Proljetni tjedni #2 Osvježite svoju sobu + pobjednica giveawaya

12:31:00

Hello girls ♥

 
Evo nas u drugom postu u rubrici "Proljetni tjedni".
Danas ću vam pokazati nekoliko ideja kako možete osvježiti svoju sobu za proljeće i dati joj novi look pomoću jednostavnih stvari. To neće biti diy nego još nešto puno lakše i sve stvari već vjerojatno imate. Nadam se da će vam se svidjeti :)

 
....

1. KUTIJE

 
Prva ideja jest da uzmete šarene kutije vedrih boja i stavite ih na policu, komodu...gdje imate prazan prostor. Kutijica će ga popuniti, dati proljetni look vašoj sobi, a i u nju možete pospremiri neke stvari što je plus organizacija. Ako nemate ništa pri ruci, neku staru kutiju od cipela možete omotati u šareni papir i voila!


2. CVIJEĆE

 
Must have za proljeće je definitivno cvijeće. Preporučam da kupite umjetno cvijeće jer ono će trajati zauvijek, ali ipak, ono pravo, ubrano cvijeće uvijek izgleda puno bolje I ljepše, samo što ne traje baš dugo. Ja imam ovo bijelo plastično cvijeće već oko godinu dana na noćnom ormariću i od kada sam ga stavila moja soba se totalno preobrazila i dobila neki fresh look!


3. POSTERI//SLIKE

 
U svojoj sobi imam jedan cijeli dio zida iznad kreveta popunjen poster porukama oz časopisa OK! To stvarno pridaje užasno puno vašoj sobi (jer ipak je skoro cijeli zid popunjen), a i uvijek ih mogu promijeniti. Ne traje dugo da sve postavite, a običan, prazni zid poprimi proljetne vibre.


4. POLICA
 

Kladim se da većina vas ima policu u sobi. Napravite novi raspored stvari kako bi to ljepše izgledalo i kao dekoracija.
Ja sam se puno "mučila" sa pronalaženjem pravog "rasporeda" predmeta jer ih je jako puno i onda bi polica izgledala nabacano i neuredno, ali napokon sam pronašla način kako da to sve posložim da izgleda lijepo.


5. MODNI PREDMETI

 
Još jedna ideja je da stavite neke svoje modne predmete izvan ormara, da se vide. Tako ja npr. imam ovaj cvjetni vijenac na krevetu i izgleda preslatko! Možete staviti šešir, ogrlice... Svašta funkciornira. Može to biti bilo što sa vedrim bojama i u proljetnom stilu.


6. POZADINA

(izvor: Instagram: @macbby11)
 
Također ako promijenite pozadinu na kompjuteru u neku proljetnu, to mnogo pridaje vašem prostoru pošto je ionako stalno upaljen jer ste stalno na njemu (ili sam to samo ja?) :) Sve će se osvježiti, a vi manje-više niste napravili ništa.


7. MASKICA

 
Isto tako, nevezano uz sobu, možete kupiti novu maskicu za mobitel. Ja npr. imam ovu s cvjetićima i izgleda slatko, a pogotovo ako okinete fotku za Instagram ;)


....
 
A sada ćete saznati tko je pobjednik giveawaya!
 To je...........................................................:
Čestitam! Na mail sam ti poslala sve informacije koje mi trebaš napisati kako bih ti ga poslala ♥
Ostali, ne odustajte, bit će još (boljih) giveaway u budućnosti :)

A Pismo je osvojila...........................................:
Ešly!!!! Čestitam i tebi, javila sam ti na mail informacije koje mi trebaš napisati kako bih ti poslala pismo :)


....
 
Nadam se da ste uživali u postu. Nemojte zaboraviti KOMENTIRATI jer mi znači do neba ♡


xoxo,

You Might Also Like

19 komentara

  1. Predivan post *.*

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se svidja tvoj blogu,izgled mi je presladak! :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    Cestitam pobednici!
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobar post,cestitam pobednici! :)
    Novi post---> Nega lica i usana

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobila sam baš puno inspiracije čitajući ove odlične ideje, moja soba polako poprima prolećni izgled. :) 💜
    Hvala na pismu, poslala sam podatke, jedva čekam da stigne. ;* ;* 💜💜
    <333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Tek sada sam video tvoj blog i odlican je ����
    ilofashion5.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!
    Super ideje :) Ja jos nisam svoju sobu malo uredila u proljetnom stilu, ali sada sam na praznicima pa cu valjda naci vremena i za to. Takoder mi se svida ta ideja za proljetni tjedan jer jako volim citati takve postove :*

    Jedan proljetni post i kod mene >>
    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. So cute, pretty and girly. I love the phone cover x

    www.wildfirecharm.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post.♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful post and inspiring pics.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala na ovim divnim idejama, definitivno cu ih isprobati!

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako zanimljive ideje svakako. No, ja sam malo prelijena za uredivanje dobe hahah

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post! Kreativno, predivno!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. svida mi se post,imas predivnu maskicu

    http://teen-o-magic.blogspot.ba/ uclani se u moj blog

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post zaista!♥♥♥


    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post,zapratila sam te na GFC pa se nadam da ces uzvratiti <3. P.S. Blog ti je super , a posebno mi se svidja uzglavlje *.*.

    infashionistastyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post! Fotke su divne.☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitam pobjednici <3 Odličan post.
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post <3

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥