Favoriti siječnja ♥

19:20:00

Hello girls ♥

 
Evo I još jedan mjesec je došao kraju. Nisam radila favorite prosinca jer sam pisala gotovo svaki dan u mjesecu I jednostavno sam se skroz izgubila, a I niti sam stigla pripremiti sve za post tako da nije bilo ništa od toga. Ali nema veze, pred vama je novi post; pokazat ću vam svoje favorite siječnja! :)
Ovo je collab sa autoricom Live Life In Style bloga pa nakon što pročitate ovaj post, pročitajte I njen.
 
 
 
1. PJESME
 
 
Mislim da je najbolje da krenemo s pjesmama. I moram vam reći da sam nekako zavoljela Bieberove pjesme, barem zadnjih nekoliko!
 
 
 
2. BLOGOVI
 
 
Na vrh ljestvice bih zasigurno stavila
 
Forever blog! To m ije definitivno najdraži blog, zapravo od kada sad otkrila za njega. Bloggerica je Merima sa starog MSB-a I obvezno svi posjetite njen blog!
 
 
 
3. APLIKACIJE
 
 
Već sam nekoliko puta dodala Snapchat u moje favorite, te će se pojaviti I u favoritima siječnja. Definitivno sam ga koristila najviše od svih ostalih aplikacija I postala sam zaluđena I opsjednuta njime. Ako želite, dodajte me: anadiy
Također sam puno igrala Piano Tiles 2. To je igrica, klavir, moraš tipkati samo po crnim tipkama. Ma znate xD
 
 
4. KNJIGA & FILM
 
 
U ovom mjesecu sam čitala dosta tako da mi je ova knjiga sigurno u favoritima. 
Hekatina škola je trilogija koja se sastoji od triju knjiga: Hekatina škola, Demonsko staklo te Moć grimorja. Apsolutno sam oduševljena ovom knjigom I trenutno čitam treći dio i svima koji volite čitati preporučam ovo!
 
 
Za filmove bih vjerojatno istaknula najnoviji film Alvina i vjeverica. Neki dan sam ga gledala u kinu i jako je smiješan te ga svi mogu pogledati :)
 
 
Onda imamo dva laka za nokte. To su Depended zlatni lak te essence effect nail polish.
 
 
Moram reći da sam iznenadila i samu sebe! Inače više volim neutralne ili jednobojne lakove, ali primjetila sam da sam ovog mjeseca bila dosta lijena, a opet sam željela nešto staviti na nokte pa sam zato koristila ove jer se brzo suše i ne vidi se baš ako napraviš neku pogrešku ili nepravilnost.
 
U mojim favoritima je također labello. Znam da je malo čudno, pošto skoro svi koristimo labelo, ali u siječnju sam ga puuno koristila, tako da sam čak dva potrošila!
 
 
Moje usne su bile jako ispucane zbog niskih temperatura tako da sam ovo trebala nanositi svakodnevno i to cijeli dan.
 
I zadnje što ću vam pokazati na mojoj listi favorita je ova majica.
 
 
Ovu majicu sam dobila za rođendan i obožavam ju! Jednorozi su precool I zapravo cijela majica mi se jako sviđa! Stvarno nemam rieči za ovo, oduševljena sam.
 
 
I to bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se sviđa!
Ne zaboravite posijetiti Live Life In Style blog te vidjeti njene favorite :)
 
-♥ Nadam se da ćete komentirati ♥-
 
 
 
XOXO,

You Might Also Like

31 komentara

  1. Taj Essence lak sam dobila u OK-u i mogu ti reci da je i meni favorit.
    Sve je stvarno super :)

    Hashtag Girl

    OdgovoriIzbriši
  2. Taj Essence lak sam dobila u OK-u i mogu ti reci da je i meni favorit.
    Sve je stvarno super :)

    Hashtag Girl

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ga dobila u casopisu :)
      Hvala ❤

      Izbriši
  3. Super post ♥
    Hvala na saradnji. Inace i ja obozavam Justinove pesme ^^
    vannja9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, takođrr hvala na surađivabju :) ❤

      Izbriši
  4. Sviđa mi se majica, odlicna je. :D

    http://beautyfashiontipsforfree.blogspot.ba/2016/02/skin-care.html pogledaj moj novi post, jako bi mi značilo.:D

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se duks ♥

    Zapratite, uzvraćam :) knezevicjovana.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post, zaprati me na blogu, uzvratit cu ❤❤ http://prvipostadress.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalan post, bas mi se dopada :-)
    Hvala ti na komentaru, uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti <3

    POGLEDAJTE MOJ NOVI POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/bugs-bunny.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♡
      Pogledat ću post :*

      Izbriši
  8. Hello dear! Your blog is fantastic!

    Maybe we could follow each other? If you'd like it please follow me on the both of my blogs :

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/forget-past.html
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/how-to-be-morning-person-collab-with.html

    And let me know in the comments of my newest posts so I can follow you back!

    Kisses

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks dear, I'll check your blog❤

      Izbriši
  9. Super post haha(ko se nasao komentirat xD)😃❤❤

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post, uclanila sam se u tvoj blog, pratim te preko GFC-a nadam se da ces uzvratiti! <3 :)

    http://marinailes9.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post!Jako mi se sviđa lak za nokte,već dugo vremena se dvoumim da li da instaliram snapchat i mislim da budem (ima li ova rečenica smisla?!)Majica na kraju je predivna *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♡ Mozes instalirati Snapchat pa vidi kako ce ti biti :)

      Izbriši
  12. U potpunosti te razumem, ovo hladno. reme je grozno za usne i ja potrošim 4 ako ne i više pakovanja labela u toku meseca... Na snapchat sam se nedavno navukla ali još ne shvatam kako da ga koristim XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, meni je trebalo dosta dugo da shvatim sve stvarcice oko snapchata, ozbiljno... xD

      Hvala na komentaru ❤

      Izbriši
  13. Super post, učlanila sam se na tvoj blog, uzvrati mi :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. Prvo da ti kazem da ti je ova dukserica preprepreprelepaaa..♥♥ Obozavam jednoroge.♥♥
    I da Justin Bieber pobedjuje i na mojoj top listi pesama sada definitivno..♥♥

    Imas mnogo interesantan blog, uclanila sam se odmah. :) Nadam se da ces brzo stici do 100 clanova. ;) Ukoliko mozes poseti moj blog i uclani se. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post!
    Ja isto imam onaj lak oz Ok- a XD
    Takoder mi se jako svida majica :*

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post!!!Uclanila sam se na tvoj blog uzvrati mi!!!

    NOVI POST ---------> bojanasworlddd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Mnogoo mi se sviđa majica s kraja posta. *__*

    Ako želiš, pogledaj moj blog, danas sam izbacila prvi post. :) iwanttobehappybydanica.blogspot.com/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  18. Nice post xx

    Follower #101
    I am following your blog.Hope you will follow back. xxx Keep in touch
    beautydrugs.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Post je sjajan, zapratila sam te, ako zelis uzvrati ❤️ :*
    https://theebestofme.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. You have a beautiful blog. Great posts.
    If you like animation, visit my blog sometime.
    http://manjoreegraphics.blogspot.in

    OdgovoriIzbriši
  21. Snapchat je zaista odličan, ja samo čekam da moje omiljene blogerke postave nešto novo pa da gledam, hihi. xx

    jasminadimitri.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  22. Super post ♥
    Ako zelis pogledaj moj novi post na blogu
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  23. Mnogo mi se sviđa kako pišeš favorite, nadam se da ova rečenica ima smisla. :) Također redovno pratim blogove Style on First Place i Forever Blog <3



    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥