imao skoro 1000 pregleda! Onda još nije bio toliko "popularan", ali od onda to se više nije ponovilo.
 
 
4. Koji je tvoj najveći cilj koji želiš postići s blogom?

 
Vjerovali ili ne, ali najveći cilj koji želim jest da ja zauvijek bloggam na ovom blogu i da zauvijek imam sve čitatelje koji me prate. Zapravo, pod zauvijek mislim do tog razdoblja kada više neću biti u mogućnosti da pišem, ali ja zasita od ovog bloga želim imati nešto i ne bih ga nikada napustila.
 
 
5. Što te najviše nervira kada je u pitanju blogganje?
 
Hmm... Opet moram razmišljati. Mislim da najviše mrzim sjedenje pred kompjuterom i 2 sata tipkati. Mislim, ja obožavam pisati i nije mi teško, ali, ono skoro dva sata provedem pisajući (jer to volim, inače niti ne bih pisala), ali onda to već postane tako monotono, samo čuješ zvuk tipkovnice i oči me znaju boljeti od tolikoga buljenja u ekran.
 
 
6. Koji je tvoj posao iz snova?
 
Jedno bi definitivno bilo blogganje ili bavljenje YouTube-om. To me oduvijek privlačilo i mislim da bi bilo super jednom se baviti nečim što od malena voliš. Ali s druge strane, ono malo više ostvarivije (ne baš toliko ostvarivo, ali opet ostvarivo xD) je da budem modna dizajnerica. To zaista ODUVIJEK, ali baš oduvijek želim i sada sam sve bliže srednjoj školi i nadam se da ću se poslije nje uspjeti probiti u svijetu mode.
 
 
7. Što ti misliš o tetovažama i da li bi ikada željela imati tetovažu?
 
 
Nemam ništa protiv manjih, simboličnih ili zanimljivih
tetovaža kao npr. neke uspomene, citati ili jednostavno neki mali oblik. Ali kada čovjek baš iscrta cijelo tijelo to mi se baš ne sviđa, I da, ja bih u budućnosti željela imati malu, mini tetovažu.
 
 
8. Plastične operacije : DA ili NE? - Zašto?
 
NE! Ja nisam za plastične operacije jer smatram da svi mi trebamo voljeti sebe onakvi kakvi smo. Ali opet, normalno je da se nekim osobama ne sviđa neki dio tijela; nos, usne... Ali ja se nikada ne bih podvrgnula plastičnoj operaciji samo zato da bih izgledala ljepše jer vanjski izgled nije najvažniji, ali ako je to jedini način da netko zavoli svoje tijelo, onda da, ali ne mislim da potpunu preobrzbu, općenito sam protiv, ali to je tvoje tijelo i ti radi sa njime što želiš.
 
 
9. Koji je tvoj najdraži film i kada bi mogla glumiti u tom filmu koji lik bi bila i zašto?
 
Moj najdraži film je "The Fault in our stars" (greška u našim zvijezdama), ali ne bih glumila u njemu jer jedan lik umire, makar je film dirljiv i ima odličnu priču. Ali da odgovorim na pitanje, glumila bih Margo u filmu "Paper towns" jer je ona prepuna avantura i živi život na zabavan način ,tj. želi ga iskoristiti na najbolji način.
 
 
10. Da li imaš neku zanimljivu ili smiješnu (kratku) priču za ispričati (koja se tebi desila)?

 
Ja u svojem životu doživljavam svakodnevno i bezbroj smiješnih događaja (najviše dok sam s prijateljima), ali sjećam se jedne dok sam bila mala. Malo je neugodna za pričanje i oprostite ako koristim neke neknjiževne riječi. Dakle, kod nas su došli gosti (mislim da nisam još išla u prvi razred) i ja sma hodala sam u štramplama (to su one debele hulahopke, duge gaće kako nei zovu xD). I pošto sam ja tek nedavno počela s odvikavanjem od pelene morala sam hitno na wc, ali ne znam što mi je bilo pa sam jednostavno obavila svoju veliku nuždu u gaće. Srećom da to nitko nije vidio xD

 
Evo, napokon sam odgovorila na sva pitanja. Ovaj post je već sada jedostavno predugačak. Da ne duljim, osobe koje tagam moraju:

1. Postaviti u post link onog bloga koji ga je nominirao za Liebster Award (moj blog: kreativanblog.blogspot.com)
2. Nominirati 5-10 blogova koji imaju ispod 200 čitatelja.
3. Postaviti tim blogovima 10 pitanja (u postu)
4. Obavijestiti ih u komentar da ste ih nominirali
5. Nominirani trebaju na 10 pitanja koja im postavlja blog koji ih je nominirao
 
Blogovi koje nominiram:
 
 
 
Evo, ja sam nominirala 5 blogova.
Malo ih je, ali kolioko sam vidjela, skoro svi koje sam  željela su već nominirani ili imaju preko 200 sljedbenika.
 
 
Pitanja:
 
1. Što je važnije, sreća ili zdravlje? Obrazloži.
2. Što misliš o tome što je tehnologija doslovno preuzela svijet?
3. Što ti se najviše sviđa na tebi?
4. Kako zamišljaš svoju budućnsot?
5. Koji je tvoj najveći cilj u životu?
6. Koja je najskuplja stvar/predmet koji posjeduješ?
7. Jesi li samopouzdana u sebe? Što misliš o tome?
8. Koje svoje navike bi se htjela riješiti?
9. Tko je tvoj idol i zašto?
10. Kakve postove najviše voliš pisati?
 
 
.................
 
To su sva pitanja na koje nominirani blogovi trebaju odgovoriti :)
Nadam se da ste uživali I još se jednom ispričavam na dužini posta ako vam se nije dalo čitati ♥
 
I PODSJEĆAM VAS DA JE DANAS ZADNJI DAN DA SE PRIJAVITE NA GIVEAWAY!!!
 
 
XoXo

You Might Also Like

3 komentara

  1. Ovo je bas interesantan tag,svidja mi se kako si odgovorila na sva pitanja :)
    Novi post---> FRIENDSHIP BRACELETS

    OdgovoriIzbriši
  2. Nema na cemu, hvala tebi sto si odradila ovaj tag i to po drugi put <3333 Bas sam uzivala citajuci tvoje odgovore, mnogo su zanimljivi :) Sve u svemu, bravo <3

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori su divni! :)
    Uživala sam. :) I hvala što si me nominovala, radiću Liebster Award 3 puta, (za sada) jeej! :D :D
    <3333333333333333333333333333333333

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥