*PROČITAJTE* BLOG - komentiranje, članovi, pregledi...

16:59:00

Hello girls!
 
 
Današnji post bit će nešto drukčiji no inače. Neče biti savjeti ili nešto slično, niti debta već samo neki razgovor sa vama i to o blogu. Prvenstveno sam ovo htjela napisati zbog toga što je blog u vrlo kratkom roku dobilo preko 30 članova i komentari su se umnožili!
I na tome sam vam neizmjerno zahvalna!
 
Dakle, željela bih pričati kao prvo o tome koliko I kakvih komentara znam dobivati u zadnje vrijeme. Eto, npr. u mojem zadnjem postu (fangirlanje) sam dobila možda 3 ili četiri baš prava KOMENTARA, mišljenja na post, a ostali komentari su: Odlično! I onda link bloga. OK, znam da I ja znam ponekad napisati kratak komentar, ali ne napišem sigurno samo jednu jedinu riječ kao komentar na post. Još me više bode u srce što sam se potrudila za taj neki post, a i što imamo toliko članova i jako smo blizu broja 100, a osjećam se kao da nemam niti jednog zapravo baš vjernog čitatelja. Eto, stvarno čast izuzetcima, ali tako se zaista znam osjećati. Nekako nemam niakkvu povezanost sa svojim čitateljima, sa vama, a i nadam se da će većina vas ovo pročitati.
Znači, želim ISKRENA mišljenja u komentare. Znam da na skoro svakom ovakvom postu ne dobijem niti jedan komentar, ali sada se, barem s obzirom na inače komentare na postovima I toliki broj članova I pregleda pogotovo nadam da ću dobiti I dosta iskrenih mišljenja na isključivo ovaj blog i odgovore na neka pitanja koja me zanimaju:
 
-KAKO VAM SE SVIĐA TRENUTNI IZGLED BLOGA I KADA GA TREBAM PROMIJENITI?
-SVIĐAJU LI VAM SE POSTOVI KAKVE U ZADNJE VRIJEME POSTAVLJAM (debate, savjeti...)?
-KOLIKO ČESTO ŽELITE DA OBJAVLJUJEM POSTOVE?
-O KOJIM TEMAMA ŽELITE DA PIŠEM VIŠE?
-ŠTO VAM SMETA NA BLOGU//ŠTO BISTE PROMIJENILI?
-TREBA LI ŠTOGOD DODATI NA BLOG?
-ŠTO NAJVIŠE VOLITE NA BLOGU?
 
Stvarno bih vas molila da odgovorite na pitanja koja su vam postavljena, ili barem ostavite svje mišljenje.
 
 
I nisam nezahvalna za ovo sve što ste mi zapravo priuštili; toliko lijepih komentara, pregleda I skoro pa 100 članova!!! Na tome samo najsebićniji čovjek na svijetu ne bi bio zahvalan. Ali također ne mislim da je to bezveze. Svjesna sam koliki sam trud uložila u cjeli blog, koji će ove godine u kolovozu "navršiti" dvije godine! Očekujte dosta iznenađenja, ne samo za rođendan bloga!
90 članova je zaista ogromna brojka i pisala bih vam sada bezbroj zahvala, ali o tome do rođendana bloga ;)
Stvarno sam vam i trenutno jako zahvalna za apsolutno sve!
 
Očekujem iskreno sve komentare vaših mišljenja :)
 
 
 
Volim vas najviše na svijetu! ♥
 

You Might Also Like

27 komentara

  1. Odličan post!Banner je predivan I jako mi se dopada kao I cjelokupan izgled bloga!Nemoj pomisliti da je ovo hate,jer tvoj blog je zaista profesionalan,ali mi malo ovaj gadget oznake malo narušavaizgled zbog toga što je pre glomazan.Znam da je ovo malo glupo,ali je to iskreno mišljenje.Što se tiče izgleda bloga,odličan je I jako mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ❤ Vjeruj mi, tek kada sam pocinjala blog dodavala sam previse glupih oznaka, a sada ih ne mogu izbrisati. Vec puno puta sam razmisljala da maknem taj gadget, ali tako je iskreno lakse pronaci citateljima postove na tu odredenu temu :)

      Xoxo ❤✨❤

      Izbriši
  2. Cjelokupan izgled bloga je odličan,zbilja si daleko dogurala sa blogom,izgled bi mogla mjenjati možda za ljeto jer ovaj izgled mi izgleda baš proljetno :P.Jako mi se sviđaju postovi pogotovo debate jer svatko može izraziti svoje mišljenje bez hate-a.Postove bi trebala objavljivati kada god imaš inspiracije jer tebi treba biti užitak pisati,a ne sada da gubiš samo vrijeme tražeči inspiraciju! :))Možda da više pišeš o neki life hackovima ili tako nešto.Meni na blogu ništo ne smeta i ne bih ništo mjenjala jer je blog savršen :D.Možda bi trebala dodati nekako da radiš kao što si radila month favourites,ali da napraviš karticu i da stavljaš onako ne da napišeš post koji ima 100 metara pa da se nitkom ne da čitati (bez uvrede jer sam ja jako ljena osoba pa samo slike prolistam :''D) nego da napraviš kada vidiš/čuješ/okusiš/... neku novu stvar da napišeš post i recenziju o toj stvari i da to bude jedan post i staviš pod tu karticu!Najviše volim na blogu debate i tako nešto slično. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ❤ Iskreno, vec dosta dugo pripremam nekoliko recenzija, a uskoro stizu i favoriti sijecnja! Opet, pumo hvala na predivnom komentaru ❤

      Izbriši
  3. Relativno skoro sam počela da pratim tvoj blog i zaista je divan! Izgled je odličan, pogotovo mi se sviđa banner. Volim da čitam većinu postova na razne teme, tako da nemam nešto posebno što bih volela da ti pišeš. I jako mi se dopadaju tvoji postovi koje pišeš u zadnje vreme (od kada pratim toj blog). Ne smetaju mi ni oznaka sa strane, one su meni potpuno okej. A žao mi je što neko napiše samo Odličan post i ostavi link. Ja to nikada nisam radili i ne volim osobe koje to rade. I kad vidim takav komentar na nekom od svojih postova, često ga izbrišem. Trudim se da kada komentarišem neki post, ostavim svoje mišljenje. A kada nemam šta da kažem, ne komentarišem ništa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od srca ti hvala ❤ Puno mi znaci jedan ovakav komentar ♡

      Izbriši
  4. Anonimno21:28

    Netrebas nista mijenjati, barem ja tako mislim. Iskreno cu reci da komentiram jednom mjesecno, odsada cu cesce. :) gledaj s druge perspektive, mozda ne komentiram ali barem s uzitkom procitam post. Sretno u daljnjem radu. <3
    -anonimac

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, znaci mi ovaj komentar ❤❤❤

      Izbriši
  5. Imas prelepi dizajn bloga, gadzeti su bas na svoje mesto. Ne trebas nista uklanjati niti brisati. Svidjaju mi se tvoji postovi, skoro sam pocela da pratim tvoj blog i za sada mi se i vise nego svidjaa ♥ Samo tako nastavi, cestitam ti na 90 clanova ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, od srca uzasno me razvesele komentari poput tvojega :D ❤

      Izbriši
  6. Uhh pa ovako,znam tacno sta mislis jer ja koja sam nova ponekad ludim od ti komentara "jedna rec + link bloga",a tek mogu da zamislim kako je tebi. Ne nerviraj se,blog ti je super i vazno da nije pretrpan :) Svidjaju mi se slova i banner. I takodje zahvaljujem na divnom komentaru. Samo napred i doguraj do jos veceg broja. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala ♡ Jako cijenim ovakve komentare ❤

      Izbriši
  7. Pozdrav, pišem blog i jako puno ljudi linkuje svoj blog pored posta kojeg napišem,i ne smeta mi to, čak svaki pogledam iz pošovanja prema nečijem radu, jer sve se ovo zasniva na bumerang efektu. U psihologiji je poznato da ljude više privlači vizuelni dio (slike) od kilometarskog teksta :) nemoj se brinuti od letača-čitača bitno je da imaš tri čitatelja koji će poslati tvoj blog nekom i taj neko nekome i lanac se širi :) Samo naprijed.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♡ Ja također posijetim baš svaki blog koji mi neka osoba ostavi...
      Još jednom hvala na komentaru ❤

      Izbriši
  8. Izgled je zaista odličan, nemoj ništa da menjaš. Skorašnji postovi su okej,ali za mene su malo postali dosadni. Mislim da bi bilo bolje da radiš naprimer neke rutine, outfite, nešto iz tvog života, mislim da bi bilo originalnije s obzirom da se blog zove "Ana's Life".Mislim da bi trebala da pišeš postove najviše tri puta sedmično, a može i dva, jer je bitnije da je post kvalitetniji, a to da li će izlaziti svaki dan ili jedno sedmično, po meni barem, nije bitno.Kao što sam gore napisala, volela bih da bude više postova o tvom svakodnevnom životu, kao na primer rutine, outfiti i nešto kao vlogovi, samo u pisanom formatu(ako me razumeš).O tome šta mi smeta, već sam rekla. Volela bih da su postovi malo drugačiji, kao što sam malopre pomenula. Inače, jako mi se sviđa tvoj stil pisanja i dopad mi se to što otvoreno pričaš o svemu. Mislim da je blog sve u svemu odličan, i da ne treba ništa preterano da menjaš. I da, značilo bi mi da napravimo collab, jer je nov i želim da uspe, a i volela bih da ponovo budem u saradnji, ali dogovorićemo se preko Hangouts-a ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, cijenim iskrena mišljenja!♡ Kao sto sam vec rekla u prijasnjim komentarima, vec planiram nekoliko takvih postova i hvala na prijedlozima ❤

      Izbriši
  9. Anonimno15:05

    Izgleed je odlicaaan! Stvarno zaljubljena sam u njega. Sto se tice postova, nekad si samo malo preprofesijonalna, opusti se nekad, piisiii.. to je najbitnije! Sto se tice postavljanja postova.. meni to uopce nije bitno. I sama sam bila bloger i znam da je tesko uskladiti stvarni zivot i pisanje. Ali sam shvatila da je zapravo glupo stalno razmisljati jesam li napisala post ili ne. Kad mi se pisalo, pisala sam. Meni je bitno da su postovi kvalitetni, duzi i sa orginalnijom temom, a aktivnost i to ne bas (ne sad da se po mjesec dana ne pisu postovi, ali meni je dovoljno i 1-2 na tjedan).. I obozavam StoryTime postove, postove sa znacenjem, ono neka zivotna prica koja donosi veliki zakljucak na kraju svega i tako..! Ne kometiram previse na postovima, samo ako vdiim da ke stvrano pptrebno, ali svaki tvoj procitam, ne brini! Nadam se da sam pomogla..♡♡


    Ivana T. (Mrs Candy)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ti je blog, bas mi se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Cijeli izgled bloga mi se jako sviđa. Pošto sam nova u ovom svijetu imam samo jedno pitanje. Gdje napraviš to gore pitanja o blogu, o meni i to? Hvala, super si ♥

    Zapratila sam te pa ako zelis uzvrati mnogo bi mi znacilo ♥ knezevicjovana.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  12. Pretty!
    Great post!
    I would really love for you to check out my latest post. I`ve found a really cheap online shop and I want to know your opinion about my order.
    Keep in touch~
    Kaiyo Aino Blog- From Winter to Spring
    Facebook
    Instagram

    OdgovoriIzbriši
  13. Iskreno Ana, možda ja to ne spominjem tako često ali tvoj blog mi je jedan od najdražih i zaista mislim da nema potrebe išta da mijenjaš. Postovi su ti odlični i izgled bloga je baš zanimljiv a ti si super osoba :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post na mom blogu! Ako možeš klikni na barem od jedan linkova iz posta :) Hvala! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala Merima! Ovo mi stvarno jako puno znači jer I ja doslovno obožavam tvoj blog I tvoje postove, stavrno si odlična! Još jednom hvala ♥♥♥

      Izbriši
  14. Meni je izgled tvog bloga sasvim ok I jako je sladak jer je naslovna slika gore roze, a ja obozavam tu boju. Mislim da se mnogo opterecujes nekim stvarima, pravi i verni citat

    Novi post je na mom blogu, volela bih da pogledas! Hvala <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/i-only-sleep-in-pink.htmlelji docice sa vremenom, samo polako! Blog ti je sjajan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravi i verni citatelji ce doci, tako da se ne brini!Blog ti je sjajan, ne znam sta se desilo sa kom gore, ali morala sam da dodam ovde nastavak :P

      Izbriši
  15. Fenomenalan post Ana! Ja sam oduševljena tvojim izgledom bloga, svaka čast! ♥

    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog, ako želiš da i dalje primaš obavještenja (promijenila sam link bloga). Mnoogo bi mi značilo! -> innisall.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  16. Izgled bloga je odličan, ja big samo promenila baner jer je 'fleka' iza slova mutna :)
    Ne možemo te terati ti pišeš postove često jer znamo da nemaš puno slobodnog vremena samo nama (čitateljima) da se posvetiš.. Sviđaju mi se svi tvoji postovi. Volela bih da čujem tvoje savete i mišljenje o tome šta cura treba uraditi kada je neki dečko zaljubljen u nju i šalje joj poruke 'Volim te' mislim da bi to bila zanimljiva tema jer iskreno, meni oko toga treba pomoć heh :)
    Sve u svemu, odličan blog, mnogo mi se sviđa i sve najbolje ti želim od srca ♥

    Uzvrati praćenje ako želiš - Tammy

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥