Cloud bracelets - review ♥

18:53:00

Hello!


Prije svega, svima vam u zakašnjenju čestitam Uskrs pošto još nisam, te mi je također (ponovno) jako žao što nisam pisala postove u zadnje vrijeme, ali nekako mi ne ide... Ne znam; ponestaje mi ideja, osjećam se kao da pišem u prazno, tek toliko, iako to nije istina...


...
 
HR//BIH//SRB
 
Danas za vas imam jedan drugačiji post, a to je review narukvice koju mi je u sklopu suradnje poslala predivna djevojka sa Instagram profila @cloud_bracelets (klik na link da zapratite).
 
Ona sama radi narukvice koje su zaista divne pa sam odabrala jednu koja mi se činila baš slatka i zanimljiva. Paket je stigao prije par dana, pa pogledajmo...
 
 
ENGLISH VRSION
 
Today I have for you little bit different post and that is a review of bracelet that one beautiful girl send me from her Instagram @cloud_bracelets (click on name to follow her) as part of cooperation.
 
She makes bracelets herself that are really nice so I chosed one that seemed really cute and interesting to me. Package came few days ago, so let take a look...
 
 
HR//BIH/SRB

Čim sam ugledala paketić koji glasi na mene, znala sam o čemu je riječ! Brzinom munje sam otvorila kuvertu (jer sam bila preuzbuđena) te sam ugledala ovo:


ENGLISH VERSION

When I saw package that is for me, I knew what was it! In lighting speed I opened envelope (because I was so excited) and I saw this:



HR//BIH/SRB

Čim sam to otvorila dočekala me zaista predivna narukvica koju sada već stvarno obožavam!
Da mi se nije svidjela, rekla bih vam, ali ovo je stvarno moje iskreno mišljenje. Jako mi se sviđa i već sam ju nosila i iskombinirala sa satom.


Mislim da je izvrsno napravljena, a na njenom instagram profilu možete pronaći još puno ostalih dizajna narukvica koje možete naručiti.


ENGLISH VERSION

As soon as I opened that, I saw a really pretty bracelet that I love so much this far! If I don't like it, I'll tell you, but this is really my honest opinion. I really like it and I already worn it and I combined it whit my clock.
I think that it is excellent created and on her Instagram profile you can find a bunch of other designs that you can order.


HR//BIH//SRB

Pa da, to je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio te da ćete možda i posijetiti link instagram profila koji sam ostavila :)

ENGLISH VERSION

So, yeah, that is all for this post, I hope you liked it and that you may visit the link of Instagram that i left :)


XoXo,


You Might Also Like

12 komentara

  1. Divne slike,prelepa narukvica.Čim završim sa komentarom idem do njihovog instagram profila :) <3

    mywonderland-xoxo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam na suradnji! Narukvica je prelijepa :*
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -novi post :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Narukvica je predivna! Čestitam na saradnji. ☺

    Pogledajte moj blog i učlanite se ako hoćete: javelina03.blogspot.com - Novi post je na blogu ♡

    OdgovoriIzbriši
  4. PREDIVNE NARUKVICE.Odličan post!Na mom blogu je post povodom 1.aprila te rezultati giveaway,pa pročitaj ako želiš:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Kao sto i vjerovatno znas i ja sam sklopila suradnju sa istom stranicom. Tvoja narukvica je takoder jako lijepa. Ima vrlo zanimljive detalje :)

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Narukvica je prosto savršena! 😍😍😍❤❤ Kombinacija boja je pun pogodak, šare su prelepe, i detalji preslatki! ;* <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Narukvice su divne!
    Pogledaj moj novi post i zaprati moj blog:http://lookinmycorner.blogspot.rs/2016/04/30-questions-that-no-one-asks.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas su slatke narukvice :D pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Narukvica je predivna,ja obozavam takav stil! :)
    Novi post - http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥