Kako mi svi pospremamo sobu

08:46:00

Hello girls ♥


Nadam se da imate odličan dan!
Vjerujem da svi znamo kako ide tijek pospremanja sobe. Od pospremanja napravimo još veći nered, jelda? Pa, ima I još puno stvari koje se dogode kada pospremamo sobu, koja zapravo nakon dva dana opet postane neuredna I prljava kao I prije. Uglavnom, ovo su stvari koje radimo kada pospremamo sobu! :)


1. PLESANJE


Većina ljudi pusti glazbu kada posprema sobu, jelda? Ali to se onda pretvori u pravi koncert I počnete zaista plesati I pjevati I koristiti predmete iz sobe kao rekvizite xD Ovo se meni skoro uvijek dogodi da na pjesme koje slušam počnem plesati I onda se previse izmorim I ne nastavim pospremati sobu.


2. STVORIMO JOŠ VEĆI NERED


Iskreno mislim da se ovo dogodi skoro svima! Kada već pospremamo sobu detaljno, odlučimo organizirati/pospremiti I kutije, policu, ormar... Pa kada vadimo predmete iz toga stvaramo još veći I veći nered u sobi, a cilj nam je bio pospremiti ju.


3. PRONALAŽENJE STVARI KOJE VEĆ DUGO TRAŽIMO
Nije li ovo istina? Svaki, ali svaki puta kada pospremam sobu, pronađem odjeću I još brdu stvari koje već dugo tražim (slušalice, gumice, olovke...). A ponekad I nađem neke stvari za koje nisam niti znala da ih imam, npr. novce! U džepovima, torbicama... A nisam niti znala da sam uopće izgubila išta!


4. ZABAVLJANJE S TIM STVARIMA
Ovo mi se posebno događalo kada sam još bila mala, pa sam pronašla puno igračaka s kojima sam se krenula igrati, ali to se zna dešavati I danas, samo što igračke zamijenjuje najčešće odjeća - isprobavanje outfita, cipela ili samo počnem nešto diy-ati sa stvarima koje pronađem.


5. SLIKANJE


Ovo se još nadovezuje pod broj 4. Kada već pronađem brdo stvari I isprobam nekoliko outfita to obvezno moram zabilježiti slikom, jer tko zna kada ću to sljedeći puta pronaći? xD A I ne samo da to zabilježim, već ako napravim neki dobar outfit pa da svima pokažem kako je dobar xD


6. MOBITEL//LAPTOP//TV


I zadnje je ometanje mojeg "pospremanja" sobe elektronikom, najčešće mobite. Ili stižu poruke pa se počnem dopisivati, pa s toga pređem na društvene mreže na samo "5 minuta", pa na YouTube I na kraju, pogodite što? - ne pospremim sobu!


I to je sve što imam za vas danas. Nadam se da vam se post sviđa I da možete nešto od ovoga povezati sa sobom, jer, nadam se da ih ne radim samo ja :')


xoxo,


You Might Also Like

26 komentara

  1. Psot je jako zabavan, originalan i nasmejao me je. Sjajna si! :D

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, ovo mi jako znaci :*❤

      Izbriši
  2. Ja kad raspremam sobu pustim muziku i pojačam na najjače. Malo igram, pa malo vadim odeću iz ormara kako bi ga sredila, pa spakujem do pola i onda dobijem nervni napad od haosa u sobi, pa onda gurnem sve to ponovo u ormar i pola je 'sređeno'. A onda još malo igram i polako raspremam ostatak.
    Divan post!

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da nisi jedina haha
      Hvala ti ❤❤

      Izbriši
  3. Super post
    http://girlarelaw.blogspot.rs/
    ovo je moj blog pliz posetite ga

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha, iskreno bas si opisala kako ja raspremam sobu, odlican post. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam bas pre neki dan pisala post na slicnu temu, samo malo vise sarkastican i bas to sta sve devojke rade. Ali tvoj post je stvarno jako dobar..♥♥

    Na mom blogu je post "Kako postati lokalna seljanka" pa pogledaj i uclani se ako mozes. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam ga haha
      Hvala ti puno :* :*

      Izbriši
  6. Kako dobar post!U pravu si za svaku stvar!

    Novi post: girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da ti se sviđa ❤❤

      Izbriši
  7. Sjajan post!Baš super napisano.Na mo blogu je novi post,pa pročitaj ako želiš:
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post,nisi jedina koja ovako sprema sobu i ja sam ista samo što meni treba doči do glave da moram spremiti sobu:P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAHAHAHA tocno to! Haha
      Hvala na komentaru ❤

      Izbriši
  9. Predobar post!Stvarno sam se prepoznala u svakom,jedino sto je jos tipicno za mene je da ,usred pospremanja,slusanja pjesama, se nadem u kaosu i neznam kako nastaviti i onda odem iz sobe(kao pospremit cu poslije) i naravno vrijeme preleti i onda dodem na spavanje i moram brzo sve natrpati negdje...i opet nista od savrsene organizacije...❤

    OdgovoriIzbriši
  10. Ha, nisam jedina koja sprema sa upaljenom muzikom xD
    Baš si me nasmejala, jer ja ovako isto pospremam moju sobu <333
    Blog ti je super, učlanila sam se na njega.
    Možeš pogledati moj blog napisala sam post o otvaranju Infinity book box-a

    http://www.modernastreberka.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno mi je drago da sam te nasmijala ovim postom :)
      Xoxo ♡

      Izbriši
  11. Odlican post draga <3
    Ako zelis uclani se na moj blog, pa se javi da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pogledat cu tvij post :) :*

      Izbriši
  12. Super post!
    Slazem se sa svime sto si rekla, a posebno da stvorimo jos veci nered. Ja dok pospremam sobu kako bi sve to pospremila sve razvucem i nastane jos veci nered tako da tada najcesce odustanem od ciscenja XD

    Novi post >> beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas tako hahahah
      Hvala na komentaru ❤

      Izbriši
  13. Divan post! Podsjetila si me na neke stvari koje ja radim. :D ♥

    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link) Mnogo bi mi značilo! ♥ -----------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaooooo, pa evo dajem sve svoje ako ovaj post nije opisao upravo mene hahahaha
    Odličan post kao i uvijek :D
    xoxo ♥
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - nemoj propustiti naš prvi Forëver Blog Day, koji počinje danas (subota) u 13:00 (ako ti nije jasno o čemu se radi, više informacija o tome možeš pronaći na blogu) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmeee pa dobro da si me podsjetila da je danas FBD!!! ❤❤❤
      Hvala na komentaru ♡

      Izbriši
  15. Ja sam se ismejala malo,ali pronašla sam sebe u ovom postu. Ja inače mrzim sama sebe kad moram pospremati sobu ili fioke sa knjigama ( jer u tim fiokama ima svega,ali bukvalno ). Ali uvek me opusti neka pesma pa se zanesem i udvostručim nered. Ali sa dobrom namerom,htela sam to pospremiti ali nije se dalo :D

    www.alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥