Kako uštedjeti novac - tips!

18:13:00

Hello girls ♥

 
Znam da dugo nije bilo posta, pokušat ću da se ne dogodi ponovno.
Razmišljala sam dosta koji post bih mogla pisati pa sam malo prelistala svoju bilježnicu gdje pišem plan postova i naišla na, vjerujem već stari plan za post: kako uštedjeti novac?
Svi mi (većinom) imamo problema s novcrm, sa uštedom. Iako ja vecinom potrosim novac na gluposti i onda poslije zalim, ali nemojte biti kao ja! Možda vam i neće pomoći ovi savjeti, ali vrijedi pokušati.
 Pa, nadam se da će vam neki od ovih savjeta barem malo pomoći :)
 
 
1. KASICA

 
Vjerojatno se sjećate kako ste spremali novac kada ste bili mali - u kasicu prasicu. Ali i sada možete u kasicu ili neku kutiju pospremiti npr. trećinu svojeg đeparca svaki puta kada ga dobijete i vjerujem da ćete s vremenom i zaboraviti na to, što je zapravo dobro jer tako nećete stalno uzimati novac iznutra i jedan dan ćete se samo sjetiti svoje kasice i pronaći novac na kojeg ste vjerojatno već i zaboravili! Ili jednostavno tako štedite za neko putovanje ili stvar koju želite kupiti...


2. RAZMISLITE PRIJE NEGO ŠTO KUPITE


Svaki puta kada naiđete na neku stvar, npr. nakit ili vidite da su neki keksi na sniženju, naravno da ćete odmah posegnuti za time i kupiti to, jer zapravo nitko ne može tome odoljeti, ali zapravo prije svake kupnje stvari koje vam baš i nisu potrebne morate razmisliti: treba li vam to zaista, hoćete li to koristiti, kako će to vama koristiti itd. Nakon nekoliko takvih postavljenih pitanja samoj sebi možda ćete zaključiti da vam ta neka stvar baš i ne treba.


3. ŠTEDITE STVARI

 
Umjesto da npr. svakih nekoliko mjeseci kupujete novu maskaru, novi parfem, lak za nokte... Zapravo samo štedite na tim istim stvarima kako biste ih dulje imali. Naravno, to ne znači da ne smijete kupiti neki novi ruž ako vam se sviđa, ali isto tako ne znači da se svako malo častite novim ruževima koje vjerojatno nećete nikada potrošiti s obzirom na to koliko ih imate. Tako da, štednjom nekih stvari i ako pazite na njih; štedite i novac.


4. NAPRAVI HRANU KOD KUĆE

 
Umjesto da svaki dan za školu kupuješ sendvič i sok, rađe kod kuće napravite hranu i sok jer tako ćete zaista puno uštedjeti novaca, a i vjerujem da je zdravije (pogotovo za sok) ako doma nešto napravite nego kada kupite u super marketu. Također, nemojte često ići jest
I u restorane, većkod kuće nešto spremite (točnije, vjerojatno će vaši roditelji nešto skuhati xD).


To bi bili neki moji savjeti za to kako uštedjeti novac. Nadam se da će i vama pomoći ♡
Ako imate još neke, podijelite savjete u komentare!

-Nemojte zaboraviti komentirati i učlaniti se u blog kako ne biste propustili buduće postove-




You Might Also Like

11 komentara

  1. Odlični savjeti!Ja nisan I neki štediša ,već kada uštedim razmišljam po čitavu noć šta ću kupiti.Jednostavno šta ja imam od novca,kada ga ne koristim.
    Na mom blogu je novi post,tačnije debata,vezana za učenike I nastavnike,tako da mislim da će ti se dopasti,pa posjeti,ako želiš:


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični saveti! Ja nemam želju da kupujem bespotrebne stvari, ali ako mi se nešto zaista baš dopadne, tu onda nema dileme, kupujem iako dajem i poslednji dinar. :D

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični saveti!❤
    Ako hoces pogledaj moj blog!
    Ksenija13.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični saveti!❤
    Ako hoces pogledaj moj blog!
    Ksenija13.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični savjeti i baš ono što je meni uvijek trebalo. Ipak ja nikada ne uspijem haha :(

    xoxo ♥

    forever-blogm.blogspot.com ♥ - novi post ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna tema za post. :) <333
    Ova kasica sa prve slike je predivna, da li je to tvoja slika ili..? :) :)
    Inače odlični saveti, ja sam veliki štediša, tako da jako dugo razmislim o kupovini, iako ne znam zašto, svi oko mene su sa tim potpuno suprotni. :D :D
    Nedostajali su mi tvoji postovi, drago m je da si se vratila! :) (Mada nisi ni dugo odsustvovala :D :D) <33333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od srca hvala, stvarno ♡♡♡
      I ne, ono nije moja slika, mada je kasica stvarno slatka :)

      XOXO ❤

      Izbriši
  7. Super savjeti.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Those lipsticks show my absolutely favorite colors at the moment! Thanks to Kylie Jenner ;)

    XX from Germany
    Jecky
    Want Get Repeat

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥