O kosi... - debata, tips + more!

13:49:00

Hello girls ♥

 

YOU CAN TRANSLATE THIS TO YOUR LANGUAGE

-Kao prvo želim da SVI pogledate ovaj post. Nije moj, nego od jedne bloggerice s kojom sam medijski partner. Neću vam reći o čemu niti o kome se radi. Samo ga pročitajte. I ne, nije mi ona rekla da ja to napišem tu u post.-

I još nešto, željela bih vam se svima zahvaliti na prelijepim komentarima na prošli post ❤
Za današnji post malo ću vam pisati o kosi... Baš sve, od dužine kose, boje kose do frizura I njege. Ovo će na neki način biti I debata, tako da slobodno ostavite svoje mišljenje u komentar. Dat' ću vam I nekoliko savjeta, ali I izreći svoje mišljenje o nekim stvarima. Pa, nadam se da ćete uživati u postu.
    

Kosa je vrlo važan faktor kod djevojaka, i najviše bih se s time složila jer ja imam srcoliki oblik lica što uopće ne volim, a kosa mi "pomaže" da to ne dolazi toliko do izražaja. Ali zapravo mislim da ne trebate nositi onakvu frizuru kakva vam baš pristaje (ako vam se ne sviđa) nego nosite bilo što ako vam se to sviđa. Mnogi putem frizura ukazuju na svoj stil i to jako volim jer tako se ljudi ISTIČU i drukčiji su što je u ovom današnjem svijetu jako teško i važno. Zato prije svega radite s kosom ono što se isključivo vama sviđa!



1. DUŽINA

Prvo ćemo razgovarati o dužini kose...


KRATKA KOSA 


Pričamo o "ženskoj" definiciji kratke kose, znači do brade ili ramena, uglavnom ne muški tip kose.
Kratka kosa uvijek izgleda veoma uredno i elegantno. Ona može izgledati baš ozbiljno ili pak možete izgledati slatko, pogotovo ako još imate šiške. Kratka kosa je puno lakša za održavanje i ne treba vam dugo da ju "posložite" te ona u vrlo kratkom roku izgleda lijepo i uredno. Za vrućih dana neće vam biti potrebno da ju stalno vežete u rep zbog vrućine ili ju odmakivate od lica. Meni kratka kosa izgleda zaista prelijepo kada je kovrčava, a opet, to možete brzo napraviti pošto je kratka. Kratka kosa izgleda puno puno gušće od duge, pogotovo ako dugu kosu odjednom skratite.


Ali jedna mana koju bih istaknula je to što sa kratkom kosom ne možete eksperimentirati, ne možete s njom raditi frizure, a ako i pokušate nešto to će biti dosta teško zbog kratkih vlasi.
I baš zato što ne možete puno eksperimentirati s kratkom kosom, ona će uvijek izgledati obično I isto.

 
DUGA KOSA


Sa dugom kosom već je sasvim druga priča. Velika prednost ako imate dugu kosu je ta što s njom možete isprobavati puno frizura i igrati se s njom. Uvijek možete napraviti novi razdjeljak, pletenice, punđe, ali I one kompliciranije frizure.


Duga kosa također izgleda prelijepo sa svim frizurama, ali zato ona zahtjeva i dosta njege i pažnje i puno je teže održavati dugu kosu nego kratku. Dugu kosu puno ćete duže prati i koristiti malo više šampona nego kod kratke kose. Duga kosa može izgledati ženstveno i profinjeno ili djevojački i slatko.
Ali pošto je ipak dugo kosa, onda ćete trebati puno češće ići na šišanje jer vrhovi puno brže ispucaju i postaju suhi pa kosa postaje beživotna. Također ako poželite bilo kakve promjene, npr. ošišati se, napraviti šiške ili bilo što drugo, to ćete moći pošto imate dovoljno kose s kojom raspolažete (xD), dok sa kratkom to baš i nije moguće nego trebate čekati malo duže da ona ponovno naraste.
I jedna prednost koju bih izdvojila je taj što duga kosa zaista može vizualno suziti vaše lice.

 Na vama je da odlučite kako će izgledati vaša kosa :)



2. NJEGA


Kad smo kod njege, stavrno vam ne mogu dati puno savjeta jer ne koristim nikakve stvarčice za njegu ili neke preparate.
Prvo ću vam preporučiti šampon Syoss koji je fantastičan, stvarno, pogotovo ako imate problema s prhuti (kao ja). Malo je skuplji, ali je zato i u malo većem pakiranju i stvarno djeluje te nakon pranja prhuti vise neće biti! Također možete kupiti bilo koji šampon sa koprivom jer on isto puno pomaže. A za regenerator vam preporučam bilo koji od kokosa jer kosa voli kokos ;)
Svaki puta prije nego što idete uvijati ili peglati kosu pošpricajte ju sprejom koji će ju zaštiti od vrućine pegle ili figara.
Ako želite ofarbati kosu obvezno morate koristiti šampon za obojenu kosu, a i prije samog farbanja se možete posavjetovati sa frizerom koja boja bi vam dobro pristajala ako niste sigurni. Takvu kosu treba još vjše njegovati.


3. TIPS


-Kada perete kosu, uvijek ju isperite vodom duplo duže nego što ste ju šamponirali
-Regenerator stavite samo na vrhove kose te ga koristite samo u svakom drugom pranju
-Ako ujutro nakovrčate kosu, stavite je u običnu punđu te će se kovrče bolje držati sve dok se šminkate, odijevate itd.
-Ako želite svjetlije vrhove bez odlaska frizeru, prije svakog pranja istisnite limunovog soka na vrhove kose, protrljajte kosu između prstiju te normalno operate kosu kao što biste i inače i polako, vrhovi će vam barem malčice posvjetliti
-Jedan jako dobar način za isticanje jest ofarbati kosu u neku neuobičajenu boju (ja ovo definitivno planiram napraviti kada ću biti malo starija)
-Kako biste dobili veći volumen sušite kosu tako da se nagnete (ako kužite xD)
-Nikada nemojte ručnikom brisati kosu i trljati ju jer se tako ona oštećuje
-Samo prvih 15-ak minuta imajte kosu u ručniku, a poslije ju pustite da se sama osuši
-Nemojte češljati kosu dok je još mokra jer se tako vlasište oštećuje (koristite onu četku za mokru kosu ako je baš potrebno)
-Sprej sa morskom soli čini vašu kosu čvrstom i daje volumen
-Ako imate "bad hair day" stavite zanimljivu traku na glavu ili kapu
-Na kraju pranja kosu isperi hladnom vodom, tako će ona dobiti sjaj



4. FRIZURE


Sada ću vam pokazati nekoliko jednostavnih i brzih frizura za školu, ali možete ih nositi i za druge lokacije.
Sve su jako jednostavne tako da ću samo objasniti, bez slika.

-Napravite visoki rep, skoro pa na sredini glave te samo poneke dijelove uvijte. Zatim uzmite jedan pramen i zamotajte oko gumice kojom ste zavezali kosu.
- Napravite dvije obične pletenice (ili riblju kost ako znate) na svakoj strani te pramenove malo odvojite i raširite. Tako će pletenice biti veće, malo neurednije što je skroz ok i slatko, a na kraju možete dodati kapu ili traku.
-Za ljeto i proljeće jednostavno možete staviti cvjetni vijenac I to će osvježiti vaš cijeli outfit.
-Za najbržu i zapravo baš najjednostavnije frizuru samo uzmite jednu ili dvije ukosnice, napravite razdjeljak na jednu stranu te pramenove sa jedne strane samo ukosnicama sakrijte ispod kose i dalje od vašeg lica (OK, ovo sam jako loše objasnila)
 
 


...

I to bi bilo sve za ovaj post, stvarno sam se potrudila oko njega i nadam se da vam se svidio te da ćete komentirati ♡


xoxo,


You Might Also Like

40 komentara

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, I'll visit your blog :)

      Izbriši
  2. Ja imam dugu kosu i slažem se sa svime što si napisala, i ja također volim ' neobične ' boje na kosi. Tako sam na svoju smeđu kosu stavila ljubičaste pramenove, koji izgledaju kao rozi-crvene, tako nekako, hah. :D
    Super post! :*
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/recenzije-krema-za-lice.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala ❤❤ Pogledat ću tvoj blog :*

      Izbriši
  3. Odličan post! Ja imam jako gustu i kovrdžavu kosu, skoro do polovine leđa i preteško ju je održavati. Ako se očešljaš dok je suva nemaš više kovrže već budeš sva kao veštica. I zato ju ja češljam svaki 3. dan kada je i perem. A što se tiče upadljivoti, upadljiva sam samim svojim loknama i plavom bojom :D

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa zapravo je cool imati malo drukciju kosu no drugi :)
      Hvala na komentaru ❤

      Izbriši
  4. Svidja mi se post I saveti su odlicni.

    Zapratila sam te , ako zelis uzvrati. :)
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, zapratit cu te :*

      Izbriši
  5. Odličan post, kao i saveti. Bilo mi je baš zanimljivo da čitam. Ja imam dugu kosu, ali već neko vreme razmišljam da je skratim i to ću i da uradim. x.

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, bas mi je drago da ti se sviđa post :* ♡

      Izbriši
  6. Sjajan post!!!
    Ako želiš pogledaj naš novi post i uzvrati komentarom-
    http://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-stalci-za-selotejp-trake.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, svakako ću komentirati ❤✨

      Izbriši
    2. Hvala ti, svakako ću komentirati ❤✨

      Izbriši
  7. Fenomanalan post :)
    Učlanila sam se na tvoj blog pa uzvrati ako želiš ♥

    http://behappyhappyend.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks dear, I will visit your blog✨

      Izbriši
  9. Odličan post, ja imam kratku kosu ali mi se sada više sviđa duga jer sa kratkom ne mogu apsolutno ništa da uradim :/ Učlanila sam se na tvoj blog ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mana kod kratke kose, kao što sam rekla je to što s njome ne možete ništa. Hvala ti na komentaru 💛

      Izbriši
  10. Ja imam kratku kosu,mislim nije pre kratka malo duža od ramena i svakako ju plairam puštati,no kada idem frizeru na vrhove uvijek volim eksperimentirati i onda uvijek kasnije žalim :P Meni je duplo lakše sa kračom kosom jer zbilja nemam vremena za neko posebno održavanje :)


    Xoxo♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je istina, sa kracom kosom ne trebas puno proizvida za njegu :) Hvala ti na komentaru ❤

      Izbriši
  11. Super post! :) Ako budes farbala kosu u neku neobicnu boju pazi samo na blans i takve stvari da ti ne bi farbanje ostetilo kosu :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post!Više preferiram dugu kosu,jer ima mnogo vise mogućnosti nego duga kosa.Moja kosa je srednje dužine.i pošto je kovrdžava,nakon sušenja se "napuše",što mi jako smeta,a pegla je nagora varijanta I jedina moguća varijanta,pa je rijetko koristim.Jako volim otkačene boje kose,tako da imam jedan novi post o tome,pa ga pročitaj.Učlanila sam se u tvoj blog ,pa bi mi mnogo značilo kada bi mi uzvratila.
    Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na komenraru. Sigurno ću pogledati tvoj blog ♡
      Xoxo

      Izbriši
  13. Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/oriflame-delights-from-nature-cream-trio.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Super savjeti ovo s limunom nisam znala. Iako prirodno imam plavu kosu zimi mi potamni zbog manjka sunca svakako cu to isprobati ;)

    Posjeti i ti moj blog http://lucciac.blogspot.hr/ <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala, stvarno mi je drago sto ti se sviđa ❤❤

      Izbriši
  15. Anonimno19:57

    Hah, ja baš imam onako kratko dječačku frizuru tako da mi nije baš ovo nešto mnogo pomoglo.
    Prije nego što sam se ošišala također sam jako željela kosu ofarbati u bordo, tamno plavu, onako tirkiznu ali više na zelenu i tako te boje no sad je gotovo.:)
    Razmišljam i da ju puštam pa kad budem starija stvarno ofarbat

    OdgovoriIzbriši
  16. sjajan post jako lepo!
    ako zelite mozemo da se zapratimo!

    OdgovoriIzbriši
  17. Odličan post. I ja ponekad uradit neku debatu na blogu i uvijek uživam pisajući ih :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    OdgovoriIzbriši
  18. Sjajn post♥Ja imam kratku kosu i stalno s pitam koju frizuru da napravim sa ovako malo kose♥
    https://ilanna07.wordpress.com/2016/01/23/its-pll-time/

    OdgovoriIzbriši
  19. Odličan post, jako mi se sviđa. Ja imam dugu kosu i uvijek volim isprobatinove frizure.
    Pogledaj i ti moj blog, nova sam, učlani se ako ti se dopadne. :*
    http://beautyfashiontipsforfree.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  20. Meni kada jos malo naraste kosa osisacu se na V. Inace odlicni saveti kao i ceo post
    GIWEAWAY,prijavi se,internacionalan je ----> POGLEDAJ OVDE

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥