Favoriti veljače ♡

13:37:00

Hello girls ❤
 
 
Danas ću vam, kao i početkom svakog mjeseca pokazati svoje mjesečne favorite, ovaj puta veljače. Nemam baš puno novih stvari za pokazati, ali nadam se da će vam se post svidjeti.
 
~ Također giveaway povodom 100 članova je na blogu, prijavite se OVDJE! ~


PJESME


Skužila sam da sam ovog mjeseca stvarno promijenila glazbeni ukus, haha

Kiiara - Gold
Lukas Graham - 7 years
Kygo - Firestone ft. Conrad Sewell
OneRepublic - If I Lose Myself
ZAYN - PILLOWTALK
Rihanna - Work ft. Drake
Birdy - Not About Angels (cover)
Redfoo - Juicy Wiggle
Brandon Beal - Twerk It Like Miley


APLIKACIJE

Ovog mjeseca sam dosta igrala igricu Color Swich te Polish Blast.
Polish Blast sam baš instalirala kada mi se sušio lak na noktima, a za to vrijeme nemam ništa za raditi (a želim biti 100% sigurna da je lak osušen pa duže čekam) pa onda igram tu igricu :)


BLOG

Style On First Place


BEAUTY
 
1. Essence lak

 
Ja nisam imala pojma da essence ima jedan tako božanstven lak! Iz ljubičaste se presijava u plavu sa malo šljokica, nosila sam ga skoro cijeli mjesec! Preporučam!
 
2. Ulje za kožicu nokta

 
Ovo ulje sam dobila krajem siječnja, za rođendan i već sam potrošila vise od pola! Znači to je proizvod (essence) koji obnovi moj nokat kada puca i kožicu oko njega. Čudo!


Film mjeseca je definitivno Paper towns (Gradovi na papiru)! Film je zaista odličan, jako mi se svidio, jedan od mojih omiljenih! Preporučam svima vama da ga pogledate ♥


CITAT MJESECA
*GIVEAWAY - PRIJAVITE SE OVDJE*
 
Također, prije nego što završimo s postom, imam pitanje za djevojke: Ona Negde, Ešly, Miljana Easy Skillful, Believe, Forever Blog: sudjelujete li u giveawayu za pismo ili ne?

Mislim, ni jedna od vas mi nije napisala mail adresu, ime ili nešto pa nisam sigurna sudjelujete li u giveawayu za pismo ili ne. Molim vas da ostavite odgovor u komentar ♡

Oprostite što ponovno nisam dugo pisala I ispričavam se ako ima pismenih pogrešaka.
Pa evo, sada službeno možemo završiti s ovim postom. Budite mi lijepi i zdravi, vidimo se u idućem postu :*
-komentirajte!

 
XoXo 

You Might Also Like

16 komentara

  1. Odličan post! Baš mi se dopada kako sistematicno pises postove o favoritima. Trebala bih probati to essence ulje za kozicu noktiju, bas bi mi dobro doslo! ☺

    ❤Budući da je adresa bloga promijenjena, da bi čitaoci nastavili primati obavještenja o postovima trebaju se iščlaniti iz bloga i učlaniti ponovo. Molim vas da to uradite!❤

    zaraslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Imamo isti lak i meni je odličan. :)

    tobeornottobe312.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post,uzivala sam citajuci,haha. Inace,volimo slicnu muziku , evo ako hoces pogledaj moju playlist-u ,nadam se da ce ti se dopasti : https://www.youtube.com/playlist?list=PLS5pPUe6nP_MGwr93CnMjuHg2XtnSsMSL
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš super favorite i playlista ti je odlična :) Također, nova naslovna slika ti izgleda super :D
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post na mom blogu + novi proljetni izgled :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Favoriti su odlični, kao i uvek! :)
    Neke od ovih pesama dobro znam, neke pak ne. :) Aplikacija me je jako zainteresovala, pogledaću kasnije. :) Blog Style On First Place mi je takođe jako drag. :) <333 Ulje izgleda odlično, kao i lak! :) Što se tiče učestvovanja u giveaway za pismo, može, evo E-mail :) :
    nadjadollsari@gmail.com
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. i <3 essence cosmetics <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post,stvarno mi se jako sviđa tvoj blog i tvoj način pisanja <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post. :)
    Poseti moj blog i učlani se ako želiš ------> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan post, zaista :) Nominovala sam te za Liebster Award , pa ako zelis pogledaj vise o tome na mom poslednjem postu <3

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na komentaru, ali i nominaciji, ali sam vec prije radila taj tag ❤❤✨

      Izbriši
  10. Hej! Htjela sam ostaviti još jedan komentar na ovom postu kako bih te obavijestila da sam te nominovala za Liebster Award na mom blogu, ali izgleda da si već uradila jednom.. :/


    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post i novi proljetni izgled <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na nominaciji, ali na kraju sam odlučila da ću ga ipak napraviti još jednom, ionako su svaki puita drukčija pitanja. ♥

      Izbriši

Komentirajte ♥