Prirodno lijep ten - debata, tips...

21:09:00

Hello girls!
 
 
Kako ste mi danas? :)
Već dosta nisam radila neki opširniji post, debate + savjeti, pa sam se, ne znam kako, sjetila da bih mogla pisati o lijepom tenu, tj. koži. Većinu teensa se u pubertetu suočava s prištićima i uglavnom ludom kožom, pa se nadam da ću vam pomoći sa savjetima, ali i izreći svoje mišljenje o nekim stvarima.
Pa, krenimo...
 
 
Da razjasnimo, svi imamo prištiće ili akne, tijekom puberteta najviše, točnije, tada to počinje. Nitko nema savršenu kožu, ten, baš nitko! Kroz pubertet najvažnije je da znate da se to baš svima događa i ja još nisam upoznala niti jednu osobu koja ima čist ten u pubertetu. To vam mora biti jasno.
Ali postoje ljudi koji zapravo imaju (najčešće po genima) prirodno ljepšu kožu i manje problema s time. Također prištiće ili neke nepravilnosti na licu može uzrokovati hrana koju jedete tj. kiselina.
 
 
-----------------------------------------------
ŠMINKA
 
 
Šminka na takvo lice može biti dobar učinak, ali i loš. Inače, puder isušuje prištiće i bolje ih "kamuflira" što je zapravo dobro jer tako nećete imati one gnojne bubuljice. Ali opet, najbolje je imati sve apsolutno prirodno, jer šminka može i štetiti licu, ali opet, kladim se da će, ako sve ostavite prozračno i prirodno, vaš ten postajati ljepšim, ali znajte da će to sve jednoga dana proći.
 
--------------------------------------
 
 
 
Kladim se da se definitivno nitko nije rodio sa predivnim tenom, bez prištića, crvenila, nepravilnosti... Vrlo, vrlo, vrlo su rijetke osobe (djevojke) koje imaju besprijekornu kožu, a dio njih se vjerojatno trebao i jako potruditi za to. Također je hrana jedan od najvećih uzroka, pa zato jedite što više voća. Isto tako nemojte baš vjerovati slikama na Internetu, većina njih je photoshopirano ili prekriveno masom šminke. I želim vam dati do znanja da vi - JESTE LIJEPI! Jeste, svi vi, mislim da bi vjerojatno poanta skoro svakog posta bila da nitko nije savršen jer to vam stalno pokuašavm reći, ali kad je istina. Nadam se da ćete prihvatiti svoje lice, ten, kožu...
 
 
- TIPS -
 
 
-Obvezno pijte puno vode
-Unosite što manje kiselina, slane hrane
-Najvažnije od svega je da svakodnevno i redovno vodite higijenu
-Možete koristiti neke osvježavajuće kreme/gelove za čišćenje lica
-Na prištić stavite malo meda, ostavite 15-ak minuta i prištić bi trebao nestati
-Nipošto nemojte istiskivati prištiće, nakon nekoliko dana će proći, a ako ga istisnete bit će još crveniji
-Ako stavljate šminku na ta mjesta, prije nanesite hidratantnu kremu
-Nemojte puno dodirivati lice, pogotovo ako vam ruke nisu čiste
-Svaki tjedan obrišite ekran od mobitela jer bi on mogao uzrokovati prištiće pošto ga pridržavate na licu kada razgovarate
-Nakon pranja kose se umijte jer ostatak šampona može uzrokovati prištiće
-Da niti ne spominjem da se trebate zdravo hraniti i izbjegavati masnoće
 
 
 
---
 
Pa, iskreno se nadam da su vam savjeti pomogli :) Nisam baš neki ekspert, ali svatko ima svoj stav I mišljenje, ali i vrijedi probati, a neki i potvrdno (od mene) rade.
 
*GIVEAWAY U TOKU - PRIJAVITE SE KLIKOM OVDJE*
 
Obvezno ostavite svoje mišljenje u komentarima, možemo li doći do... 20 komentara? :)
Hahah, ajmo probati :'3
 
 
 
XoXo

You Might Also Like

26 komentara

  1. Tema je super. Takođe, savjeti su super i korisni. Ono što mogu reći, jeste da se prištići ne trebaju dirati i da će s vremenom proći. Odličan post.♥

    welcometoownway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobra tema posta, slazem se da ne treba da se stiskaju pristici ili bubuljice. Ja kada mi izadje neka bubuljica stavim colgate pastu na lice i pasta je isusi. :)
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
  3. Ughh ja imam problematicno lice i zapravo mi je bilo vrlo zanimljivo citati sve ovo jer se pronalazim haha :) Odlicno si to napisala a moram pohvaliti i odabir slika :)
    Mozes li uci na linkove u mom zadnjem postu,bila bi vrlo zahvalna ako ucinis to. <3
    Novi post-->beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista ima puno odličnih i korisnih saveta, baš si me obradovala ovim postom! :) Puno (hah, skoro sve :D) od ovoga nisam znala, u pravo vreme su mi došli ovi saveti! :) <333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako dobri savjeti!

    NOVI POST NA MOM BLOGU!
    knezevicjovana.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo mi se sviđaju savjeti koje si dala :)
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post i sjajni savjeti! Svakako će mi poslužiti! :-)❤

    javelina03.blogspot.com - Novi post❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da ti se sviđa ♡

      Izbriši
  8. Great post!
    I would really love for you to check out my latest post featuring SheIn items.
    Keep in touch~
    Kaiyo Aino Blog-White Dress
    Facebook
    Instagram

    OdgovoriIzbriši
  9. Super saveti, ako želiš učlani se na moj blog, uzvraćam :)

    http://saskascloud.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako originalna tema ☺♥ . Sviđaju mi se saveti.

    Ako si za follow,učlani se u moj blog i uzvraćam !

    OdgovoriIzbriši
  11. I do not understand anything but I like your blog <3 and photos. Would you like to follow each other? Let me know on comment and I will follow back :) Take care.
    The balance of my life

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako pravis slike,posto su ti predobre :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu moje slike, uzimam ih sa We Heart It-a. Moje originalne slike imaju tag :)

      Izbriši
  13. Dobra tema za post. :)
    P.s. Ko je djevojka na prvoj slici?
    Draga,ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♡ Ne znam tko je, sliku sam pronasla na We Heart It-u ☺

      Izbriši
  14. super slike kao i text!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivan post, jako lepo si ga napisala :) Saveti su predobri <3

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥