Kućni ljubimci - debata, savjeti...

12:00:00

H룣õ Ģîŕ£$ ♡
(Hello girls)
 
 
 
Pa heej, kako ste?
Ovaj post planirala sam već jako dugo i konačno da ga i napišem. Nije ništa posebno, ali samo se malo oduljilo. Danas ću vam pisati o kućnim ljubimcima (istaknuto: pas, mačka i sl.); zašto biste ih trebali posjedovati, a zašto ne, ali većinom će ovo ponovno biti samo debata :) Krenimo s postom...
 
 
 
1. ODLUKA//BRIGA
 
 
Ako želite posjedovati vlastitog ljubimca morate biti 100% sigurni da to želite jer to zahtjeva i brigu jer i on je živo biće, a i mala beba. I imajte na umu da će taj ljubimac narasti i možda neće više biti tako sladak kao beba, ali to ne znači da ga trebate zapostaviti. To je i dalje životinja u vašem vlasništvu i ako ste se već odlučili za ljubimca, preuzeli ste i brigu za njega. Pod to spada i igranje, hranjenje, čišćenje, a i šetnja, vođenje veterinaru, a kada ste na putovanju i nekoliko dana se nitko neće moći brinuti o tom ljubimcu onda obvezno zamolite nekoga da ga pričuva i, naravno, odužite mu se poslije.
 
 
2. IME
 
 
Odabir imena svojem ljubimcu je jedan od najzabavnijih dijelova. Možete izmisliti sami neko originalno ime ili pak dati ime po nekome, npr. po ljubimčevoj mami/tati :'3 Također, možete mu dati ime po nekim celebrity-ma (YouTuberi npr.). Uglavnom, ovo je baš zabavan dio i potrudite se da ime bude originalno jer to će ime vaš ljubimac nositi do kraja života.


PREDNOSTI//NEDOSTATCI


-Kojeg god da ljubimca odaberete, on će vam uvijek praviti društvo i neće vam biti dosadno
-Oni su preslatki i umiljati
-Neke zaštitničke životinje kao npr. pas će vas čak spasiti iz neke situacije (I one najopasnije)
-Zabavne su I smiješne, pogotovo još kao male bebe!
-Ako imate loš dan, vaš kućni ljubimac će vas uvijek oraspoložiti

 
-Stvaraju nered
-Također mogu napraviti štetu namještaju ili nekim drugim predmetima
-Ako su prljavi, zaprljat će i sve ostalo gdje će ići
-Ako imate ženku to značida kada dobije mlade da ćete se trebati pobrinuti I za njih

 
 
 
...
 
I to je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio! Koje ljubimce vi imate//koje biste željeli imati?
Zapratite blog i komentirajte ovaj post!!
 
 
 
 
xoxo,

You Might Also Like

19 komentara

  1. Ja imam i mačku i psa.Pas je više sestrin nego moj,a mačka je više moja nego ičija haha.Makar mi djelimo i nema baš da je nečiji ljubimac,ali ja se više brinem o mačku od svih (ne hvalim se :P) a o psu se najviše sestra brine.Ovo sa imenom se slažem da je vrlo zabavno,mačak mi se zove Štrumf (da tako se piše i on se tako zove otkrit će te zašto poslje),a pas Roko.Mačak je dobio ime po tome što sam ja obožavala crtić Štrumpfovi i željela sam svom silom da se zove Štrumfeta (po onoj curi iz tog crtića) i sestra me stalno podsjećala da je muško i onda sam rekla da se zove Štrumf i kako sam bila jako mala baš nisam znala izgovarati sve dobro i nastalo je ime Štrumf xd.Istina je uvijek su uz vas i nikada niste sami i zbilja bi svima trebao jedan ljubimac :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhahaha, baš tako svaki ljubimac ima jedinstveno ime :)
      Puno ti hvala na komentaru ♥♥♥

      Izbriši
  2. Odlična ideja za post i jako mi je pomogao jer već duže vreme vodim pregovore sa roditeljima, oko kupovine zeke.:D Inače tek sada sam otkrila ovaj blog i jako mi se sviđa, od sad pratim i čitam postove <3 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno, puno ti hvala! Stvarno mi je drago da ti se sviđaju postovi ♡❤

      Izbriši
  3. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post.
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.:)♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pogledat cu blog ❤❤

      Izbriši
  5. Slike su preslatke...ma ne mogu im odoljeti..Voljela bih imati neku malo neobičniju životinjicu kao ljubimca,mada pošto to nije moguće,cilj mi je imati macu.Posjeti moj blog:
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na komentaru ♡♡

      Izbriši
  6. Hah, sad kad si spomenula mlade sjetila sam se svih incidenata koji su se dogodili. Naime moja Dona je imala 6 okota, i 2 okota su bili miješanci. Jer preko noći uđu lutalice i dvorište i naprave posao, hahah. Pa je bilo problema oko zbrinjavanja,mali miješanaca, no svi su našli dom :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post :)
    Pogledaj moj novi post: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/philips-saloncurl-essential-uvijac-za.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđa mi se pozadina bloga.
    Moj pas se zove Beni |zlatni retriver| ja sam želela neko originalno ime za psa i ispalo je Beni,i mislim da je ime stvarno slatko...samo što ga zovem i Benuška,Benita..itd ☺
    Post je stvarno divann♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti od srca na komentaru ♡
      Ja za svog psa takoder imam jos brdo nadimaka xD ❤

      Izbriši
  9. Super pišeš postove...iskreno! Mislim da tvoj blog definitivno zaslužuje više pažnje. :)
    xoxo ♥

    forever-blogm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala Merima *-* Kada bih pocela pricati o tvojem odlicnom blogu mogla bih napisati cijeli post o tome ❤❤❤

      Izbriši
  10. Ja sam imala papagaja ali kada smo ga pustili iz kaveza sleteo je na sporet i posle je bolovao zbog nogu, svasta smo mu mazali ali nazalost... Nije mogao to da podnese i crko jee, jako mi ga je bilo zao. Nemam vise ljubimca. Volela bih da dobijem nekog psa. Svidja mi se tvoj nacin pisanja, prvi put sam na tvom blogu i odusevljena sam,svidjaju mi se teme, od sada sam tvoj clan ♥


    Poseti moj blog i uclani se ako zelis ♥ ----> MiljanaEasySkillful

    OdgovoriIzbriši
  11. There's so much to think about when getting a pet! I have a tortoise and he's quite low maintenance which is perfect with us being so busy. I love the pictures, the one of the hedgehog is adorable

    www.sophieslittlesecrets.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  12. Well done! I had a pet, but he died six months ago, and I am in a deep depression. I can't stop myself from crying. He was a part of my life for four years, and I loved him, like, really loved him. I don't plan to have a pet soon because I need more time to recover.

    OdgovoriIzbriši
  13. Well done! I had a pet, but he died six months ago, and I am in a deep depression. I can't stop myself from crying. He was a part of my life for four years, and I loved him, like, really loved him. I don't plan to have a pet soon because I need more time to recover.

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥